Mikä virka tuollaisilla kunniamerkeillä on?
Tuli mieleen kun taas niistä kohistaan kun työkaveri 60+ vee sai viime vuonna ja nosti siitä kauhean mekkalan kuinka ylpeä siis oli itsestään. Itse en oikein näin pätkätyösukupolven edustajana oikein näe pointtia noissa? Joku rossi rintaan mutta eihän ole mitään tilaisuuksia missä käyttääkään. En ole oikein tajunnut mistä syystä niitä edes saadaan, kunnallista palvelua tietty aika? No eihän se sitten mikään henkilökohtainen meriitti ole että on ollut saman työnantajan palveluksessa vaikka 40 vuotta - niin ne muutkin ovat.
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Aika harva on nykyään saman työnantaja töissä 40 vuotta. Vai mitä tarkoitat?
Taputus päähän on kyseessä, ja julkinen sellainen. Moni arvostaa sellaista, laumaeläimiä kun olemme.
älä silti sure, ap, kyllä sinuakin varmasti arvostetaan.
En mä kyllä mitään erityistä arvostusta itse kaipaa ollenkaan. Ehkä tosiaan olen eri sukupolvea kun saan elämääni sisältöä ihan muualta kuin työpaikalta. Tarkoitin kun on kunnan listoja että nämä ja nämä ovat saaneet kunniamerkit ja nimiä on monta kymmentä niin ei siinä se yksi ole sen kummoisempi kuin muutkaan. Eivätkä he muuta spesiaalia ole tehneet kuin tosiaan olleet yhdellä ja samalla työnantajalla tietyn ajan. Ei tuokaan kaikissa piireissä mikään hyve edes ole, samalla työnantajalla pysyminen.
Vaari sai 40-luvulla useita sellaisia ristejä kun oli ilmeisen pätevä johtamaan ihmisten tap.pamista.
Niissä mitaleissa on kieltämättä jotain kiehtovaa...
Aika harva on nykyään saman työnantaja töissä 40 vuotta. Vai mitä tarkoitat?
Taputus päähän on kyseessä, ja julkinen sellainen. Moni arvostaa sellaista, laumaeläimiä kun olemme.
älä silti sure, ap, kyllä sinuakin varmasti arvostetaan.