Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minut olisi aiheellista poistaa

Vierailija
05.12.2019 |

tämän planeetan eliöiden joukosta, en ansaitse elää täällä koska en ole hyödyksi mitenkään tälle maailmalle, en tuota mitään hyödyllistä vaan olen pelkkä kuluerä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh, ja mä luulin että palstalta. 😁

Vierailija
2/15 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti maailmasta minut olisi aiheellista poistaa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vieläkään poistettu tästä maailmasta.

ap

Vierailija
4/15 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muista moni sen tarpeellisempi ole.

Vierailija
5/15 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liity meidän Iloisten Lompakkoloisten kerhoon! Toivoa paremmasta on niin kauan kuin henki pihisee.

Vierailija
6/15 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas, minä en ole työelämässä vaan työtön ja mt-ongelmainen. Mitä hyötyä minusta on, ei sitten mitään.

ap

Vierailija
7/15 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas, minä en ole työelämässä vaan työtön ja mt-ongelmainen. Mitä hyötyä minusta on, ei sitten mitään.

ap

Kaltaisiasi on monia mutta ei voida poistaa. Olisi hankalaa määritellä, kuka ansaitsee elää.

Sitten on vielä ihmisiä, jotka tahallaan vahingoittaa toisia, näitäkään ei voi poistaa.

Kannattaa miettiä, oletko itse täysin syyllinen tilanteeseesi. Todennäköisesti et. Etkö haluais soittaa mt-linjalle? Vaikuttaa, että nyt on todella paha olla.

Vierailija
8/15 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehossasi elää biljoonia (= tuhansia miljardeja) bakteereja. Sinä olet heidän "kotiplaneettansa". Jos sinä kuolet, useimmat niistä menehtyvät. Sinustako ei muka hyötyä? Olet jumala, josta lukemattomien olioiden elämä on riippuvainen.

Vierailija
9/15 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itse asialle jotain. Aina vaan odotetaan että joku muu hoitaa homman!

Vierailija
10/15 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää pohdintaa. Me kaikki ollaan vain merkityksettömiä liikkumiskykyisiä lihakasoja, jotka yrittävät rakentaa tarkoitusta olemassaololleen.

Vierailija
11/15 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kaltaisiasi on monia mutta ei voida poistaa. Olisi hankalaa määritellä, kuka ansaitsee elää.

Sitten on vielä ihmisiä, jotka tahallaan vahingoittaa toisia, näitäkään ei voi poistaa.

Kannattaa miettiä, oletko itse täysin syyllinen tilanteeseesi. Todennäköisesti et. Etkö haluais soittaa mt-linjalle? Vaikuttaa, että nyt on todella paha olla.

On vain yksi näin hyödytön asia maailmassa eli minä, muut ansaitsee, elää minä en. Toisia tai ympäristöä vahingoittavia ihmisiä löytyy eliitistä ja eduskunnasta eli heitä pidetään hyödyllisinä, minä taas olen täysin hyödytön asia, en edes ansaitse että minua kutsutaan ihmiseksi.

ap

Vierailija
12/15 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaako valtava huomiontarve elämääsi?

Vierailija
13/15 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pelkkä kasa pas kaa. Minussa ei ole mitään arvokasta tai hyödyllistä.

ap

Vierailija
14/15 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut pitää lopettaa tai yritän sitä itse ja siinä kuten muussakin tunaroin sen täydellistä, en osaa mitään muuta kuin epänonnistua kaikessa.

ap

Vierailija
15/15 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän