Rouva Haukio vanhan näköinen
Näyttää ainakin 10 vuotta omaa ikäänsä vanhemmalta patsaalta nyt linnan juhlissa.
Kommentit (193)
Höpsis. Jenni on ihastuttavan näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis ja tyylikäs on kuten aina. Ei kyllä näytä 50+ vuotiaalta vaan iham ikäiseltään n. 40v.
On jo 43 eli on yli 40.[/quote
Nilli, nilli, nilli.
Vierailija kirjoitti:
Oliskohan Jennillä luonnonkiharat hiukset? Ne on hankalaa saada hyvään kampaukseen.
Hän voisi kyllä olla täysin erinäköinen, jos ottaisi oppia esim. Ruotsin kuninkaallisilta, Michelle Obamalta, tai vaikka rouva Macronilta pukeutumiseensa. Suomestakin löytyy esim. Andita ja Rils, joilla osa vaatteista todella kauniita ja sopisivat Suomen presidentin puolisolle erinomaisesti.
Luulen, että Jenni ei yksinkertaisesti vaan ole itse kiinnostunut vaatteista ja pukee, mitä joku tylsä stylisti tuo hänelle.
Kyllä. Mistähän se johtuu että Suomi on maailman ainoa maa jossa ei osata pukeutua tyylikkäästi? Täällä ei myöskään uskalleta erottua ja ne jotka erottuu on sitten niitä tatuoituja räikeäpunatukkaisia jennicoita. Nyt yleistän suuresti. Kyllä muutamia hyvin pukeutuviakin Suomeen mahtuu, mutta se ei ole yleistä. Marimekkoa, Nansoa, Prismaa, raitapaitaa, mustaa ja beigeä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikä näytä D: Tosi nuorelta ja kauniilta näyttää!
Ei ole nuori, vaan keski-ikäinen. Silloin oli nuoren näköinen, kun oli Niinistön kanssa ensi kertaa vierailulla linnassa. Kyllä nyt jo yli 40-vuotiaalta näyttää.
Yli 40v näyttää nuorelta, kun on vanhempi katselija. Muistan hyvin, miten reilu parikymppisenä 40v oli jo puoleksi haudassa ja ikivanha, olipa sitten kuinka kaunis tai nuorekas tahansa. Nyt kun itse on 60v nelikymppinen näyttää nuorelta ja onkin sitä vielä, kun elämää nyt tässä iässä miettii.
Tuossa joku väitti, että jenni on tantta, mutta uskallan olla eri mieltä. jenni on tyylikäs ja kaunis. Saamme olla hänestä ylpeitä. Haukio on ehdottomasti parhaan näköinen pressan puoliso mitä tähän mennessä on ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliskohan Jennillä luonnonkiharat hiukset? Ne on hankalaa saada hyvään kampaukseen.
Hän voisi kyllä olla täysin erinäköinen, jos ottaisi oppia esim. Ruotsin kuninkaallisilta, Michelle Obamalta, tai vaikka rouva Macronilta pukeutumiseensa. Suomestakin löytyy esim. Andita ja Rils, joilla osa vaatteista todella kauniita ja sopisivat Suomen presidentin puolisolle erinomaisesti.
Luulen, että Jenni ei yksinkertaisesti vaan ole itse kiinnostunut vaatteista ja pukee, mitä joku tylsä stylisti tuo hänelle.Kyllä. Mistähän se johtuu että Suomi on maailman ainoa maa jossa ei osata pukeutua tyylikkäästi? Täällä ei myöskään uskalleta erottua ja ne jotka erottuu on sitten niitä tatuoituja räikeäpunatukkaisia jennicoita. Nyt yleistän suuresti. Kyllä muutamia hyvin pukeutuviakin Suomeen mahtuu, mutta se ei ole yleistä. Marimekkoa, Nansoa, Prismaa, raitapaitaa, mustaa ja beigeä..
Puhutko nyt tavallisesta kansasta, vain presidentin puolisosta? Suomiko tosiaan ainoa maa, jossa ei osata pukeutua? Joka ikisessä maassa massat pukeutuu kadulle miten sattuu ja juhlissa paremmin.
Ihmeellinen tämä joidenkin suomalaisten alemmuuden tunto. Edes pukeutua ei Suomessa osata..... Eiköhän täällä osata tuokin asia ihan yhtä hyvin, kuin missä tahansa Venäjällä tai Itävallassa tai vaikkapa missä tahansa valtiossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikä näytä D: Tosi nuorelta ja kauniilta näyttää!
Ei ole nuori, vaan keski-ikäinen. Silloin oli nuoren näköinen, kun oli Niinistön kanssa ensi kertaa vierailulla linnassa. Kyllä nyt jo yli 40-vuotiaalta näyttää.
Yli 40v näyttää nuorelta, kun on vanhempi katselija. Muistan hyvin, miten reilu parikymppisenä 40v oli jo puoleksi haudassa ja ikivanha, olipa sitten kuinka kaunis tai nuorekas tahansa. Nyt kun itse on 60v nelikymppinen näyttää nuorelta ja onkin sitä vielä, kun elämää nyt tässä iässä miettii.
Tuossa joku väitti, että jenni on tantta, mutta uskallan olla eri mieltä. jenni on tyylikäs ja kaunis. Saamme olla hänestä ylpeitä. Haukio on ehdottomasti parhaan näköinen pressan puoliso mitä tähän mennessä on ollut.
En kyllä sanoisi, että on paras tämä Haukio. Hävettää suorastaan, kun on pressa ottanut nuoremman vaimoin kuin mitä on omat lapset. Minusta esimerkiksi Tellervo Koivisto oli aikoinaan myös ihan edustavan näköinen. Kyllä niitä on muitakin. Pelkkä ulkonäkö ei aina tee ihmisestä parasta. Itse olen tuntenut olevani vanha jo 20-vuotiaana, puhumattakaan 40-vuotiaasta. Muistan, että myös minua pidettiin oikeasti silloin jo vanhana. Nyt olen yli 50 runsaasti ja olen edelleen vanha.
Vierailija kirjoitti:
Oikein suloinen ja hieno ihminen.
Lumoava ja niin kaunis Lumikki!!! ❤️
Hävettää vanha miehen vaimo on Lumikki.
Minkäslainen älämölö nousisi, jos 7-kymppisen presidenttimme puoliso olisi pissistyylinen silikonibimbo, joka epätoivoisesti yrittää näyttää ikäistään nuoremmalta?!?
Vierailija kirjoitti:
Minkäslainen älämölö nousisi, jos 7-kymppisen presidenttimme puoliso olisi pissistyylinen silikonibimbo, joka epätoivoisesti yrittää näyttää ikäistään nuoremmalta?!?
Menisi loppukin usko Herra presidenttiin. On nytkin aika vaikeaa uskoa, koska on Lumikki.
Kaunis on ja ihan ikäisensä näköinen. Taitaa tämä hyökkääminen kertoa enemmänkin ap:stä?
Nuoren seurassa vanhakin nuortuu. Vanhan seurassa nuorikin kuihtuu.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis on ja ihan ikäisensä näköinen. Taitaa tämä hyökkääminen kertoa enemmänkin ap:stä?
Sopii hyvin vanhalle miehelle tämä Lumikki.
Oikein suloinen ja hieno ihminen.
Lumoava ja niin kaunis Lumikki!!! ❤️