Mistä niitä kivoja naisia löytää?
Tuntuu tämä sinkkuus olevan tuota baarissa rientoa ja hetken huuman tuomia iloja. Seuraa siis saa jos jaksaa lähteä hakemaan, mutta jos oikeasti haluaisi vierelleen jonkun pidempi aikaisen seuran niin ei tunnu löytyvän. Deittisovelluksiakin käytetty, mutta kai siellä miestarjonta on kohdillaan kun ei tunnu viestit vaihtuvan.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene tinderiin ja tykkää niistä taviksista.
Olen mennyt ja mielestäni tykännyt taviksistakin, toki jotkut kriteerit on mutta ei minulle mikään supermalli tarvitse olla. Ja en käsittääkseni ole aivan mörön näköinen, vaan ei tunnu tykkäyksiä tulevan. Ehkä johtuu iästäkin... ap
No paljonko ikää sitten on? Ja millaisen ikähaarukan olet asettanut naisille?
Nettideiteissä näkyy valitettavan paljon 40+ setämiehiä, joiden toive naiselle on 25-35 vuotta. Itse en 40+ naisena lähesty lainkaan miestä, jonka toiveena on saada seuraa naisesta, joka voisi ikänsä puolesta olla miehen oma lapsi.
Miten sinä tinderistä näät mikä toisella on ikäkriteeri? Mun tinderillä ei ainakaan nää.
M37
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mennyt ja mielestäni tykännyt taviksistakin, toki jotkut kriteerit on mutta ei minulle mikään supermalli tarvitse olla. Ja en käsittääkseni ole aivan mörön näköinen, vaan ei tunnu tykkäyksiä tulevan. Ehkä johtuu iästäkin... ap
Nettideiteissä näkyy valitettavan paljon 40+ setämiehiä, joiden toive naiselle on 25-35 vuotta. Itse en 40+ naisena lähesty lainkaan miestä, jonka toiveena on saada seuraa naisesta, joka voisi ikänsä puolesta olla miehen oma lapsi.
41 ikää ja niin haarukkana on 27-40. Tinderillä mennään eli ei siinä taida tuo ikähaarukka näkyä. Tosin en tiedä millä perusteella tuolla yleensäkään tulee näkyviin ihmiset toisilleen. Tuleeko minulle näkyviin vain ne joiden ikähaarukkaan sovin vai kaikki ne jonka ikäisiä haen. Setämies en mielestäni ole vaikka iän puolesta voisi ajatella.
Mitä tarjottavaa sinulla olisi 27 vuotiaalle ihan nätille nuorelle naiselle? Miksi hänen pitäisi valita sinut, eikä ikäistään miestä? Mieti.
Asiaahan voi miettiä myöskin niin että mitä sillä 27 vuotiaalla ihan nätillä nuorella naisella on tarjottavana!
Ikäkö? Ei iällä pitkälle pötki sillä jos hänellä ei ole mitään muuta tarjottavaa niin parempi hänen katsella ikäisiään miehiä.
Jotenkin vinoutunut tapa ajatella asioita on tuo että ikä pistetään kaiken edelle markkina-arvossa. Maailmassa on ainaski tuhat tärkeämpää juttua jotka menevät iän edelle puolisoa etsiessä.
No eikä voi. Perinteisesti juuri hopeaketut pistävät sen iän kaiken edelle, tuo "tuhat tärkeämpää juttua" pätee vain heidän oman ikänsä kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Jos haet selvästi nuorempaa, niin se onnistuu parhaiten livenä. Edellyttäen, että näytät ikäistäsi nuoremmalta. Pääset tutustumaan nuorempiin naisiin ja ikää kysytään vasta joskus myöhemmin.
Itse olen seurustellut 6, 15, 1 ja 10v itseäni nuorempien naisten kanssa. Näytän itse noin 10v ikäistäni nuoremmalta. Deittipalstoilla naiset vastaa korkeintaan muutaman vuoden vanhemmille miehille. Ikä tuntuu olevan hirveän tärkeä kriteeri.
Tietenkin se on kaikille tärkeä kriteeri. Kuinka paljon itseäsi vanhemmille naisille viestittelet? Miksi kuvittelet, että naisia kiinnostaa itseään vanhemmat, jos sinuakaan ei kiinnosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haet selvästi nuorempaa, niin se onnistuu parhaiten livenä. Edellyttäen, että näytät ikäistäsi nuoremmalta. Pääset tutustumaan nuorempiin naisiin ja ikää kysytään vasta joskus myöhemmin.
Itse olen seurustellut 6, 15, 1 ja 10v itseäni nuorempien naisten kanssa. Näytän itse noin 10v ikäistäni nuoremmalta. Deittipalstoilla naiset vastaa korkeintaan muutaman vuoden vanhemmille miehille. Ikä tuntuu olevan hirveän tärkeä kriteeri.
Tietenkin se on kaikille tärkeä kriteeri. Kuinka paljon itseäsi vanhemmille naisille viestittelet? Miksi kuvittelet, että naisia kiinnostaa itseään vanhemmat, jos sinuakaan ei kiinnosta?
Nimenomaan. Ikävät deittipalstojen naiset jotka valkkaavat iän perusteella kuten tämäkin, eiku...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo näyttänyt kiinnostavan. Ja kiinnostuihan Jennikin Saulista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
41 ikää ja niin haarukkana on 27-40. Tinderillä mennään eli ei siinä taida tuo ikähaarukka näkyä. Tosin en tiedä millä perusteella tuolla yleensäkään tulee näkyviin ihmiset toisilleen. Tuleeko minulle näkyviin vain ne joiden ikähaarukkaan sovin vai kaikki ne jonka ikäisiä haen. Setämies en mielestäni ole vaikka iän puolesta voisi ajatella.
Tässä sitten malliesimerkki idi ootista joka ihmettelee miksei kivalle miehelle löydy kivaa naista - ai niin, ikärajana mulla on muuten 13 -1 vuotta itseäni nuorempi nainen! Että olet sitten omasta ja äitisi mielestä niin tasokas että ei edes omanikäinen tai vuotta vanhenpi kelpaa? Heitä vielä perusklisee mutku samanikäiset naiset tuntuvat niin tädeiltä kjn taas meikäsetä on niiin nuorekas
Mun puolesta nämä saavat olla yksin vaikka loppuelämän. Minä siirryn ulkkareihin:).
Itse siirsin nämä miehet, jotka haki vain itseään nuorempia, mappi-öhön . Olen kiva nainen ja profiilini oli alle viikon nettideiteillä. Kiva naiset täytyy napata sieltä heti pois.
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä löydy mistään, joten kannattaa ehkä pikkuhiljaa hylätä se ajatus.
Älkäähän peräkamarin immeiset vinkuko !
Puolasta saatte naisen eikä kotisuomi enää sen jälkeen kiinnosta.
Mene Gambiaan. Siellä saat ottaa niin monta vaimoa mitä pystyt elättämään.
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarjottavaa sinulla olisi 27 vuotiaalle ihan nätille nuorelle naiselle? Miksi hänen pitäisi valita sinut, eikä ikäistään miestä? Mieti.
Asiaahan voi miettiä myöskin niin että mitä sillä 27 vuotiaalla ihan nätillä nuorella naisella on tarjottavana!
Ikäkö? Ei iällä pitkälle pötki sillä jos hänellä ei ole mitään muuta tarjottavaa niin parempi hänen katsella ikäisiään miehiä.
Jotenkin vinoutunut tapa ajatella asioita on tuo että ikä pistetään kaiken edelle markkina-arvossa. Maailmassa on ainaski tuhat tärkeämpää juttua jotka menevät iän edelle puolisoa etsiessä.
Kerropa hopis kerrankin rehellisesti oletko jollain deittipalstalla, ja mikä on ikähaarukkasi?
Mitä nettideittejä nämä ovat jossa "tykkäillään"? Ainakin suomi24:ssä minä odotan että mies vaivautuisi laittamaan viestiä, ja jotain muuta kuin "moi.mitäs puuhaat?"
Niitä flirttejä laittaa moni, mutta en kyllä jaksa edes yrittää seuloa niitä.
Joku selitti että niin ei mene viestejä hukkaan kun niitä on tietty määrä, mutta jos niitä viestiteltäviä näillä tyypeillä on niin paljon päivittäin, niin eipä tämmöinen yhtä naista sitten kaipaa.
Toinen on sitten se että jos mies ei vastaile kysymyksiini vaan kiertää ne jollain lailla/jättää huomiotta, eikä itse yritä viedä keskustelua eteenpäin/kysele mitään niin mun puolesta saa olla.