Rouva Haukio vanhan näköinen
Näyttää ainakin 10 vuotta omaa ikäänsä vanhemmalta patsaalta nyt linnan juhlissa.
Kommentit (193)
En lukenut koko ketjua, ehkä joku kommentoinutkin jo samoin, mutta ko. henkilön arvostus tuskin riippuu ulkonäöstä tai alleista. Aivan ihana valtion ensimmäinen nainen, ei tuo itseään esille, osaa käyttäytyä asemansa mukaisesti, älykäs, sivistynyt ja tod.näköisesti ihan yksityishenkilönäkin mukava.
Itse en ainakaan haluaisi presidentin puolison olevan minä-minä-minä, mun-vaatteet, mun-koti, mun-kasvojenkohotus, mun-uusi-käsilaukku, mun-saavutukset jne -tyyppiä.
Viime aikoina Haukio ei ole osannut oikein käyttäytyä hillitysti, vaan on laukonut asiattomuuksia. Kyllähän tuo nyt menettelee, vaikka on jäykkä kuin vahanukke eikä oikein osaa puhua. Ei silti varmaan huonoin vaihtoehto.
Eikä enää ole mikään erityisen nuori. Toki tietenkin Niinistölle nuori.
Painoa on tullut selvästi lisää ja tämä vanhentaa. On edelleenkin ihan hoikka mutta aiemmin oli tosi hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis pinkki puku jonka kruunaa pitsikoriste. Jennillä olisi voinut olla tätimäistä beessiä tai metsänvihreää, onneksi uskalsi valita nuorekkaan pinkin
Nuorekas? Onko sen vastakohta vanhakas?
Naiset ovat outoja, kun haukkuvat toistensa ulkonäköä. Täysin aivotonta.
Huvittaa aina tällaiset ketjut. Luuletteko näyttävänne yhtään ikäistänne nuoremmilta itsekään? Tai tärkeämpi kysymys: miksi edes pitäisi?
Hänellä on runsaasti botoxia. Ai mistä tiedän? Koska käyn itse säännöllisesti ottamassa botoxia... kyllä botoxin käyttäjä tunnistaa toisen :)
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on runsaasti botoxia. Ai mistä tiedän? Koska käyn itse säännöllisesti ottamassa botoxia... kyllä botoxin käyttäjä tunnistaa toisen :)
Siitäkö johtuu tuo epäluonnollinen vahamaisuus, kuin robotti.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä juuri botoxi tekee naaman jotenkin luonnottoman näköiseksi. Ei ole kyllä pahemmin lihonnut, mutta vanhemmiten liikaa laihuuskin vanhentaa.
Mekko on kyllä tyyllikäs, mutta vanhentaa myös.
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa aina tällaiset ketjut. Luuletteko näyttävänne yhtään ikäistänne nuoremmilta itsekään? Tai tärkeämpi kysymys: miksi edes pitäisi?
No meidän ei niin tarvitse näyttää nuorilta koska emme edusta. Itse hän on asemansa valinnut.
Botoxia tosiaan, selittää vahamaisuuden ja kasvojen vähäisen liikkuvuuden.
Haukion hiukset ovat kuin turbaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitäkö johtuu tuo epäluonnollinen vahamaisuus, kuin robotti.
Siitä se johtuu. Hän on selkeästi käyttänyt botoxia useita vuosia, olen tarkkaillut tätä. Katsokaa videoita, jossa hänen naamansa näkyy läheltä niin näette. Botox laiskistuttaa kasvojen lihaksia. Rypyt lähtee, mutta jos sitä ottaa liikaa tai liian usein niin tulee tuo vahaefekti helposti.
(Itse otan vain pienimmän mahdollisen botox-annoksen 2 krt vuodessa välttyäkseni tuolta)
Vierailija kirjoitti:
Kasvoiltaan vanhan näköinen.
On aika runsas meikki, ei aina ole noin meikattu.
Mutta kaunis ja ikäisensä näköinen.
Joo kyllä 43-vuotiaalla on jo aina vähän juonteita ja ryppyjä. Hänen iho on vahanukkemainen eli jotain käyttää.
Nelikymppisen näköinen. Eikä mitään tarvetta edes näyttää ikäistään nuoremmalta, sitten sopisi huonommin miehensä rinnalle. Hiustyylistä olen samaa mieltä kuin enemmistö... Olisi kiva nähdä oman värisillä hiuksilla.
Lapsen suusta kuuluu totuus: oma 10 vuotias juuri ihmetteli miten niin muka Jenni on yli 40 -vuotias, kuulemma näyttää kolmekymppiseltä ja Sauli kahdeksankymppiseltä. Sauli on kyllä vanhentunut viimeisen vuoden aikana.
Vierailija kirjoitti:
Lapsen suusta kuuluu totuus: oma 10 vuotias juuri ihmetteli miten niin muka Jenni on yli 40 -vuotias, kuulemma näyttää kolmekymppiseltä ja Sauli kahdeksankymppiseltä. Sauli on kyllä vanhentunut viimeisen vuoden aikana.
10-vuotiaille 30-vuotias on jo vanha.
Emme huomaa, että Haukiokin ikääntyy. Ei ole enää mikään kolmekymppinen. Täyttää seuraavaksi 43.