Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua? Mihin työnnän 200e e-passia +200e smartumia??

Vierailija
06.12.2019 |

Pitäisi käyttää tämän kuun loppuun mennessä...

Olen jo kesällä ostanut 100e uimahalliin sarjakortin, kerran on tullut käytettyä.

En urheile. En käy leffassa.

Kyseessä siis nuo kulttuuriin ja virikkeisiin, liikuntaan tarkoitetut rahat.

Eli 400e pitäisi hassata johonkin,,,,

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä muka saa noita molempia?! Kusetusta koko aloitus...

Teen työtä kahdelle eri työnantajalle.

Ap

Miten saat nuo täysimääräisinä? Kun työtunnit jakaantuu kahdelle työnantajalle.

Vierailija
22/58 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

CIRQUE DU SOLEIL ensi syksynä? Liput satasen luokkaa, Helsinki ja Turku

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokerien KHL-matseihin tai muihin urheilutapahtumiin.

Vierailija
24/58 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä muka saa noita molempia?! Kusetusta koko aloitus...

Teen työtä kahdelle eri työnantajalle.

Ap

Miten saat nuo täysimääräisinä? Kun työtunnit jakaantuu kahdelle työnantajalle.

Varmaan tekemällä töitä 35 h kummallekin, niinkuin minäkin. Siinä ei jää liikaa aikaa kuluttaa rahaa.

Vierailija
25/58 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta joululahjaksi lahjakortteja ystäville tai läheisille johonkin!

Vierailija
26/58 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leffalippuihin kirjoitetaan nykyisin ostajan nimi ja ne on henkilökohtaisia.

Jos maksta sarjalipuilla netissä niin nettisivu ei tarkista nimeä. Jos menet tiskiltä ostamaan niin silloin tarkistetaan nimi.

Vierailija
27/58 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tuo ihan sama ongelma. Hitsi kun noita ei voi käyttää mihinkään! Laskettelutinteen vuosilipun (henk. koht.) ehkä ostan, jos tulisi edes kerran käytyä. Ei vaan onnistu se ostaminen noilla netistä, pitäisi mennä jonnekin kauas toimistolle.

Ollaan ytitetty kiertää tuota henkilökohtaisuus ongelmaa vaikka miten. Ei enää mitenkään onnistu. Leffassakin ovat tosi tarkkoina.

Vierailija
28/58 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet ottanut noita etuja, jos et käytä. Eivät ne ilmaisia ole sinullekaan.

Aika urpåa touhua.

Vierailija
29/58 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta joululahjaksi lahjakortteja ystäville tai läheisille johonkin!

Mihin muka? Tai ainakin siihen lahjakorttiin tulee nimi, eli vain itse voi käyttää.

Ei-ap

Vierailija
30/58 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen maksanut kansalaisopiston kursseja niillä, mutta se ei tietysti paljon auta, jos ei erityisesti mitään harrasta tai sellaiseen ei ole aikaa. Yritin saada hierontoja maksettua näillä, mutta kaikissa paikoissa joihin soitin, hierojat olivat paikan ulkopuolista työvoimaa, eikä heille voinutkaan maksaa millään tykypassilla.

Vierailija
31/58 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet ottanut noita etuja, jos et käytä. Eivät ne ilmaisia ole sinullekaan.

Aika urpåa touhua.

Täh? Ne lankeaa useimmissa paikoissa ihan automaattisesti, ei niitä mitenkään oteta. Ja ilmaista se itselle kyllä on.

Vierailija
32/58 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika urpåa touhua.

Täh? Ne lankeaa useimmissa paikoissa ihan automaattisesti, ei niitä mitenkään oteta. Ja ilmaista se itselle kyllä on.

Ok, niissä paikoissa (isoissa firmoissa)joissa itse olen ollut töissä, olen itse maksanut edusta puolet ja työnantaja puolet.

Vierailija
33/58 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö oikeasti harrasta mitään kulttuuriin, liikuntaan, elokuviin, konsertteihin liittyvää? Huh, mitä sitten teet vapaa-aikanasi??

Viihdyn kotona oikein hyvin. Onko ihmisen muka pakko harrastaa jotain? Teen kahta työtä, lasketaanko kakkostyö harrastukseksi?

Ap

No jos kerran viihdyt kotona, eikä ole halua mihinkään liikuntaan tai kulttuuriin tms., niin miksi niitä pitää ylipäätään käyttää?! Käyttämättömät saldothan palautuu työnantajalle.

Olen itse duunipaikkani päävastuullinen (en omistaja, osakas tms) näissä henkilöstöeduissa ja edelleen jaksaa hämmästyttää ihmisten ahneus. Että joo joo mulle vaan kaikki mahdolliset edut vaikka en edes keksi niille mitään käyttöä. Jos tosissaan pitää kysellä jossain vauva-palstalla vinkkejä, mihin saa "työnnettyä" saamansa edun, olisiko aika miettiä, että jättäisit ensi kerralla ottamatta kokonaan?

Vierailija
34/58 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika urpåa touhua.

Työnantajalle toki maksaa.

Mun mielestäni noilla voi hyvin tehdä jotain sellaista, mitä ei normaalisti tee. Mennä keikoille, joista ei ole varma, mennä kuuntelemaan stand upia, käydä flamencokonsertissa. Vaikka mitä, astua oman mukavuusalueen ulkopuolelle.

Vierailija
35/58 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika urpåa touhua.

Työnantajalle toki maksaa.

Mun mielestäni noilla voi hyvin tehdä jotain sellaista, mitä ei normaalisti tee. Mennä keikoille, joista ei ole varma, mennä kuuntelemaan stand upia, käydä flamencokonsertissa. Vaikka mitä, astua oman mukavuusalueen ulkopuolelle.

Tietenkin maksaa työnantajalle. Vastaus oli nimenomaan siihen, kun väitettiin, että se maksaisi jotain Ap:lle itselleen. Jos hänen pitäisi nyt puolet maksaa, hän tuskin pohtisikaan koko asiaa, mutta haluaa luonnollisesti ottaa ilon irti siitä, että työnantaja tällaisen mahdollisuuden tarjoaa. Hän on jo huomannut, ettei hyödy esim. liikuntapassista, ja siksi kyselee muita ideoita.

Vierailija
36/58 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika urpåa touhua.

Mulle ne on kyllä ilmaisia. 400e/v ilman omavastuuta. Vielä puolet käyttämättä kun sulkisvuoroihin on mennyt oletettua vähemmän.

Vierailija
37/58 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö oikeasti harrasta mitään kulttuuriin, liikuntaan, elokuviin, konsertteihin liittyvää? Huh, mitä sitten teet vapaa-aikanasi??

Viihdyn kotona oikein hyvin. Onko ihmisen muka pakko harrastaa jotain? Teen kahta työtä, lasketaanko kakkostyö harrastukseksi?

Ap

No jos kerran viihdyt kotona, eikä ole halua mihinkään liikuntaan tai kulttuuriin tms., niin miksi niitä pitää ylipäätään käyttää?! Käyttämättömät saldothan palautuu työnantajalle.

Olen itse duunipaikkani päävastuullinen (en omistaja, osakas tms) näissä henkilöstöeduissa ja edelleen jaksaa hämmästyttää ihmisten ahneus. Että joo joo mulle vaan kaikki mahdolliset edut vaikka en edes keksi niille mitään käyttöä. Jos tosissaan pitää kysellä jossain vauva-palstalla vinkkejä, mihin saa "työnnettyä" saamansa edun, olisiko aika miettiä, että jättäisit ensi kerralla ottamatta kokonaan?

Mutta eikö se ole työnantajan etu, että työntekijät virkistävät tai ainakin yrittävät virkistää itseään? Siksi kai näitä etuja tarjotaankin. Ne, jotka menevät kuntosalille joka tapauksessa, maksaisivat sen toki itsekin, mutta jos se löysälissukin kokeilisi ja saattaisi jopa innostua, työnantajalle siitä olisi pelkkää hyötyä. Eihän nämä pelkkiä lahjoja ole, vaan juuri työhyvinvoinnin ylläpitoa.

Vierailija
38/58 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ilmeisesti hyvin eri systeemi, koska etuuksia ei tarvitse mitenkään ottaa, vaan kaikille ne myönnetään, ja niitä sitten käytetään tai ollaan käyttämättä. Se, että tässä vaiheessa moni miettii miten sen edun nyt kuluttaisi, ei siis ole minkään jo aiemmin ”otetun” edun hassaamista, vaan siellä se saldo jokaisella on olemassa ihan itsestä riippumatta.

Vierailija
39/58 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mutta eikö se ole työnantajan etu, että työntekijät virkistävät tai ainakin yrittävät virkistää itseään? Siksi kai näitä etuja tarjotaankin. Ne, jotka menevät kuntosalille joka tapauksessa, maksaisivat sen toki itsekin, mutta jos se löysälissukin kokeilisi ja saattaisi jopa innostua, työnantajalle siitä olisi pelkkää hyötyä. Eihän nämä pelkkiä lahjoja ole, vaan juuri työhyvinvoinnin ylläpitoa.

No tokihan on se on työnantajan etu, mutta ei tietenkään AP:n kaltaisissa ahneissa tapauksissa, jotka virkistyvät kotona ollessaan, eivät HALUA tehdä mitään muuta. Sen takiahan hän täällä kyselee, mihin työntäisi ilmaiseksi saamansa edun. Ja sitten toiset loiset neuvovat, että osta sarjalippuja ja myy jollekin jne. 

Olen itse ihan tavallinen pienipalkkainen duunari, enkä siltikään ymmärrä sellaisia ihmisiä, joiden mielestä työnantajalta pitää lypsää kaikki mahdollinen, mitä irti saa. En minä ota muutenkaan elämässäni sellaista, mitä en tarvitse tai halua, miksi siis ottaisin työnantajalta?!

Vierailija
40/58 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä ei paljon ap:ta auta, kun häntä ei nämä kiinnosta, mutta itse ottaisin projektiksi mennä museoon tai elokuviin aina töiden jälkeen (jos olet aamuvuorossa siis). Nykyään elokuvat ovat niin kalliita, että äkkiä on sekin raha kulutettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän