Anna minulle edes yksi syy miksi jatkaa elämää
Kommentit (58)
On vielä koiria, joita et ole rapsuttanut.
Vähän enemmän sinun pitäisi avata tilannettasi?
Tällä hetkellä syy on se että minä olen yksinäinen ja haen palstalta edes jotain jolle jutella ja se olet nyt sinä.
Jeesus Kristus antaa tulevaisuuden ja toivon
Koska et voi tietää mitä ihanaa elämässäsi vielä tulee tapahtumaan, jos et elä sitä.
Ota se vastaan turistina uteliaisuudesta ja koita nauttia siitä mitä nautittavissa on. Ei se kauaa kestä muutenkaan kun se on jo ohi.
Kukaan ei koskaan voi sun paikkaa ottaa, kukaan ei maailmasta tee kauniimpaa
Hautajaiset tulee kalliiksi omaisillesi ja siitä on heille vaivaa
Näin tän ja sanon, että oma, rakas, 3v loukkaantui päähän ja nyt odotamme miten pahasti...ei elämällä voi pelata. Elä jos vielä hengität.
Lue Eckhart Tollen Läsnäolon voima. Hän oli samassa tilanteesa mutta tajusi mistä tässä on kyse.
Koska olet äärettömän arvokas. Siksi.
Vierailija kirjoitti:
Vähän enemmän sinun pitäisi avata tilannettasi?
Tällä hetkellä syy on se että minä olen yksinäinen ja haen palstalta edes jotain jolle jutella ja se olet nyt sinä.
Ap, sinäkin jätit minut yksin. Ei sitten.
4/
Minut herätti tämä asian suhteen dokkari, jossa avattiin tutkimusta, jonka mukaan valtaosa itsemurhaa suunnitelleista (yrittäneistä?)! mutta eloon jääneistä (no, luonnollisesti) oli tyytyväisiä, että olivat elossa.
Hae apua!
https://mieli.fi/fi/tukea-ja-apua/kasvokkain/itsemurhien-ehkäisykeskus
Vierailija kirjoitti:
Minut herätti tämä asian suhteen dokkari, jossa avattiin tutkimusta, jonka mukaan valtaosa itsemurhaa suunnitelleista (yrittäneistä?)! mutta eloon jääneistä (no, luonnollisesti) oli tyytyväisiä, että olivat elossa.
Hae apua!
https://mieli.fi/fi/tukea-ja-apua/kasvokkain/itsemurhien-ehkäisykeskus
Minä olen lukenut miten itse niin itsemurhan tekee kolme eri tyyppiä.
1. Haluaa kuolla
2. Haluaa olla kuollut
3. Haluaa tappaa itsensä
Jos osaa tunnistaa kuka on noista niin se auttaa avun hakemisessa.
Ota lemmikki. Itse en voisi elää ilman kissojani.
Voisit ottaa kodittoman kissan ja hoivata sitä. Kissat on ihania ja niin olet sinäkin.