Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Masentavaa. Kerta toisensa jalkeen mut " unohdetaan" tyopaikalla. Siis silloin, kun en itse jarkkaa jotain juttua, tai pida asiasta melua.

Vierailija
06.06.2006 |

Siis, sori me unohdettiin sanoa sulle.... sori me unohdettiin pyytää sua mukaan jne. Olen no one....todella. Masentavaa :-(!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ärsyttävää, mutta älä ota itseesi jos se ei ole tahallista.

Vierailija
2/5 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisista asioista sut " unohdetaan" ? Se voi olla syrjimistä ja syrjiminen on yksi työpaikkakiusaamisen muoto. Sitä ei ulkopuolinen helposti huomaakkaan ja siksi se on niin inhottavaa ja salakavalaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis ole tahallista, en ainakaan usko. Paha mieli siitä silti tulee. Kukapa tahtoisi olla vain ilmaa.

Vierailija
4/5 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjää hiuksesi tulenpunaiseksi, ruve käyttämään sellaisia vaatteita mitkä huomataan, puhu räväkämmin, ota osaa keskusteluihin, älä vaan kuuntele ja nyökyttele. Aika paljon pystyy itse näihin vaikuttamaan.

Vierailija
5/5 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meidänkin työpaikalla pitää olla itse aika lailla aktiivinen, että pysyy ns. porukoissa mukana. Pitää olla sosiaalinen, pitää pitää itsestään ääntä. Niin se vaan menee. En itsekään ole perusluonteeltani tällainen hölösuu kuin töissä, mutta sitä se vain vaatii. Toisaalta ihan hauskaakin :)

Itse olen syksystä asti tässä ollut ja heti alussa otin rohkean asenteen, kyselin, olin aloitteellinen, osallistuin keskusteluihin jne. Ei auta jäädä hissuttamaan omaan työhuoneeseen, jos haluaa olla mukana!