Rouva Haukio vanhan näköinen
Näyttää ainakin 10 vuotta omaa ikäänsä vanhemmalta patsaalta nyt linnan juhlissa.
Kommentit (193)
Silmäpusseihin mun huomio kiinnittyi ensiksi. Jäykänoloinen. Puku tavanomainen.
Ai että 7-kymppisen miehen nelikymppinen vaimo ei saisi näyttää ikäiseltään? Miten me olemme pärjänneet kaikkien niiden presidenttien kanssa, joilla oli omaa ikäluokkaa oleva puoliso?
Olen itse Jennin ikäinen enkä tiedä ketään itseni ikäistä, joka näyttäisi arvon rouvaa nuoremmalta. Kroppa on huippukunnossa, luulen ettei monikaan palstalainen pääse edes 20 vuotta nuorempana samaan.
Photoshop ja instagram on hämärtänyt ihmisten käsitystä normaaliudesta.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis ja tyylikäs nainen. Hyvin säilynyt ikäisekseen.
Kauneus on ihan makuasia. Vanhakin ihminen voi olla kaunis ja tyylikäs.
Vierailija kirjoitti:
Ai että 7-kymppisen miehen nelikymppinen vaimo ei saisi näyttää ikäiseltään? Miten me olemme pärjänneet kaikkien niiden presidenttien kanssa, joilla oli omaa ikäluokkaa oleva puoliso?
Olen itse Jennin ikäinen enkä tiedä ketään itseni ikäistä, joka näyttäisi arvon rouvaa nuoremmalta. Kroppa on huippukunnossa, luulen ettei monikaan palstalainen pääse edes 20 vuotta nuorempana samaan.
No onhan hän ihan normaali, mutta tyyli on vanhahtava.
Vierailija kirjoitti:
No oman ikäinen puoliso tuntuu luonnolliselta. Tämä Niinistö+Haukio yhdistelmä on niin hassu, että sitä moni seuraa ja katsoo tarkemmin. Itse on tähän asemaan halunnut eli kyllä häntä saa arvostella.
Haukio näyttää ikäiseltään, mutta tyylinsä on todella tätimäinen ja tuo kampaus, anteeksi, mutta sille kyllä oli pakko nauraa. Niinistö taas näytti vuodessa vanhentuneen 10 v, melkoinen vaari jo. Tupakka tehnyt tehtävänsä aiempina vuosikymmeninä.
Vierailija kirjoitti:
Kauhea mummo kampaus, ohut tukka tuperaattu, ihan karsea. Ja tuo mekko, onko se käynyt Halosella ostoksilla.? Vois ottaa ruotsin kuninkaallisilta tyyli vinkkejä. Harmi et nuori nainen haluaa näyttää mummolta.
Sinun olisi kannattanut opetella suomea ennen kuin aloit jakaa tyylivinkkejäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauhea mummo kampaus, ohut tukka tuperaattu, ihan karsea. Ja tuo mekko, onko se käynyt Halosella ostoksilla.? Vois ottaa ruotsin kuninkaallisilta tyyli vinkkejä. Harmi et nuori nainen haluaa näyttää mummolta.
Kielitaito ei saa enää olla este asiansa ilmaisemiseksi. Täällä saa ilmaista itseään heikkommallakin kielitaidolla. Suomessa asuu tätä nykyä paljon ihmisiä, jotka eivät taida kunnolla suomea.
On se kumma, että Niinistön käsipuoleen oli niin paljon tulijoita. Ken siihen sitten pääsi niin ei kait olettanut, ettei arvostella. Valtaa halutaan.
Katsokaapa Antti Rinteen vaimon Hetan tyyliä. Onpa tyylikäs nainen ja Haukion kanssa samaa ikäluokkaa. Vartalo melkein kauniimpi kuin Haukiolla.
Vierailija kirjoitti:
Katsokaapa Antti Rinteen vaimon Hetan tyyliä. Onpa tyylikäs nainen ja Haukion kanssa samaa ikäluokkaa. Vartalo melkein kauniimpi kuin Haukiolla.
Siis katsoin eilen tätä Hetaa, että asu on aivan kuin jostain Dracula- kauhuelokuvasta. Ja iholla sellainen paksu kalpea meikkikerros, joka vanhentaa vuosia. Ei paljon Antin ikää nuoremmalta näyttänyt mun silmääni.
Oli freesi silloin, kun seukkaili kolmekymppisenä 60-vuotiaan hopeaketun kanssa 😊
Jenni Haukio vuodesta toiseen äänestetään Linnan kuningattareksi. Muotiasiantuntijat vuodesta toiseen kehuvat Jennin tyyliä.
Onko kyseessä tälläinen "keisarin uudet vaatteet"-sadun tyylinen kehuminen. Kukaan ei uskalla arvostella Jennin tyyliä.
Mies33vuotta kirjoitti:
Jenni Haukio vuodesta toiseen äänestetään Linnan kuningattareksi. Muotiasiantuntijat vuodesta toiseen kehuvat Jennin tyyliä.
Onko kyseessä tälläinen "keisarin uudet vaatteet"-sadun tyylinen kehuminen. Kukaan ei uskalla arvostella Jennin tyyliä.
Kyllä! Ihan hirveää lipomista. Samat toimittajat kirjoittaisivat takuulla Trumpista ja hänen vaimostaan huomattavasti kriittisempiä tarinoita.
Hävettää, kun Niinistö sutkauttaa puujalkavitsin ja toimittajat nauraa hörisevät vieressä muka suurestikin huvittuneina.
Jennin pukeutuminen on aika vaatimatonta, yksinkertaista ja hillittyä. Ja niin tuollaisessa asemassa olevalla ihmisellä pitää kai ollakin. Ja suomalaiset tykkää kun on vaatimaton ja yksinkertainen.
Kierrätyspuku idea oli kiva. Mutta olisi pistänyt sen Tampereella nähdyn asun tai 2010 vuonna nähdyn asun päällensä. Muokattuna tai ilman muokkausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kielitaito ei saa enää olla este asiansa ilmaisemiseksi. Täällä saa ilmaista itseään heikkommallakin kielitaidolla. Suomessa asuu tätä nykyä paljon ihmisiä, jotka eivät taida kunnolla suomea.
Samaa mieltä tuosta kielitaidosta kun on kyse suomalaisesta! Ulkomaalaisen kielitaidottomuuden kyllä erottaa tästä.
eyjyut kirjoitti:
Jennin pukeutuminen on aika vaatimatonta, yksinkertaista ja hillittyä. Ja niin tuollaisessa asemassa olevalla ihmisellä pitää kai ollakin. Ja suomalaiset tykkää kun on vaatimaton ja yksinkertainen.
Kierrätyspuku idea oli kiva. Mutta olisi pistänyt sen Tampereella nähdyn asun tai 2010 vuonna nähdyn asun päällensä. Muokattuna tai ilman muokkausta.
No sehän oli sellanen pikkumusta coctailpuku, ei todellakaan arvokas juhlapuku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kyse on tyylistä, pitää myös mielipide ilmaista tyylikkäästi. Varsinkin jos arvostelee toisen tyyliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kyse on tyylistä, pitää myös mielipide ilmaista tyylikkäästi. Varsinkin jos arvostelee toisen tyyliä.
Jos ei osaa, jokainen tyylillään.
Kaunis ja tyylikäs nainen. Hyvin säilynyt ikäisekseen.