Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ensitapaamisen jälkeen tuntuu, ettei mätsää, täytyykö sanoa se vai deitille?

Vierailija
07.12.2019 |

Itsestä tuntuu vaikealta torjua sanomalla tapaamisen lopuksi esim. et valitettavasti ole mun tyyppiä, mutta toivottavasti löydät jonkun muun. Vai pitääkö jotenkin eleillä viestittää lähtemällä yllättäen tai muuta ja toivoa, että tajuaa siitä? Pelkään, jos suuttuu joka tapauksessa :( Miten teette?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei välttämättä. Miehet tietää siitä ettei mätsännyt, kun nainen ei laita enää viestiä.

Naiset ovat alun jälkeen niitä aloitteentekijöitä, eli jos nainen ei treffien jälkeen enää laita viestiä niin peli on selvä.

Kiinnostunut nainen laittaa viestiä 100% varmuudella. Siitä mies tietää. Eli miehet, odottakaa vain treffien jälkeen sitä naisen viestiä. Jos ei tule viikon sisällä niin tiedätte.

Onko nuo pelisäännöt johonkin kirjattu ylös ja millaiset sanktiot tulee jos ei noudata niitä?

Pelisääntöjä ei ole kirjattu mutta kaikkihan noi tietää. Sanktiona on se että seuraava mato on jo koukussa ja saatoit myöhästyä jatkopeleistä.

-eri

Valitettavasti näyttää olevan myös naisia, jotka eivät jaksa olla aloitteellisia, vaan vaikka olisivat kiinnostuneita, he haluavat miehen innokkaasti osoittavan oman kiinnostuksensa myös treffien jälkeen. Eli vaikka et edes tunne koko naista vielä, etkä ole varma hänen kiinnostuksensa tasosta, niin sinun pitää vaan jaksaa esittää innostunutta ja aloitteellista.

Vierailija
22/26 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että kirjoittamaton sääntö on, että treffien jälkeen laitetaan viestiä, jossa kiitetään tapaamisesta ja mukavaa oli. Ja sitten että olisi kiva nähdä uudestaan tai valitettavasti en tuntenut kaveruutta enempää. Itse treffien aikana ei siis vielä kerrota.

Kerran onkin käynyt niin, että treffeillä ajattelin että ei kiinnosta, mutta kun kotiin ajaessani mietin asiaa, niin muutinkin mieleni

Missä ikäluokassa kiitetään treffeistä jälkikäteen? Ainakaan alle kolmekymppiset eivät tee tuota, tai oma kokemukseni on, että eivät tehneet ainakaan muutama vuosi sitten, kun itse viimeksi deittailin.

Olin 47v kun kävin treffeillä. Aika tylyä mielestäni olis ollut olla laittamatta mitään viestiä ja kadota vaan. Ennen tapaamista on kuitenkin juteltu jo pitkät pätkät. Ehkä nuorempien tapa on vaan ghostata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoimuus ja suora puhe on aina parempi kuin mikään vihjailu. 

Ei ole kuitenkaan pakko kertoa tai laittaa jälkikäteen viestiä, jos toinenkaan ei niin tee. Jos taas toinen osapuoli osoittaa vielä kiinnostusta, niin ei aleta ghostaamaan, vaan sanotaan suoraan, että ei halua tavata enää (keksi joku tekosyy jos oikea syy vaikuttaa loukkaavalta). 

Vierailija
24/26 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei välttämättä. Miehet tietää siitä ettei mätsännyt, kun nainen ei laita enää viestiä.

Naiset ovat alun jälkeen niitä aloitteentekijöitä, eli jos nainen ei treffien jälkeen enää laita viestiä niin peli on selvä.

Kiinnostunut nainen laittaa viestiä 100% varmuudella. Siitä mies tietää. Eli miehet, odottakaa vain treffien jälkeen sitä naisen viestiä. Jos ei tule viikon sisällä niin tiedätte.

Onko nuo pelisäännöt johonkin kirjattu ylös ja millaiset sanktiot tulee jos ei noudata niitä?

Pelisääntöjä ei ole kirjattu mutta kaikkihan noi tietää. Sanktiona on se että seuraava mato on jo koukussa ja saatoit myöhästyä jatkopeleistä.

-eri

Valitettavasti näyttää olevan myös naisia, jotka eivät jaksa olla aloitteellisia, vaan vaikka olisivat kiinnostuneita, he haluavat miehen innokkaasti osoittavan oman kiinnostuksensa myös treffien jälkeen. Eli vaikka et edes tunne koko naista vielä, etkä ole varma hänen kiinnostuksensa tasosta, niin sinun pitää vaan jaksaa esittää innostunutta ja aloitteellista.

Miksi pitäisi esittää(!!) innostunutta, jos ei ole???

Vierailija
25/26 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Miksi pitäisi esittää(!!) innostunutta, jos ei ole???

Voit olla jossain määrin innostunut, mutta et vielä tunne naista, niin luontaisesti olisit vielä vähän varuillasi. MUTTA siellä voi olla 5 muuta innostunutta, tai eri tavalla innostuneisuutensa osoittavaa, miestä pommittamassa viesteillään. Tämä passiivinen nainen olettaa sinun olevan tylsä ja innostumaton, jos et näytä olevan samanlainen kuin ne muut.

Vierailija
26/26 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että kirjoittamaton sääntö on, että treffien jälkeen laitetaan viestiä, jossa kiitetään tapaamisesta ja mukavaa oli. Ja sitten että olisi kiva nähdä uudestaan tai valitettavasti en tuntenut kaveruutta enempää. Itse treffien aikana ei siis vielä kerrota.

Kerran onkin käynyt niin, että treffeillä ajattelin että ei kiinnosta, mutta kun kotiin ajaessani mietin asiaa, niin muutinkin mieleni

Missä ikäluokassa kiitetään treffeistä jälkikäteen? Ainakaan alle kolmekymppiset eivät tee tuota, tai oma kokemukseni on, että eivät tehneet ainakaan muutama vuosi sitten, kun itse viimeksi deittailin.

Olin 47v kun kävin treffeillä. Aika tylyä mielestäni olis ollut olla laittamatta mitään viestiä ja kadota vaan. Ennen tapaamista on kuitenkin juteltu jo pitkät pätkät. Ehkä nuorempien tapa on vaan ghostata.

Tietysti jos on jo pidemmän aikaa tullut juteltua ennen tapaamista, on ihan asiallista laittaa jokin viesti ja sillä tavalla päättää juttu. Itse olen useimmiten tavannut treffikumppanin jo parin päivän tai viikon juttelun jälkeen, jolloin olemme tunteneet toisemme vain hyvin pintapuolisesti. Tällöin en ole välttämättä kokenut tarpeelliseksi ilmoittaa mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan