Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen suku ostaa joka vuosi turhaa krääsää lahjaksi

Vierailija
05.12.2019 |

Turhauttaa, vaikka ollaan aina sanottu että jos jotain välttämättä haluaa hankkia, niin suklaa tai viinipullo kyllä riittävät. Nämä ei kuitenkaan heistä ole "kunnon lahjoja" ja ajatus tuntuu olevan että määrä korvaa laadun. Lahjoja ei voi laittaa suoraan kirppiksellekään koska he odottavat näkevänsä tavarat meillä käytössä. Ymmärrän että varmasti on kiva ostella lahjoja ja ajatus on hyvä, mutta harmittaa että tuhlaavat rahaa kymmeneen eri pakettiin kun voisivat ostaa vaikka yhden hieman laadukkaamman.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen laittanut kylmästi eteenpäin, antanut tai myynyt. Kerran appivanhemmat siitä kimmahti mutta kai sitten uskoivat että me emme ole ylimääräisen roinan viimeinen kaatopaikka vaan itse päätämme taloutemme esineistä. Nyt olen erittäin tyytyväinen kun roinan tulo on lakannut, mutta monta turhaa vuotta sitä vastaan sai taistella.

Vierailija
42/44 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suoraan kertonut ystävälleni, etten saa enää mihinkään mahtumaan hänen tuomiaan tavaroita, joita löytyy kaikkineen aivan valtavat määrät jo ennestään. Ei mitään vaikutusta. Asuntoni on suht pieni, ja jo pakollistenkin tavaroitten säilytykseen tarvitaan kekseliäisyyttä ja mitä erilaisimpia säilytysratkaisuja. Minusta ystäväni käytös on jo jotenkin röyhkeää, en ymmärrä häntä. En edes pidä krääsästä, minullekin riittäisi vaikka esim. juurikin suklaarasia, jos jotain haluaa ostaa. Ystäväni käyttäytyy, kuin hän ei ymmärtäisi puhetta, tai ei arvostaisi pätkääkään minua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vähän sama tilanne. Viime vuonna toivottiin kastehelmi lautasta tai paria, saatiin minikokoinen löylykiulu, jääkaappimagneetteja ja mietelausetauluja

Vierailija
44/44 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valivali