Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä on niin kamalaa, että naisilla sukupuoleen viittaavia elimiä on kaksi ja miehellä yksi? Miksi MITÄÄN näistä pitäisi paljastella yhtään missään saadakseen huomiota?

Vierailija
07.12.2019 |

Kyllä, naisilla on rinnat sekä vagina. Miehillä penis. Nämä kaikki voidaan varsin hyvin pitää piilossa. Ei ole meidän vikamme ettei miehillä ole rintoja eikä se ole myöskään miesten vika. Rinnat nyt yleisesti kuitenkin kuvaavat naiseutta ja naisen sukupuolta. Onko siis ihan hirveää jos pitäisimme utareemme piilossa sukupuolisiveellisyyden nimissä? Miehetkin voivat pitää pytoninsa piilossa.

Eilisestä tissicasesta jäi vaan käteen myötähäpeä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanokaa mitä sanotte, mutta kyllä minusta (olen nainen) nännien hyväily ja imeminen muuten kuin imettämisessä tuntuu hyvälle ja saa p*llun märäksi. Onhan peniskin tarkoitettu panemiseen ja pissimiseen, niin miksi naisen rinnoilla ei voi olla kahta "tarkoitusta"?

Kyllä ainakin mun mies tykkää myös jos näykin sen nännejä tai kosken rintakehää. Onhan miehilläkin erogeenisiä hermoja tisseissä. Miksi vain naisten rinnat mielletään siis "liian" seksuaalisiksia ja ne pitää peitää? Koska kulttuuri. Eniten tissien näkyminen häiritsee varmaan itsestään epävarmoja naisia, nuoria ja vanhoja. Minulle aivan sama, minulla on itseäni miellyttävät tissit eikä haittaa vaikka jollain toisellakin on. No en kuitenkaan tahallani provosoi ja järkytä ihmisiä, joten ei ole ongelma pitää bikiniliivejä rannalla tms. Vaikka näkyyhän nännit niidenkin läpi, jostain syystä se vain ei ole niin järkyttävää monen mielestä. Tottumiskysymys

Jos on muutenkin seksuaalinen, niin arvostaa sitä mielenrauhaa, joka saavutetaan hillitysti vaatetetussa ympäristössä. Ongelmani ei siis epävarmuus, vaan suuri seksuaalisuus ja vieläpä bi-seksuaalisuus :--D

Kyllä pyöreät ja kiinteät miehen rintalihakset ovat eroottiset. Nykyään niin harvan miehen rintakehä on lihaksikas, että niistä pääsisi provosoitumaan. Samalla tavalla kuin litteä naisen rinta on vähemmän huomiota herättävä kuin muodokkaanpi. Miehet voivat vaikuttaa seksikkyyteensä treenaamalla, naiselle se tulee vaikkei haluaisi.

Vierailija
22/24 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanokaa mitä sanotte, mutta kyllä minusta (olen nainen) nännien hyväily ja imeminen muuten kuin imettämisessä tuntuu hyvälle ja saa p*llun märäksi. Onhan peniskin tarkoitettu panemiseen ja pissimiseen, niin miksi naisen rinnoilla ei voi olla kahta "tarkoitusta"?

Kyllä ainakin mun mies tykkää myös jos näykin sen nännejä tai kosken rintakehää. Onhan miehilläkin erogeenisiä hermoja tisseissä. Miksi vain naisten rinnat mielletään siis "liian" seksuaalisiksia ja ne pitää peitää? Koska kulttuuri. Eniten tissien näkyminen häiritsee varmaan itsestään epävarmoja naisia, nuoria ja vanhoja. Minulle aivan sama, minulla on itseäni miellyttävät tissit eikä haittaa vaikka jollain toisellakin on. No en kuitenkaan tahallani provosoi ja järkytä ihmisiä, joten ei ole ongelma pitää bikiniliivejä rannalla tms. Vaikka näkyyhän nännit niidenkin läpi, jostain syystä se vain ei ole niin järkyttävää monen mielestä. Tottumiskysymys

Jos on muutenkin seksuaalinen, niin arvostaa sitä mielenrauhaa, joka saavutetaan hillitysti vaatetetussa ympäristössä. Ongelmani ei siis epävarmuus, vaan suuri seksuaalisuus ja vieläpä bi-seksuaalisuus :--D

Kyllä pyöreät ja kiinteät miehen rintalihakset ovat eroottiset. Nykyään niin harvan miehen rintakehä on lihaksikas, että niistä pääsisi provosoitumaan. Samalla tavalla kuin litteä naisen rinta on vähemmän huomiota herättävä kuin muodokkaanpi. Miehet voivat vaikuttaa seksikkyyteensä treenaamalla, naiselle se tulee vaikkei haluaisi.

Olen itsekin seksuaalisesti aktiivinen vaikken bi, mutten vain koe mitenkään negatiivisena jos saan joillain paikoilla kuten uimarannalla jotain ärsykettä eli näen esim. seksikkäitä rintakehiä. Mielestäni miehen ja naisten rinnat eivät ole yhtään toisiaan vähemmän tai vähemmän eroottisia. Jostain syystä on vain totuttu pitämään naisen näkymistä sopimattomampana kuin miesten. En sinänsä kapinoi, totean vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs perse?

Vierailija
24/24 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tuo aataminomena, ehkä jopa parta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme