Kerron nyt mitä tapahtui kun tapasin suomimiekkosten ennen työmiekkosen kohtaamista
Se oli rehellisesti sanottuna vikatikki ja todisti minulle, että suomimiekkonen on niin järjettömän TYLSÄ ettei mitään rajaa.
Miten sen nyt sanoisi... Miekkonen ei ollut yhtään sellainen kuin oletin. Ärsyttävä ääni, ruma nimi eikä edes sopinut hänen ikäiselleen millään tavalla. Kaikki hänen ns. vitsinsä menivät ihan ohi ja jäin pitkäksi aikaa miettimään, että oliko se nyt oikeasti läppää vai ei.
Siinä hän sitten tokaisi, että "no ei me nyt kauheasti keksitty puhuttavaa :)" Ööö no aijaa, hyvä kun kerroit. Itse en huomannutkaan. Kaipa miekkonen olisi halunnut tavata uudestaankin, muttei pyytänyt numeroa. Eli saamaton tai valehtelija.
Oli mikä oli, tämän tapauksen jälkeen tuumailin hetken ja poistuin vähin äänin deittipalvelusta, jossa tapasimme alunperin XD
Siinähän miettii, että mikä minuun meni. Miekkonen myös haiskahti vähän, huomasin sen kun olimme autossa. Joo ei pitäisi olla autossa tuntemattoman kanssa, tiedän.
Blaaah yörgh. Inhoan suomimiekkosia, oikeasti! Sorry nyt vaan mutta eivät ole pätkääkääm minun makuuni.
Kommentit (7)
Siis oikeasti miekkonen, jonka "vitsit" ovat niin surkeita että menevät kiitäen ohi, on auttamatta pois pelistä!! Samoin jos haiskahtaa pahalta ekoilla treffeillä tai ekalla kerralla kun tavataan (vaikka sitten siellä töissä.) Kiinnitin huomiota työmiekkosessa ulkomuotonsa lisäksi myös ihanaan tuoksuun :)
Eikö suomimiekkonen käy työssä, noin yleensä?
Ihan hyvä kokemus AP:lla, ottaen huomioon että on jo vaihdevuotensa läpikäynyt, yhtä paksu kuin pitkä, ja kolminumeroisen BMI:n omaava maalla elävä virtahepo.
Siis suomimiekkosen, korjaus otsikkoon. Stnan auto correct.