Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anna minulle edes yksi syy miksi jatkaa elämää

Vierailija
05.12.2019 |

Antaa tulla vaan.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala ihminen joka ei keksi mitään tekemistä nii antaudu pois vain. 

Vierailija
22/58 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jos teet tässä elämässä asiat väärin, synnyt vain uudelleen samaan surkeaan elämään. Karman laki. Jos teet hyvää ja teet oikeita valintoja, niin seuraavaan elämään sykli aina parantuu ja synnyt kenties esimerkiksi kuninkaallisena.

Elämän päättäminen taas tuo niin pahaa karmaa, että ei kannata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki voi olla huomenna paremmin. Eikö tuntuisi tyhmältä lopettaa itsensä juuri ennen kuin saat jonkun nigerialaisprinssin omaisuuden perintönä?

Vierailija
24/58 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi satana jos silloin kun olin itsemurha-altis ja joku olisi sanonut että kissat on syy elää olisin ehkä tehnyt jonkin joukkoitsemurhan.

Onneksi kukaan ei sanoit ja olen yhä hengessä. Kissoja vihaan yhä, kuskoon vaan omistajieen pihoille, muuten ne on vain syöpäläisiä.

Vierailija
25/58 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellet ole huomenna elossa, et tiedä mitä huomenna voi tapahtua! Jokaisena päivänä voi tapahtua jokin yllättävä käänne parempaan. Siksi kannattaa pysyä elossa, sikäli kun siitä itse voi päättää.

Vierailija
26/58 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska jos teet tässä elämässä asiat väärin, synnyt vain uudelleen samaan surkeaan elämään. Karman laki. Jos teet hyvää ja teet oikeita valintoja, niin seuraavaan elämään sykli aina parantuu ja synnyt kenties esimerkiksi kuninkaallisena.

Elämän päättäminen taas tuo niin pahaa karmaa, että ei kannata.

Mitä elämässään voi tehdä väärin kun koittaa olla hyvä muille mutta itselleen se on koko ajan jatkuvaa kärsimystä josta vain haluaa pois?

Vierailija
27/58 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaista kivaa, hassua, jännää ja ihanaa tulee tapahtumaan myös sinulle. Kukaanhan ei ikinä tiedä koska, mutta aina joskus niin käy.

Vierailija
28/58 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on ollut mahdollisuus syntyä ja kun annettu vain yksi lyhyt ajanjakso elää tässä käsittämättömän laajassa maailmankaikkeudessa ja käsittämättömän pitkässä ajan kulussa, niin olisihan se vähän typerää vielä lyhentää annettua aikaa entisestään.

Vierailija
29/58 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ellet ole huomenna elossa, et tiedä mitä huomenna voi tapahtua! Jokaisena päivänä voi tapahtua jokin yllättävä käänne parempaan. Siksi kannattaa pysyä elossa, sikäli kun siitä itse voi päättää.

Jos ei ole tähänkään päivään tullut sitä parempaa käännettä niin mihin asti pitää jatkaa omaa pahaa oloa odottaen että jos se tulee? Monta päivää vielä?

Vierailija
30/58 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
31/58 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolema on lopullinen ja ikuinen sikeä uni johon kaikki vääjäämättä vaipuvat. Elämä on extra-leikkiaikaa illalla ennen nukkumaanmenoa ja se on se yksi ja ainut ilta joten se kannattaa käyttää loppuun asti.

Vierailija
32/58 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska et ole kokeillut vielä kaikkia muita vaihtoehtoja mitä tehdä elämälläs.

Vierailija
33/58 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on ollut mahdollisuus syntyä ja kun annettu vain yksi lyhyt ajanjakso elää tässä käsittämättömän laajassa maailmankaikkeudessa ja käsittämättömän pitkässä ajan kulussa, niin olisihan se vähän typerää vielä lyhentää annettua aikaa entisestään.

Mitä se yhden olemassa olo merkitse tässä yhsen lyhyessä ajanjaksossa tässä käsittämättömän laajassa maailmankaikkeudessa ja pitkässä ajan kulussa? Eteenkin jos se yksilö kokee olemassa olonsa pahana? Pistääkö pysyä hengissä täysin tuntemattoman ja ajattoman olennon takia vaikka itse kärsii?

Vierailija
34/58 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin tarkoitus on ollut sillä, että olet syntynyt, ja jokin tarkoitus on sillä, kuinka paljon sinulle on annettu elinpäiviä. Ei sitä pidä mennä itse sorkkimaan.

Vierailija
35/58 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuolema on lopullinen ja ikuinen sikeä uni johon kaikki vääjäämättä vaipuvat. Elämä on extra-leikkiaikaa illalla ennen nukkumaanmenoa ja se on se yksi ja ainut ilta joten se kannattaa käyttää loppuun asti.

Käyttää mihin? Jos odottaa vain sitä iltaa niin miksi sinne ei saa mennä? Onko ketään joka edes huomaa jos menee jo?

Vierailija
36/58 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus rakastaa sinua aina❤✌👍

Vierailija
37/58 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen mitään syitä tarvita.

Vierailija
38/58 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi tuntemattomuuksille muuta sanoa kuin oma elämäs, elä vapaan tahtosi mukaan. Jos tahtosi ei ole vapaa, yksi syy eloon on löytää se. Ja sitä myöten kaikki muutkin syyt.

Vierailija
39/58 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene laskuvarjokurssille. Käy uimassa avannossa. Hanki metsästäjäkortti. Kokeile asioita joita et ole kokeillut koskaan aikaisemmin.

Vierailija
40/58 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokin tarkoitus on ollut sillä, että olet syntynyt, ja jokin tarkoitus on sillä, kuinka paljon sinulle on annettu elinpäiviä. Ei sitä pidä mennä itse sorkkimaan.

Eli ihminen tuntee pahaa oloa täysin turhaan koska ei saa mennä sorkkimaan. Mikä tarkoitus meillä sitten on, voida pahoin ja olla jonkun lelu ilman että meillä on tai miltä meistä tuntuu on tarkoitusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi