Jos Sanna Marinista pääministeri ja Rinteestä ministeri, niin tiedetään kuka jatkaa pääministerinä
Antti Rinne on niin vallanhimoinen ja härski, että on tunkemassa ministeriksi. Sanna Antin suosikkina ja suojattuna ei ole sitten muuta kuin nukkehallitsija. Rinne määrää suunnan ja vauhdin. Toivottavasti demarit pistävät lopun tälle farssille. Antti jatkaa vallassa marinin kautta ja se on ällöttävää.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Antti vetelee taustalla naruja, kun demaribussi ajautuu ojaan. Lopulta Antti päätyy itse bussin alle.
Puhutko nyt kepusta?
Sanna. Oytaa ohjat käsiinsä heti saatuaan pm-pestin. Antti häviää pj-kisan ensi vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Sanna. Oytaa ohjat käsiinsä heti saatuaan pm-pestin. Antti häviää pj-kisan ensi vuonna.
Toivottavasti, mutta vähän pelkään että menee toisin päin. Toimiihan härski-rinne nyt hallitustunnustelijana ja odottaa saavansa ministerin salkun. Näyttää demarit olevan otteessaan jostain syystä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti, mutta vähän pelkään että menee toisin päin. Toimiihan härski-rinne nyt hallitustunnustelijana ja odottaa saavansa ministerin salkun. Näyttää demarit olevan otteessaan jostain syystä
Vain niin kauan kuin uusi pm on valittu - siis Marin. Sitten on vielä kestettävä puoluekokoukseen.
Jos sen sijaan Lindtman valitaan, mikään ei muutu.
Jos rinne kerran meinaa jatkaa ja teeskennellä ettei asiassa ole mitään ongelmia kun ei ole ollut mitään syytöksiäkään (välikysymys peruuntui) niin ehkä olisi syytä tehdä välikysymys uudelleen ja pitää huolta siitä että rinne minä tahansa ministerinä vastaa siinä sanomisistaan. Saadaan sekin juttu avattua ja kunnolla ettei kukaan vaan kuvittele että se on nyt mennyttä ja unohdettua...
Antti vetelee taustalla naruja, kun demaribussi ajautuu ojaan. Lopulta Antti päätyy itse bussin alle.