Itkin katsoessani linnan juhlia.
Sotaveteraanit ja lotat! Ihanaa kun se yksi mies lausui runon Jennille.
Kommentit (12)
Mä itkien, kun kuoropojat lauloivat sotaveteraaneille Finlandian. Sitä miehen halveksimisen määrää kun näki että itken. Vihaan niitä hetkiä ja hänen halveksivaa ilmettä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se on niin ihanaa, kun joku vanha höppänä on laitettu lausumaan runoa?
Suloinen kosto kaikista kerroista kun Jenni on runoillut.
Vierailija kirjoitti:
Mä itkien, kun kuoropojat lauloivat sotaveteraaneille Finlandian. Sitä miehen halveksimisen määrää kun näki että itken. Vihaan niitä hetkiä ja hänen halveksivaa ilmettä.
No niinpä niin, pojat pääsevät esiintymään arvokkaaseen tilaisuuteen ja missä tytöt? Tiskaamassa?
Vierailija kirjoitti:
Heidän ansiotaan on, että saat asua vapaassa maassa.
Kommentoija 1/5 - missä on hienotunteisuutesi ja Suomen historian tuntemus?
Minä itkin, kun kutsunväärentäjät eivät päässeet nauttimaan juhlista muun eliitin kanssa.
Minä itkin, kun näin upeita herkkuja notkuvat tarjoilupöydät.
Vierailija kirjoitti:
Minä itkin, kun kutsunväärentäjät eivät päässeet nauttimaan juhlista muun eliitin kanssa.
Mitä ihmeen elittiiä on jotkut projektikoordinaattorit ja yhdistysten puheenjohtajat? Ihan tavallisia ihmisiä, jotka tekevät työtään 2500 e/kk palkalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen elittiiä on jotkut projektikoordinaattorit ja yhdistysten puheenjohtajat? Ihan tavallisia ihmisiä, jotka tekevät työtään 2500 e/kk palkalla.
Juhliin kutsutaan eliitin lisäksi jollakin tapaa ansioituneita sekä presidenttiparin vuoden aikana tapaamia nk. tavallisia ihmisiä.
Kunpa tuo irvokas ja elitistinen kansalaisilta ryöstetyillä verorahoilla kustannettu näytelmä lakkautettaisiin. Itsenäisyyspäivän juhlistamiseen löytyisi parempiakin tapoja.
Minä itkin, koska Aaro ja Lennu joutuivat olemaan koko illan ilman vanhempiaan.