75-vuotias mummo vastaa kysymyksiinne hetken ajan. Kysykää!
Olen naimisissa, rakastan miestäni enemmän kuin hän minua. Palvon miestäni ja hän ei tykkää mun ulkonäöstä.
Kommentit (15)
Onko teillä seksiä kuitenkin?
Ei kai kukaan lähtökohtaisesti tykkää 75-vuotiaan ulkonäöstä seksuaalisessa mielessä, mutta rakkaus...
Siis olen halunnut kuitenkin erota jo kolkyt vuotta, mutta en tiedä mihin menisin. Jännitän kaikkia uusia tilanteita niin paljon enkä haluaisi yksiönkään muuttaa, kun meillä on yhdessä iso omakotitalo. On se surullista minulle kun aviopuoliso ei koskaan osta lahjoja mulle tai edes kukkia. Ostan itse itselleni lahjoja.
Vierailija kirjoitti:
Mitä syötte jouluaattona?
Toisiamme
Ap
Jouluna mennään sukulaisten luo, en jaksaisi enää joulua järjestää yksin. Seksielämää meillä ei ole ollut kymmeneen vuoteen. Olen sitä paitsi pettänyt miestäni.
Kommunikoitko koskaan tuntemattomien kanssa ilman minkäänlaista pohjustavaa viittausta perheeseesi?
Opettele mummo lainaamaan viestejä vastauksiisi.
Kerron aina perheasioita täällä. Olen kirjoitellut täällä kymmenen vuotta ainakin. Syömme jouluna perus jouluaterian kinkkuineen päivineen. Minä en pistä tikkua ristiin jouluna. Olen suvun vanhin siinä porukassa.
Vierailija kirjoitti:
Siis olen halunnut kuitenkin erota jo kolkyt vuotta, mutta en tiedä mihin menisin. Jännitän kaikkia uusia tilanteita niin paljon enkä haluaisi yksiönkään muuttaa, kun meillä on yhdessä iso omakotitalo. On se surullista minulle kun aviopuoliso ei koskaan osta lahjoja mulle tai edes kukkia. Ostan itse itselleni lahjoja.
Siis sanot rakastavasi, mutta halunnut erota kolkyt vuotta..? Ja minkä näköinen se miehesi on, jos ei tykkää sinun ulkonäöstäsi ja ilmeisesti sanonutkin sen?
Niin haluaisin itsekin erota, totta se on. Kun mieheni ei esim suostu remontoimaan kotiamme, sanoo että menee liikaa rahaa, vaikka varaa olisi. Meillä on tapetit repeilleet seinistä, pitäis laittaa uudet. Hävettää vähän tää räjähtänyt kotimme.
Mieheni on pitkä käyrä selkä, hänellä komea iso nenä johon nuorena ihastuin. Itselläni perunanenä.
Mies on sanonut riidan tullen että näytän kamalalta. En tosin meikkaa ollenkaan ja olen ylipainoinen. Muistutan miestäni välillä miltä nuorena näytin. Olen kyllä itseeni ihastunut sen myönnän.
Oletko harkinnut eroamista vai oletko päättänyt että näillä mennään?