Poikamme on tehnyt kaiken pahan mahdollisen ja nyt pakko muutto edessä, etteivät sossut vie häntä. Tätä en vois kestää koska ainoa veljeni tehnyt itsemurhan,
Poikamme on mm 12-vuotiaana käynyt opettajansa käsilaukulla, vienyt luokan kaapista vihkoja ja opiskeluun tarkoittetuja välineitä. Ottanut olutta, kokeillut tupakkaa ja sen lisäksi virallisesti jäänyt poliisille varkauksista kiinni eri asia kuin opettaja. Olen huuli pyöreenä et mulla ongelmalapsi.
Kommentit (31)
Kyllä sossu puuttuu pojan toimintaan myös maalla
Etkö osaa kasvattaa lastasi? Yleensä lapsille annetaan taskurahaa jotta pärjäävät ei tarvitse varastaa.
Vierailija kirjoitti:
Muuta niin syvälle maalle ettei ole mitään muuta ympärillä kuin metsää.
Sit se keittelee pontikkaa siellä metsässä...
Ainut veljeni tappo itsensä, kamala tragedia sekin. Sen vuoksi suosin aina poikia. t.ap
Eiköhän sossut ole ainoa mikä pojan voi vielä pelastaa. Muuten sinulla on hetken päästä narkkipoika, joka kuolee parikymppisenä. Että jospa vedät sen pään pois persiistä ja myönnät että itse et nyt selvinnyt kasvatuksesta. Saattaa vielä olla jotain tehtävissä.
Kyllä olis huostaanotto paikallaan, ethän sinä saa häntä pidettyä kurissa.
Olipa sekava sepustus. Miten sun veljen itsari tuohon liittyy?
Sitä paitsi huostaanotto on ihan viimeinen lastensuojelun keino, ensin yritetään vaikka mitä muuta.
Se, että vanhempi ajattelee pakoilevansa huostaanottoa, eikä edes yritä hankkia lapselleen apua on tosi huono merkki sinusta ap.
Kun sulla itsellä ei ole mitään otetta lapseen, niin sossujen väliintulo on erittäin tervetullutta. Parempi, että tuo peli vihelletään nyt jo poikki, kuin vasta parin vuoden päästä, jolloin ongelmatkin on suuremmat.
Vierailija kirjoitti:
Ainut veljeni tappo itsensä, kamala tragedia sekin. Sen vuoksi suosin aina poikia. t.ap
Ok, muuuten olisi mennyt läpi jonain elämänkouluperheenä, mutta olikin provo. Elämänkoululaissukulaiseni kirjoittaa juuri samoin kuin sinä ja olisi mennyt ihan täydestä.
Vierailija kirjoitti:
Lapsi joutunut siis tää 12-vuotias poikani vatsahuuhteluun. t.ap
SItten hän varmasti löytää "hyvää seuraa" mistä vaan muualtakin, eikö vain`?
Tuostahan ei ole pitkä matka siihen kaveriporukkaan, jonka kanssa varastetaan kaljat lähikaupasta ja otetaan uto pihasta ja lähdetään ajelulle.
Muuta niin syvälle maalle ettei ole mitään muuta ympärillä kuin metsää.