Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarvitsen neuvoja. Ratsastaminen.

Aikakokematon
06.12.2019 |

Ensimmäistä kertaa miehen kanssa, joka haluaa tätä jatkuvasti. Miten siinä saadaan tarpeeksi nopea tempo? Itsestä tuntuu nautinnolliselta liikuttaa vartaloani kokonaan niin, että penis uppoaa kahvaa myöten kovaa sisään. Heiluttaa itseäni kokonaan ylös alas melkein vaakatasossa käsivarsien ja polvien varassa. Siinä ei pysty tarpeeksi nopeasti. Pitääkö itse asiassa ylävartalo pitää paikallaan ja tehdä töitä vain alavartalolla eli lantiolla? Silloin penis ei tunnu yhtä hyvältä kun se ei iskeydy sisään loppuun asti enkä silti osaa tarpeeksi vauhdilla. Kiusallista kysyä tällaista mutta haluan että mies saa ratsastaessa. Miten treenaan vauhtia? Lopuksi täytyisi nopeasti. Mies antaa minulle hyviä asioita seksissä niin haluaisin antaa hänelle hyvin tämän. Nolo kysyä ja muut osaavat. Minä en osaa. Lopuksi vaihdetaan monesti asento takaa koska en pysty tarvittavaan vauhtiin ja se harmittaa vaikkei mies valita.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä saa harrastaa monella tavalla, mutta minäkään en pysty kauhean nopeaan (vaikka aika nopeaan) liikkeeseen yksin. Auttaa kun mies nostelee vyötäröstä ja pepusta tukien, saa mies säädeltyä tahtia mieleisekseen. :) Jos haluat esim. sitoa miehen niin, ettei hän "lisää vauhtia" niin ota kasvotusten kiinni harteista tai sängynpäädystä tms. tai jos olet kasvot poispäin miehestä niin voit nojata käsillä selkäsi takaa (ainakin minusta helpompi niin, ei ihan helppo kuitenkaan). Jostain tukeva ote eikä varmaan haittaa yhtään jos mies työntää vauhtia.

Vierailija
2/26 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuo nainen päällä toimii parhaiten niin, että vaimo makaa päälläni ja  junttaa kaluni tyveä myöten pilluun perille asti. Sen jälkeen hän alkaa pyörimään tapissa hieroen klittaa ja häpyluutaan omaani vasten. Hänkin saa tässä asennossa parhaiten orgasminsa. Jos saa niin pillu puristuu jo ennen sitä tiukasti kaluni ympärille kuin kaksi nyrkkiä. Siinä kuin kirnuu niin mälli lähtee aivan pakosta. Jos ei ole saamassa itse niin yleensä puristelee pillun lihaksilla. Useimmiten toimii samoin, vaikke itselle samanlaista huumaa tulekaan. Joskus kääntyy toisinpäin, ainut enemmän oikeasti takaapäin asento, jossa vaimon jalat koukussa,  joka toimii ja lypsää aika nopeasti tyhjäksi.

Itse en ole kaivannut nopeaa rynkytystä, vaan ennemmin kirnuamista. Tosin kalun koosta johtuen ei ole voinutkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan edellistä. Ratsastus on taitolaji, ei mikään pikamatka. Ei naisen tarvitse rynkyttää. Pidän enemmän lypsämisestä, missä nainen supistaa kun nousee ylös ja rentouttaa kun menee alas. Ja hyvinkin rauhalliseen tahtiin, jotta ehtii pyöräyttää lantiota samalla. Jos halutaan rynkytystä, nainen on paikallaan ja mies polkee Singeriä. Se onnistuu, kun nainen pistää polvet lähemmäs toisiaan ja väliin jää tilaa. Mutta kun lypsät mieheltä kermat, hänellä kääntyy silmät päässä. Se on pahaa katsottavaa mutta ihanaa kuultavaa, väittää seurustelukumppanini.

Vierailija
4/26 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt auta jos te pidätte enemmän lypsämisestä. Mies tykkää nopeasta kevyestä ja ihan lopuksi nopeasta rynkytyksestä. Minä pitäisin kovasta pohjaan asti mutta tämä on miehen iloksi. Hän antaa minulle kivoja asioita seksissä. Miten vauhtia lisää, oppiiko sen? Miehellä on iso ja antaa vauhtia pyllystä. Ap

Vierailija
5/26 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsastaa voi monella tavalla. Itse saan oikeaan paikkaan tuntumaan, kun pystyasennossa selkä suorana teen lantiolla liikettä jossa liikutan alapäätä eteenpäin mieheen päin nopealla pienellä liikkellä ja myös mies todella tykkää.

Tykkään tehdä myös kahdeksikkoa lantiolla.

Jos haluat nopeaa pystyliikettä, koita nousta jaloilkesi kyykkäämään. Myös tässä tulen nopeasti, mutta tämä käy reisille.

Monet miehet tykkäävät myös reverse cowgirlistä. Selkä mieheen päin siis.

Kokeile, kokeile, kokeile. Muuten jää kyllä seksi aika tylsäksi.

Vierailija
6/26 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ratsastaa voi monella tavalla. Itse saan oikeaan paikkaan tuntumaan, kun pystyasennossa selkä suorana teen lantiolla liikettä jossa liikutan alapäätä eteenpäin mieheen päin nopealla pienellä liikkellä ja myös mies todella tykkää./quote]

Tämä on juuri se oikea tapa. Nainen eteen/taakse on ajatuksena ehkä hassu, mutta käytännössä peniksen liike saa aikaan ihanan tunteen molemmille. Sehän se ole normaalin sisään/ulos vaan tavallaan liikkumista sisällä eri suuntiin.

AP taas voi miesten jutuissa saada käsihoitoa samalla kun kumppani on sisällä hieroen eturauhasta peniksellä ja sama tietenkin osia toisinpäin osia vaihtaen.

Vierailija
7/26 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehkä alle 5 kertaa lauennut naisen hoitaessa kaiken liikkeen päällä. Annan tehdä kunnes hän väsyy, kohotan ylemmäs ja alan tikata alta samalla käsillä pakaroilta tahtia antaen -> tulen hetkessä.

Vierailija
8/26 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun päällä ja liikun eteen taakse,

Jos olen naama varpaita kohti työnnän sormen samalla miehen anukseen.

Vierailija
9/26 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeaa liikettä voi tehdä ainoastaan kädellä r,nkkaamalla.

Vierailija
10/26 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyykyssä saan itselleni parhaimman tuntuman, syvyyden ja tahdin. Polvien varassa ja selkä suorana ei ole hyvä asento, koska se sattuu alavatsaan, miehen penis on liian pitkä minun alapäähäni tuossa asennossa. Eli minun pitää kallistaa ylävartaloa eteen ollessani päällä polvien varassa.

Vierailija
11/26 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta ja rajuinta ratsastusta olen saanut juuri kyykkäämällä. Nainen nousi päällä ollessaan Jalkojen varaan ja sitten olikin sellaista kyytiä että.

Vierailija
12/26 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen "tarvittava vauhti" ?

M

Vierailija
13/26 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se että pääsee kotiin joskus

Vierailija
14/26 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ehkä alle 5 kertaa lauennut naisen hoitaessa kaiken liikkeen päällä. Annan tehdä kunnes hän väsyy, kohotan ylemmäs ja alan tikata alta samalla käsillä pakaroilta tahtia antaen -> tulen hetkessä.

Tuo tuntuu ihan älyttömän hyvältä naisellekin kun mies tekee noin.

Vierailija
15/26 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi mies laukesi kun ratsastin. Tuntuu yhä, että tarvitsee nopeampaa rytmiä kuin mihin pystyn. Hän ei singeröi itse. Ap

Vierailija
16/26 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa miten opettaa naista ratsastamaan ja miten opettaa loukkaamatta käsitöihin. Minäkin ex naisen kanssa ehdin jo tottua seksiin missä toinen osaa ratsastaa kunnes taas huomasin sinkkuseksiä saadessa ettei se monelle naiselle ole yhtään tuttua kuten ei kalun käsittelykään.

Osa runkkaa tyvestä niin ettei terska saa stimulaatiota. Tykkään siitä kun päällä nainen liikuttaa lantiotaan ees taas ja kalu saa erilaista hankausta. Exä teki tätä usein ja sai minut laukeamaankin päällä ollessa joskus nopeaakin. Suurempi ongelma tässä on että miten opettaa uutta naista olemaan päällä? Perus ratsastus käsiin nojaten keinumalla tuntuu hyvältä myös eikä ole vaikeaa mutta ei sitä viitsisi miehenä alkaa näyttämään..

M34

Vierailija
17/26 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa miten opettaa naista ratsastamaan ja miten opettaa loukkaamatta käsitöihin. Minäkin ex naisen kanssa ehdin jo tottua seksiin missä toinen osaa ratsastaa kunnes taas huomasin sinkkuseksiä saadessa ettei se monelle naiselle ole yhtään tuttua kuten ei kalun käsittelykään.

Osa runkkaa tyvestä niin ettei terska saa stimulaatiota. Tykkään siitä kun päällä nainen liikuttaa lantiotaan ees taas ja kalu saa erilaista hankausta. Exä teki tätä usein ja sai minut laukeamaankin päällä ollessa joskus nopeaakin. Suurempi ongelma tässä on että miten opettaa uutta naista olemaan päällä? Perus ratsastus käsiin nojaten keinumalla tuntuu hyvältä myös eikä ole vaikeaa mutta ei sitä viitsisi miehenä alkaa näyttämään..

M34

Häh, miten niin opettaa loukkaamatta? Ihan vaan kerrot, että tämmöiset asiat voisivat tuntua hyviltä, voisitko kokeilla tehdä minulle näin? Ei mitään vertailuja eksiin tai muuta töksäyttelyä. Normaalia ystävällistä kommunikointia, kuten muissakin asiayhteyksissä.

Ei seksi ole mikään sellainen asia jonka joko osaa tai ei, koska se aina elää sen mukaan ketkä sitä seksiä yhdessä harrastavat. Miehetkin kun katsos ovat yksilöitä ja se mitä sinä haluat voi poiketa täysin siitä mikä kumppanin edellisestä seksikumppanista on tuntunut hyvältä ja nämä ovat sellaisia asioita, jotka yksinkertaisesti vain täytyy opetella ja kokeilla aina uuden kumppanin kanssa.

Ei  hyvää seksiä harrasteta ensisijaisesti fyysisillä teoilla, vaan toimivan kommunikoinnin avulla.

Vierailija
18/26 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussimaan opitaan nussimalla! Se on ihan sama kuin kaikessa muussakin tekemisessä! Harjoitus tekee mestarin! Kukaan täältä ei voi kertoa, mitä sun pitää tehdä, jos et kutsu jonkun livenä opastamaan!

Vierailija
19/26 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M34

Ihan vain kerrot naisellesi mistä tykkäät ja mitä toivot.

Minulla polvivamma ja aina arastelen kaikkia asentoja, joissa voi joutua kyykistymään liian alas ja kyykkyyn menen vain hätätilanteessa. Suoraan sanottuna pelkään sitä hetkeä, jos polvi hajoaisi uudelleen, koska muistan miten kipeä se oli ja millaista toipuminen. Miesystäväni joskus otti asian puheeksi, siitä se oivallus lähti. Mietittiin sitten keinoja helpottaa ratsastamistani.

Vierailija
20/26 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ei tarvitse tehdä mitään, mistä ei itse pidä. Minä esim. en pidä pohjaan junttaamisesta enkä nopeasta nylkytyksestä. Sen sijaan pidän lantion pyörittämisestä ja alapään puristelusta, silloin kun ollaan muuten paikoillaan. Miehen kanssa on sovittu, että jos hän haluaa nopeaa nylkytystä, hän tekee sen itse, mutta ei syvälle. Se onnistuu mieheltä hyvin. MUTTA, miehen on pakko hiplata klittaani kojo ajan, sillä tässä asennossa (nelinkontin) se on mahdotonta minulta. Tämä on asento, jossa saan takuuvarmasti o:n. Sitten pyydän miestä päälle, jotta hän voi ottaa oman loppukirinsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi