Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päiväkodilla kuuden perheen isät on ihastunut minuun

Vierailija
06.12.2019 |

😍💕

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole AP:n vika, jos näin on käynyt. Kyllä normaali ihminen osaa erottaa hyvän aamun toivotuksen ihastumisesta. Enkä yhtään ihmettele, jos nuori, kaunis ja ystävällinen nainen kerää perheenisien huomion. Ei kannata vaimojenkaan ihmettellä miksi isit vie lapsen niin mielellään hoitoon.

Vierailija
22/33 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mammat on mustasukkaisia tytylle:D

Se oot sinä n22 :D nainen, joka on seurustellut vain tosi hienojen miesten kanssa ja saman hienon tosimiehen kanssa 6 v, kuitenkin vonkaa vauvan seksi-palstalla seksiä ja huomiota kun oma mies ei halua häntä. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi ap. Tulkitset muiden käytöstä ihan väärin.

Vierailija
24/33 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka provo olisikin, niin meidän päiväkodin tädit oli tällaisia iseille keimailojoita. Kerran aamulla lapsiani viedessä kuulin kun kilpaa pitelivät yhden komistuksen poikaa sylissä kun niin tuoksui ihanasti isänsä partavedelle.

Isänpäivälahjat myös tehtiin joka vuosi päiväkodissa, äideille ei kertaakaan edes korttia.

Vierailija
25/33 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mammat on mustasukkaisia tytylle:D

Älähän nyt vielä, kun me ei vielä edes tiedetä, onko hän tyttö vai poika vai ehkä jonkun perheen äitsykkä, joka on tuota mieltä lastaan viedessään ja hakiessaan, eli ap:n tulisi nyt vähän valottaa enemmän tilannetta.

Vierailija
26/33 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vammaisavustaja, ja minulla yksi hoidokeista oli juuri tällainen. Kuvitteli että kaikki olivat häneen ihastuneita. Onneksi vammaisuuden näki jo päällepäin, niin ei tullut ongelmia kun häne levitteli näitä juttujaan. Kukaan ei uskonut.

Vierailija
27/33 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan nainen olen, mutta onhan monissa päiväkodeissa tosi herttaisia ja kauniita nuoria naisia lastenhoitajina/opeina. En yhtään ihmettele, jos isit on vähän normaalia huomioivampia ja ystävällisempiä noita tyttöjä kohtaan.

Vierailija
28/33 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka provo olisikin, niin meidän päiväkodin tädit oli tällaisia iseille keimailojoita. Kerran aamulla lapsiani viedessä kuulin kun kilpaa pitelivät yhden komistuksen poikaa sylissä kun niin tuoksui ihanasti isänsä partavedelle.

Isänpäivälahjat myös tehtiin joka vuosi päiväkodissa, äideille ei kertaakaan edes korttia.

Miten tämä on keimailua?

Vierailija
29/33 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kiva olo kun tuntee että joku on ihastunut. Mun xmies vaa sano kerran, ettei enää haluu ikinä uutta pikkulapsiaikaa, vaikka onkin vasta 34v. Mietin vaan, että mitä tää Ap oottaa näilt isiltä?

Itse olen huomanut kuinka yksi mies on hieman ihastunut minuun ja ehkä minä häneen, kiva olo.

Vierailija
30/33 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole AP:n vika, jos näin on käynyt. Kyllä normaali ihminen osaa erottaa hyvän aamun toivotuksen ihastumisesta. Enkä yhtään ihmettele, jos nuori, kaunis ja ystävällinen nainen kerää perheenisien huomion. Ei kannata vaimojenkaan ihmettellä miksi isit vie lapsen niin mielellään hoitoon.

Missä luki että AP on nuori, kaunis tai ystävällinen?

Vierailija
31/33 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ystävällinen, niin se ei tarkoita mitään ihastumista. Just tollasten luulemisten takia en enää hymyile tai puhu vastakkaiselle sukupuolelle, kun ne on niin tyhmiä, että heti luulevat jotain ihastumisia ja siitä tulee sitten turhia ongelmia.

Vierailija
32/33 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan nainen olen, mutta onhan monissa päiväkodeissa tosi herttaisia ja kauniita nuoria naisia lastenhoitajina/opeina. En yhtään ihmettele, jos isit on vähän normaalia huomioivampia ja ystävällisempiä noita tyttöjä kohtaan.

Minäkin olen tuollainen parikymppinen ja nätti nainen (äippä itsekin) ja kyllähän kauniisiin suhtaudutaan kauniimmin, keskimäärin. En kuitenkaan tulkitse, että jokainen minua tervehtivä mies olisi minuun ihastunut. Yleensä komeilla miehillä on kauniit vaimot ja voimakas ihastuminen vaatii aika paljon enemmän kuin satunnaisen ohittamisen. Ainakin terveellä ihmisellä. Se, että fantasioi olevansa aivan kaikkien himon kohde kertoo epäterveestä itsetunnosta.

Vierailija
33/33 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tällaiset kuvitelmat ovat oire persoonallisuushäiriöstä ja siitä, että todellisuudentajusi ei toimi normaalisti. Käy juttelemassa psykologille työterveyshuollon kautta.