Mitä mieltä olet hopeaketusta jolla on olohuoneessa videotykki, valkokangas ja 1000 elokuvan kokoelma
Kokoelmassa mukana alkuperäisiä vhs- elokuvia 70-luvun lopulta. Heräsikö kiinnostus?
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Sano yksikin hyvä elokuva.
Aistien valtakunta
Voinko tulla sun luo kattomaan lapsuuden Candyjä? Ei ole VHS soitinta.
Tietäisin, mihin tyyppi on elämänsä ja rahansa käyttänyt kun ei ole perhettä saanut. Vähän surettaisi. Olisiko siellä myös baarikaappi että voit tissutella itsesi tyylikkäästi pöhnään?
Vierailija kirjoitti:
Tietäisin, mihin tyyppi on elämänsä ja rahansa käyttänyt kun ei ole perhettä saanut. Vähän surettaisi. Olisiko siellä myös baarikaappi että voit tissutella itsesi tyylikkäästi pöhnään?
baarikaappi löytyy kyllä
Sekä liukuvoidetta, kipeä ranne ja talouspaperia lattialla.
Käyttää aikansa elokuvien katseluun sen sijaan, että tekisi jotain järkevää.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai. Tässä charmantti hopeakettu parin lasillisen jälkeen.
Onko hopeaketun mahonki-vitriinissä kaikki elämän tärkeimmät virstanpylväät eli hymypoika-patsas, ylioppilastodistus, intin ampumamerkki sekä mappi kaikista parikymppisistä tsirbuloista, jotka ovat jakaneet vuoteensa hopeaketun kanssa?
Suuremman vaikutuksen minuun tekisi koko seinän kokoinen kirjahylly täynnä kirjoja. Leffoista en niin välitä.
Onko baarikaapissasi hyviä juomia? Irishcoffee, jägeriä, amarettoa ym.
Minä tulen jos saan maistella drinksuja?
Vierailija kirjoitti:
Suuremman vaikutuksen minuun tekisi koko seinän kokoinen kirjahylly täynnä kirjoja. Leffoista en niin välitä.
Uskon että hänellä on myös kirjoja. Hopis on kiinnostava, älykäs ja kohtelias.
Vierailija kirjoitti:
Minä tulen jos saan maistella drinksuja?
Oletko nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tulen jos saan maistella drinksuja?Oletko nainen?
Tavallaan,tykkään ottaa perään. Varsinkin jos sulla löytyy Amarulaa.
Unohdin mainita nahkaiset säätötuolit 2kpl