Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä on niin kamalaa, että naisilla sukupuoleen viittaavia elimiä on kaksi ja miehellä yksi? Miksi MITÄÄN näistä pitäisi paljastella yhtään missään saadakseen huomiota?

Vierailija
07.12.2019 |

Kyllä, naisilla on rinnat sekä vagina. Miehillä penis. Nämä kaikki voidaan varsin hyvin pitää piilossa. Ei ole meidän vikamme ettei miehillä ole rintoja eikä se ole myöskään miesten vika. Rinnat nyt yleisesti kuitenkin kuvaavat naiseutta ja naisen sukupuolta. Onko siis ihan hirveää jos pitäisimme utareemme piilossa sukupuolisiveellisyyden nimissä? Miehetkin voivat pitää pytoninsa piilossa.

Eilisestä tissicasesta jäi vaan käteen myötähäpeä.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskillä miehellä on rinnat myös.

Vierailija
2/24 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehilläkin on tissit. Ne on vaan monelma muodottomat ja hyödyttämät. Jos tissien peittoa vaaditaan, pitäisi vaateen koskea kaikkia tissejä. Joillakin miehillä on isommat tissit kuin monella naisella, eikä se kummankaan meihuutta tai naiseutta vähennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ei miehillä ole rintoja😂Suomalaismiehet on niin ylipainoisia että yli puolella on isommat tissit kuin mun A-kupit.

Toisaalta aika monet muutlkn asiat viittaa sukupuoleen. Pitäisikö esim. miesten parrat laittaa piiloon?

Vierailija
4/24 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On laihallakin miehellä rinnat ts nännit. Hyvin seksuaalinen alue.

Vahva rinta, jossa hieman karvoitusta, saa monet naiset kuohuksiin.

:)

Vierailija
5/24 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on itse mies 😆

Vierailija
6/24 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saano näyttää jos on a-kuppi?

Vierailija
7/24 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella on vagina ja klitoris. Rinnat on lasten ruokkimista varten.

Vierailija
8/24 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiihottaa niska ja kädet. Voisitteko pitää ne piilossa, etten kiihottuisi niin kovasti?

Vierailija
9/24 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehilläkin on tissit. Ne on vaan monelma muodottomat ja hyödyttämät. Jos tissien peittoa vaaditaan, pitäisi vaateen koskea kaikkia tissejä. Joillakin miehillä on isommat tissit kuin monella naisella, eikä se kummankaan meihuutta tai naiseutta vähennä.

Tuo on ollut vaatimus tissicasen kohdalla. Ei oltu uimarannalla eikä lääkärintutkimuksessa.

Vierailija
10/24 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On miehilläkin rinnat mutta niitä ei ajatella seksuaalisesti. Naisten rinnat ajatellaan. Olkoon se oikein tai väärin. Mutta jos tissien paljastelu herättää paheksuntaa, miksei niitä voi piilossa pitää vaan väkisin hakea huomiota.

Vierailija
11/24 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän miehellä pullottaa leuan alla enkä nyt tarkoita penistä. Pitäskö kaulaa alkaa peittelemään?

Vierailija
12/24 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On miehilläkin rinnat mutta niitä ei ajatella seksuaalisesti. Naisten rinnat ajatellaan. Olkoon se oikein tai väärin. Mutta jos tissien paljastelu herättää paheksuntaa, miksei niitä voi piilossa pitää vaan väkisin hakea huomiota.

Sinä et ehkä ajattele, joku muu kyllä. Paidattomat miehet kesällä keskellä kaupunkia ovat todellakin seksuaalinen näky enkä ymmärrä millä logiikalla se on sitten sallittua, mutta naisten rinnat pitää peittää.

Vierailija
13/24 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin meidän vastapäisellä naapurinmiehellä on tissit, isommat kuin minulla, näkyy parvekkeelta. Myös rouvan tissit olen vahingossa nähnyt. Olkoon kuin kotonaan, koitan olla katsomatta.

Vierailija
14/24 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa mitä sanotte, mutta kyllä minusta (olen nainen) nännien hyväily ja imeminen muuten kuin imettämisessä tuntuu hyvälle ja saa p*llun märäksi. Onhan peniskin tarkoitettu panemiseen ja pissimiseen, niin miksi naisen rinnoilla ei voi olla kahta "tarkoitusta"?

Vierailija
15/24 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykypäivänä itsensäpaljastajien pitää saada toteuttaa itseään!

Nykyään on näin.

Vierailija
16/24 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanokaa mitä sanotte, mutta kyllä minusta (olen nainen) nännien hyväily ja imeminen muuten kuin imettämisessä tuntuu hyvälle ja saa p*llun märäksi. Onhan peniskin tarkoitettu panemiseen ja pissimiseen, niin miksi naisen rinnoilla ei voi olla kahta "tarkoitusta"?

Niin no, myös omaa miestä kiihottaa kun hyväilen hänen nännejään.  Eli myös miesten täytyisi pitää paidat päällä.

Vierailija
17/24 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Sylissä oleva vauva indikoi että rintoja käytetään lapsen ruokkiimiseen, mutta jos sitä pientä päätä ei näy niin tissi on seksuaalinen :( En tiedä, onko muilla naisilla - tai miksei miehilläkin - samaa. Erogeenisten alueiden paljastaminen on hyyyvin helposti eroottista. Uimarannalla tmv on runsaudenpula jolloin efekti ei ole yhtä voimakas, mutta kyllä tissit huomaa ja niillä on ihan eri merkitys kuin esimerkiksi olkapäällä tai pohkeella.

Vierailija
18/24 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ainakin mun mies tykkää myös jos näykin sen nännejä tai kosken rintakehää. Onhan miehilläkin erogeenisiä hermoja tisseissä. Miksi vain naisten rinnat mielletään siis "liian" seksuaalisiksia ja ne pitää peitää? Koska kulttuuri. Eniten tissien näkyminen häiritsee varmaan itsestään epävarmoja naisia, nuoria ja vanhoja. Minulle aivan sama, minulla on itseäni miellyttävät tissit eikä haittaa vaikka jollain toisellakin on. No en kuitenkaan tahallani provosoi ja järkytä ihmisiä, joten ei ole ongelma pitää bikiniliivejä rannalla tms. Vaikka näkyyhän nännit niidenkin läpi, jostain syystä se vain ei ole niin järkyttävää monen mielestä. Tottumiskysymys

Vierailija
19/24 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vagina tarkoittaa emätintä. Vulvassa on muitakin osia. Niiden lisäksi naisella on kohtu ja munasarjat sekä rintarauhaset.

Vierailija
20/24 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vagina tarkoittaa emätintä. Vulvassa on muitakin osia. Niiden lisäksi naisella on kohtu ja munasarjat sekä rintarauhaset.

Kyllä, vulva.

(Vaginasta puhuvat ovat autuaan tietämättömiä tomppeleita ja heidän avaukset voi jättää asiattomina huomiotta.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän