Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sivusuhde sanoi, että petin häntä - onko se edes mahdollista?

Vierailija
05.12.2019 |

Muutama vuosi sitten olin naimisissa, mutta meillä meni aika huonosti. Tiesin mieheni pettäneen ja edelleenkin tekevän sitä, koska olimme keskustelleet asiasta ja mieheni oli "antanut minulle luvan" myöskin pettää häntä. Tilaisuus siihen tuli sitten jonkin ajan kuluttua, kun lähennyin erään työkaverini kanssa.

Olimme harrastaneet seksiä ehkä pari kertaa kuukaudessa noin vuoden ajan, kun yllättäen toinen (tai siis kolmas) mies tuli mukaan kuvioon ilmoittaen, että oli katsellut minua jo kauan. Koska mies oli kiva ja ihan komeakin, ajattelin, että miksipä ei.

Tämä kolmas mies ei tiennyt tuosta kakkosmiehestäni, tiesi kyllä minun olevan naimisissa, kuten hän itsekin oli (on varmaan vieläkin). Hän kuitenkin pyysi minulta jonkinlaista uskollisuuslupausta kerran kahvilla käydessämme. Nyökyttelin vaan hieman ihmeissäni, kun hän oli itse kertoillut Thaimaan-reissuistaan kaikenlaista, enkä toisaalta voinut kertoa siitä kakkosmiehestä, koska hänkin oli suhteessa ja nämä kaksi miestä tunsivat toisensa töiden kautta.

Molemmat nuo sivusuhteet päättyivät sitten siihen, että erosin ja melko pian löysin ihan oikeasti vapaan miehen. Olen kuitenkin muissa kuin seksiin liittyvissä asioissa edelleen tekemisissä heidän molempien kanssa. Vähän aikaa sitten tuo kolmosmies suuttui minulle siitä, että olin hänen mielestään pettänyt häntä kakkosmiehen kanssa, vaikka kakkosmies oli siis ennen kolmosta.

Anteeksi, tiedän että tämä on aika sekava selostus, yritin olla mahdollisimman selkeä kuitenkin 🙄

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monen ihmisen virukset ja bakteerit möyhineet samoissa vällyissä.

Exät on exiä. Itseäni ap:n tilanteessa kiinnostaisi ennen muuta varmistaa oma terveys, ettei vain ole jäänyt ikäviä matkamuistoja muhimaan vaikkapa sieltä Thaimaan suunnalta.

Vierailija
22/34 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monen ihmisen virukset ja bakteerit möyhineet samoissa vällyissä.

Exät on exiä. Itseäni ap:n tilanteessa kiinnostaisi ennen muuta varmistaa oma terveys, ettei vain ole jäänyt ikäviä matkamuistoja muhimaan vaikkapa sieltä Thaimaan suunnalta.

On tarkastettu silloin vuosia sitten, kaikki kunnossa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂

Vierailija
24/34 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivusuhteet voivat olla todella mustasukkaisia. Minulla on kokemusta vain naisista, mutta pelkkä ystävällinen keskustelu tai kevyt flirttailu jonkin muun vetävän näköisen naisen kanssa saa puhelimen täyttymään vihamielisista viesteistä. Ja tämäkin siitä huolimatta, että mitään "kaksiavioisia" uskollisuuslupauksia ei ole annettu.

Tämä on hassua, koska jotenkin lähdin siitä oletuksesta, että jos petetään aviopuolisoita, niin sitten ei olisi mitään uskollisuutta mihinkään suuntaan. Ap

Vierailija
25/34 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän vuoksi meille sinkuille ei riitä miehiä, kun varatut naiset pyörittää jopa kolmeakin miestä samaan aikaan 🤨

Haluatko siis äijän joka pettää varatun kanssa tieten tahtoen? Ei kannata.

Vierailija
26/34 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelosta ja vitosta odotellessa.

Päivitä tänne.

Vierailija
27/34 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän vuoksi meille sinkuille ei riitä miehiä, kun varatut naiset pyörittää jopa kolmeakin miestä samaan aikaan 🤨

Ne miehetkin oli kyllä varattuja. Ap

Vierailija
28/34 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatko siis äijän joka pettää varatun kanssa tieten tahtoen? Ei kannata.

En tietenkään halua. Ideaalihan olisi jos kaikki olisivat vain yhdessä suhteessa kerrallaan, eivätkä varaisi itselleen puolta tusinaa partneria 😁

Vierailija
29/34 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivitä tänne.

Joo ei, tuo oli silloin joitain vuosia sitten ja nykyään olen ihan kiltisti rakastamani miehen kanssa. Ap

Vierailija
30/34 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko eronneen ministerin erottaa?

Vierailija
31/34 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne miehetkin oli kyllä varattuja. Ap

Jaa no sitten 😅

Vierailija
32/34 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivitä tänne.

Joo ei, tuo oli silloin joitain vuosia sitten ja nykyään olen ihan kiltisti rakastamani miehen kanssa. Ap

Sanot vaan.

Vierailija
33/34 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikamoisia prinssejä :D

Nykyisestäsi tuntuu varmaan hyvältä kun olet tekemisissä ykkösen, kakkosen ja/vai kolmosen kanssa?

Ei nykyistä häiritse, hänellä on terve itsetunto ja hän tietää, että rakastan häntä, enkä pettäisi. Ap

Typeryys+sinisilmäisyys ei ole yhtä kuin terve itsetunto :DDDDD

Vierailija
34/34 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä se kolmosmies oli saanut tietää siitä kakkosesta?

Näki varmaan kun lykki takaapäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi