Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysykää mitä vain taitavalta provoilijalta

Vierailija
05.12.2019 |

Vastaan kysymyksiinne jonkin aikaa.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On/oliko isäsi taitava provoilija?

Vierailija
22/41 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heräätkö koskaan yöllä kirjoittamaan ylös unessa näkemääsi huippu provoa?

Olen nähnyt loistavan provon unessa vain kerran. Heräsin sinä yönä mutta menin takaisin nukkumaan, muistin sen hyvin vielä aamulla. En kirjoittanut muistiin vaan suoraan palstalle päivällä  sitten, -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotko joskus jäädä eläkkeelle provojen kirjoittelusta, vai jatkatko niin kauan kun henki pihisee sinussa?

Vierailija
24/41 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on ollut menestyksekkäin provosi?

En kerro mutta se oli todella, todella menestynyt. Noteerattu muuallakin mediassa.

Jos olet jauhenlihaketjun aloittaja, niin grattis, mutta se ei varsinaisesti vaatinut mielikuvitusta.

Haluaisin tietää mielikuvituksellisten provojesi taustoista; perustatko provosi totuudensiemenelle vai keksitkö tarinan täysin hatusta?

Kaikki todelliset mestariprovot heijastavat jollakin tavalla tekijänsä elämää tai haaveita ja mielikuvitusta. Ihan "omasta päästä", "tyhjästä" keksittyä on lopulta aika vähän. -ap

Vierailija
25/41 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän sinua oppi isänäni. Oletko kenties aikeissa pitää provoilusta luentoja tai kursseja?

Vierailija
26/41 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko vaikka top5 vinkit hyvään ja uskottavaan provoon?

Minulla ongelmana, että useimmat provoni eivät ole uskottavia.

Pitkä alustus lisää uskottavuutta, satuile paljon enemmän taustoja kuin vain pari lausetta.

Älä itse esiinny kertomuksen pahiksena, vaan ulkoista se johonkin muuhun: mies, anoppi, työkaveri ja pomo ovat parhaat.

Valitse tunnepitoinen aihe mutta ei politiikkaa. Kaikista paras mammoja taatusti triggeröivä on LEMMIKKIELÄIMET. Jos niitä kuuluu tarinaasi, se on aina takuuhitti.

Monitulkintaisuus ja sekavuus on vain hyvästä provoillessa, palstalla muutenkin kaikki mikä voidaan ymmärtää väärin ymmärretään väärin.

Menestystä yleensä saa myös tekemällä tahallisen kirjoitusvirheen otsikkoon mutta tämä on huomionhaun alhaisin keino, ei todellisten mestariprovoilijoiden käytössä. -ap

Kannattaa ulkoistaa konnan rooli "Audimiehelle".

Vierailija
27/41 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän sinua oppi isänäni. Oletko kenties aikeissa pitää provoilusta luentoja tai kursseja?

Toisaalta vähän tekisi mieli mutta toisaalta on viisainta olla hankkimatta mainetta sinä tyyppina joka luennoi provoilusta. Yhteiskunta ei varsinaisesti arvosta tätä jaloa harrastusta. -ap

Vierailija
28/41 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiotko joskus jäädä eläkkeelle provojen kirjoittelusta, vai jatkatko niin kauan kun henki pihisee sinussa?

Provoilu ei katso ikää. Tulen todennäköisesti provoilemaan aina kun ei ole parempaakaan tekemistä. -ap

Vierailija
29/41 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On/oliko isäsi taitava provoilija?

Ei, hän ei harrasta internet-keskusteluja.

Vierailija
30/41 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi provoilet? Eikö ole parempaa tekemistä? Saatko provoilusta suurta nautintoa? Nauratko tyhmille ihmisille jotka haksahtaa provoosi?

Vierailija
31/41 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teet näin?

Vierailija
32/41 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tyydytystä provoaminen antaa? Valehteletko paljon normaalisti? 

Suurin osa ihmisistä tunnistaa provoilun, joten olen aina ihmetellyt, miten joku voi saada nautintoa siitä, kun muut maltillisesti keskustelevat aiheesta siitä huolimatta, että tunnistavat sen provoksi. Eihän siinä ole mitään hauskaa edes. Vaikka joku ei tunnistaisikaan provoksi, niin eihän siinäkään ole mitään hauskaa. 

Vierailija
33/41 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi provoilet? Eikö ole parempaa tekemistä? Saatko provoilusta suurta nautintoa? Nauratko tyhmille ihmisille jotka haksahtaa provoosi?

Hyviä kysymyksiä, en ole koskaan oikein tarkkaan näitä miettinyt. Tuntuu että tämä on vähän  sellainen elämäntapa johon olen kasvanut. Ehkä parasta provoilussa on se että näkee oman nokkeluutensa tuloksen kun provoon reagoidaan. Se on eittämättä totta että parempaa tekemistä minulla ei ole ja saan provoilusta aitoa nautintoa. En naura ihmisille jotka haksahtavat, pidän heistä suuresti - provoilu on yhteispeliä, siinä tarvitaan sekä aloittaja että osallistujat, ilman heitä minulla ei olisi näin lystiä. -ap

Vierailija
34/41 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkä alustus lisää uskottavuutta, satuile paljon enemmän taustoja kuin vain pari lausetta.

Älä itse esiinny kertomuksen pahiksena, vaan ulkoista se johonkin muuhun: mies, anoppi, työkaveri ja pomo ovat parhaat.

Valitse tunnepitoinen aihe mutta ei politiikkaa. Kaikista paras mammoja taatusti triggeröivä on LEMMIKKIELÄIMET. Jos niitä kuuluu tarinaasi, se on aina takuuhitti.

Monitulkintaisuus ja sekavuus on vain hyvästä provoillessa, palstalla muutenkin kaikki mikä voidaan ymmärtää väärin ymmärretään väärin.

Menestystä yleensä saa myös tekemällä tahallisen kirjoitusvirheen otsikkoon mutta tämä on huomionhaun alhaisin keino, ei todellisten mestariprovoilijoiden käytössä. -ap

Ahaa, provoilussa onkin kyse siis huomionhausta.

Vierailija
35/41 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, provoilun ja trollauksen pohjimmainen tarkoitus on aina reaktioiden hakeminen - olivat ne halutut reaktiot mitä hyvänsä. Huomion herättäminen on menestyneessä provossa keskeinen tekijä. -ap

Vierailija
36/41 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tyydytystä provoaminen antaa? Valehteletko paljon normaalisti? 

Suurin osa ihmisistä tunnistaa provoilun, joten olen aina ihmetellyt, miten joku voi saada nautintoa siitä, kun muut maltillisesti keskustelevat aiheesta siitä huolimatta, että tunnistavat sen provoksi. Eihän siinä ole mitään hauskaa edes. Vaikka joku ei tunnistaisikaan provoksi, niin eihän siinäkään ole mitään hauskaa. 

En valehtele arkielämässä juuri lainkaan.  -ap

Vierailija
37/41 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minua on usein luultu provoilijaksi, kun olen kirjoittanut tosijuttuja tänne? Mitä teen väärin?

Vierailija
38/41 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, provoilun ja trollauksen pohjimmainen tarkoitus on aina reaktioiden hakeminen - olivat ne halutut reaktiot mitä hyvänsä. Huomion herättäminen on menestyneessä provossa keskeinen tekijä. -ap

Huomionhaku on mielestäni vähän eri asia. Jos haet huomiota provoilla, olet tainnut jäädä vaille jotakin tunne-elämän puolella esim. lapsuudessa. Rakkauttako ja huolenpitoa näillä lopulta haetaankin? Mielenkiintoista.

Vierailija
39/41 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako hyvä ja onnistunut provo sinulla peniksen jäykistymään kuten minulla käy?

Et vastannut vielä tähän? Saako?

Vierailija
40/41 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko tullut ajatelleeksi, että teet palveluksen palstalle kirjoittamalla provon. siitä lähtee käyntiin keskustelu joka alkaa elää omaa elämäänsä, ja vaikka alku on valhetta voi keskustelu silti käsitellä todellisia asioita. ilman provoja keskustelunaiheet olisi vähissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi