Vaikka luomu on "tullut takaisin" mm. häpykarvoituksessa, miksi siltä tosi moni on täysin karvaton?
Edelleenkin suuri osa tuolla uimahalleissa ja kylpylöissä on täysin karvattomia tai joku 3mm viiva ehkä jätetty. Myös omassa ystäväpiirissä mitä on mökkeilty ja saunailtailtu niin karvatonta ollaan vaikka kovasti luomu on in. Lisäksi nykyään lähes kaikki tajuavat, että naisellakin on karvoja joilla on jopa hyvä hygieninen tehtävä.
Miksi silti suurin osa aikuisistakin naisista ovat "yyh, ei mulle silti sovi karvat", "haisee enemmän", "miehelle ei kelpaa" tms?
Kommentit (22)
Karvat laseroitu. Kasvaa vaan muutama hassu karva.
Karvat ovat inhottavia hampaiden välissä.
Missä sä oikein käyt uimassa 😃
Lapsen uintiharrastuksen vuoksi kierrän eri uimahalleja ja uin myös itse. Karvattomia ei näy oikein koskaan.
maantienharmaa karvoitus on vaan niin ruma, että ajan pois
Juu, en ole posliineja nähnyt pariin vuoteen enää. Eiku hetkinen, yksi karvaton venäläisnainen oli Flamingossa viime talvena.
Taas yksi vanha karvainen eukko jota häiritsee kauniit naiset.
Miksi toisten naisten pillukarvat kiinnostavat sinua noin paljon? Eikö omat kasva vielä kunnolla?
En ole täysin karvaton mutta vähän siistitty pusikko.
Kenties eivät ole niin typeriä, että päättävät pillukarvoistaan jonkin "muodin" mukaan. Ihan oikeasti nyt.
Näitä samoja aloituksia on tehty jo useita. Ap:lla on todella huono itsetunto jos se häiritsee, että jotkut naiset siistivät karvoitustaan. Käyn usein uimahallissa, mutten kiinnitä toisten karvoitukseen huomiota. Asia ei minua kiinnosta.
Ei kaikki ihmiset seuraa muotia, hei haloo.
Siksi posliini koska seksikumppani vaatii. Muitakaan en saa kuin sen yhden niin parempi totella.
Itse ajelen koska mun karvat on jostain syysta SUORAT :D Ellei ole ZZ-Top miehia niin se on aika karu naky :D
Vois tatskata pienet aurinkolasit siihen hapykummulle aaahhhaaaahhhhhhh ku0len :D :D :D
Joillakin naisilla on hirveä tarve päästä pompottamaan muita naisia, ap on juuri sellainen. Millainen karvoitus tai meikki naisella saisi olla, millaisia vaatteita saisi käyttää… Onneksi omassa ystäväpiirissä ei ole ap:n kaltaisia naisia, jokainen saa itse valita oman tyylinsä.
Vierailija kirjoitti:
Siksi posliini koska seksikumppani vaatii. Muitakaan en saa kuin sen yhden niin parempi totella.
terveisin ap, joka vihaa posliinia
Minua ei vähääkään kiinnosta joku karvamuoti, en seuraa. Käyn brassisokeroinnissa ottamassa kaikki alapääkarvat veks parin kuukauden välein. En tykkää karvoistani, sillä ne ovat ruman väriset ja kasvavat niin tyhmän näköisenä pöheikkönä ja menkkojen aikaan klimppiytyvät verestä kaikesta pesemisestä huolimatta (minulla runsas vuoto) ja se tunne on niiiiin ällöttävä. Muiden karvat aivan sama, itse nautin olostani enemmän karvattomana. Aivan sama jos joku uimahallissa paheksuu, minä nyt ainakaan muiden römpsiä katso.
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa mikä on trendi? Mulla on mukavampi olo karvattomana, joten vetelen veks. Niin kainaloista kuin jalkovälistäkin. Sääriin en koske, kun niissä on niin vaaleat ja olemattomat karvat ettei ne minnekään näy edes.
Ja ihan ikisinkkunainen olen. Miehiä ei ole eikä tule.
Te vaaleakarvaiset olette niitä, joilla kesäisin auringonpaisteessa oikein loistaa vaalea pörröinen sädekehä säärten ympärillä.
Itse olen tumma, ajelen kaiken muusta kropasta paitsi alaosastoa vain siistin, mutta se on mieltymyskysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa mikä on trendi? Mulla on mukavampi olo karvattomana, joten vetelen veks. Niin kainaloista kuin jalkovälistäkin. Sääriin en koske, kun niissä on niin vaaleat ja olemattomat karvat ettei ne minnekään näy edes.
Te vaaleakarvaiset olette niitä, joilla kesäisin auringonpaisteessa oikein loistaa vaalea pörröinen sädekehä säärten ympärillä.
Itse olen tumma, ajelen kaiken muusta kropasta paitsi alaosastoa vain siistin, mutta se on mieltymyskysymys.
Kuten kirjoitin, säärikarvani ovat vaalean värin lisäksi olemattomat, joten mistään pörröisestä on kyllä turha haaveilla. Mutta mikäli sellaisen näet, niin katso muualle. Ei edelleenkään liikuta minua mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten kirjoitin, säärikarvani ovat vaalean värin lisäksi olemattomat, joten mistään pörröisestä on kyllä turha haaveilla. Mutta mikäli sellaisen näet, niin katso muualle. Ei edelleenkään liikuta minua mitenkään.
Sulla on oikea asenne, et anna muiden pompottaa. Pidä toi!
-eri