Minut olisi aiheellista poistaa
tämän planeetan eliöiden joukosta, en ansaitse elää täällä koska en ole hyödyksi mitenkään tälle maailmalle, en tuota mitään hyödyllistä vaan olen pelkkä kuluerä.
Kommentit (15)
Ihan oikeasti maailmasta minut olisi aiheellista poistaa.
ap
Ei ole vieläkään poistettu tästä maailmasta.
ap
Ei muista moni sen tarpeellisempi ole.
Liity meidän Iloisten Lompakkoloisten kerhoon! Toivoa paremmasta on niin kauan kuin henki pihisee.
Vierailija kirjoitti:
Onpas, minä en ole työelämässä vaan työtön ja mt-ongelmainen. Mitä hyötyä minusta on, ei sitten mitään.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas, minä en ole työelämässä vaan työtön ja mt-ongelmainen. Mitä hyötyä minusta on, ei sitten mitään.
ap
Kaltaisiasi on monia mutta ei voida poistaa. Olisi hankalaa määritellä, kuka ansaitsee elää.
Sitten on vielä ihmisiä, jotka tahallaan vahingoittaa toisia, näitäkään ei voi poistaa.
Kannattaa miettiä, oletko itse täysin syyllinen tilanteeseesi. Todennäköisesti et. Etkö haluais soittaa mt-linjalle? Vaikuttaa, että nyt on todella paha olla.
Kehossasi elää biljoonia (= tuhansia miljardeja) bakteereja. Sinä olet heidän "kotiplaneettansa". Jos sinä kuolet, useimmat niistä menehtyvät. Sinustako ei muka hyötyä? Olet jumala, josta lukemattomien olioiden elämä on riippuvainen.
Tee itse asialle jotain. Aina vaan odotetaan että joku muu hoitaa homman!
Hyvää pohdintaa. Me kaikki ollaan vain merkityksettömiä liikkumiskykyisiä lihakasoja, jotka yrittävät rakentaa tarkoitusta olemassaololleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Kaltaisiasi on monia mutta ei voida poistaa. Olisi hankalaa määritellä, kuka ansaitsee elää.
Sitten on vielä ihmisiä, jotka tahallaan vahingoittaa toisia, näitäkään ei voi poistaa.
Kannattaa miettiä, oletko itse täysin syyllinen tilanteeseesi. Todennäköisesti et. Etkö haluais soittaa mt-linjalle? Vaikuttaa, että nyt on todella paha olla.
On vain yksi näin hyödytön asia maailmassa eli minä, muut ansaitsee, elää minä en. Toisia tai ympäristöä vahingoittavia ihmisiä löytyy eliitistä ja eduskunnasta eli heitä pidetään hyödyllisinä, minä taas olen täysin hyödytön asia, en edes ansaitse että minua kutsutaan ihmiseksi.
ap
Haittaako valtava huomiontarve elämääsi?
Olen pelkkä kasa pas kaa. Minussa ei ole mitään arvokasta tai hyödyllistä.
ap
Minut pitää lopettaa tai yritän sitä itse ja siinä kuten muussakin tunaroin sen täydellistä, en osaa mitään muuta kuin epänonnistua kaikessa.
ap
Soita kriisipuhelimeen!
https://mieli.fi/fi/tukea-ja-apua/kriisipuhelin-keskusteluapua-numeross…
Pöh, ja mä luulin että palstalta. 😁