Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puhutko puolisosi kanssa teidän existä?

Vierailija
06.12.2019 |

Miksi?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaan jos on jotain aihetta. Ihan samalla tavalla kuin muistakin ihmisistä.

Vierailija
2/12 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertaan puolisoani eksääni aina kaikessa, varsinkin jos eksä oli tai teki jotain paremmin tai herätti vain positiivisempia tunteita tai jos ikävöin eksääni. Tahdon tehdä puolisostani epävarman, jotta on enemmän mielikseni. Keksin myös juttuja, joita eksä muka teki toisin, jotta puolisoni ottaisi paineita. Kerron mitä kaikkea ihanaa ja ikimuistoista teimme milloin missäkin.

No en todellakaan puhu eksistä miehelleni! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuimme. Ensimmäinen ja toinen mieheni arvostivat toisiaan. Sanoin heillä olleen hyvä veli-kerhon. Valitettavasti ensimmäinen on kuollut.

Vierailija
4/12 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kertoi eksästään silloin, kun oltiin tapailtu vähän aikaa. Kyseessä oli tyttöystävä, seurustelu ei ollut kestänyt vissiin kovinkaan pitkään eikä he asuneet yhdessä. Minulla taas ei ollut mitään kerrottavaa.

Vierailija
5/12 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme nykyisin. Tunsin puolison tulevan exän ennen kuin tapasin puolisoni. Itselläni ei ole exiä.

Vierailija
6/12 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä puhuu, nykyään yhä harvemmin kuin heidän lapsensa on jo hyvän matkaa aikuinen, eivätkä he ole enää tekemissä lapsen takia. Täytyy kyllä sanoa, että useammin minä otan hänet puheeksi, kuin mies eikä aina ihan viisaissa keskusteluissa. Pitääkin ottaa se linja, etten koskaan enää ala hänestä jankata. 

Vierailija
7/12 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä puhuu, nykyään yhä harvemmin kuin heidän lapsensa on jo hyvän matkaa aikuinen, eivätkä he ole enää tekemissä lapsen takia. Täytyy kyllä sanoa, että useammin minä otan hänet puheeksi, kuin mies eikä aina ihan viisaissa keskusteluissa. Pitääkin ottaa se linja, etten koskaan enää ala hänestä jankata. 

Ja lisään vielä, että minun existä ei ole niinkään puhumista, olivat poikaystäviä, ei oltu naimissa. En juurikaan itsekään ajattele heitä enää, ekaa poikaystävää lukuunottamatta, hänen kanssaan pidetään harvakseltaan yhteyttä, vuoden parin välin. 

8/12 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeks tänään. Oli vaimolle sopiva työpaikka auki eräässä paikassa , sanoin, että ex taitaa olla siellä töissä. Sitten puhuttiin exän lapsesta, joka ei siis ole minun lapsi, minulla on kyllä exän kanssa 2 lasta.

Vierailija
9/12 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Joskus suhteen alkuaikoina tuli puhuttua vähän entisistä suhteista, nyt ei olla sivuttu aihetta vuosiin.

Vierailija
10/12 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään puhuttavaa heistä kun ei onneksi ole yhteisiä lapsia.

Vierailija
11/12 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Alkuaikoina varmaakin joskus mutta ei nykyisin. Ei ole heissä ole oikein mitään keskusteltavaa.

Vierailija
12/12 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään yksityiskohtaisesti itse henkilöistä, mutta mieheni puhuu (vähän liikaakin) asioista, joita on eksänsä kanssa tehnyt, paikoista joissa ovat lomailleet tai asuneet jne. Olivat yhdessä 25 vuotta että kyllähän siinä ajassa on ehtinytkin tapahtua kaikenlaista. Meillä on takana kolmen vuoden suhde, ja jotenkin tulee ehkä lievä kateus siitä, että me emme ehdi enää tässä suhteessa kokea yhdessä niin paljon, kun olemme jo yli viisikymppisiä.