Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

75-vuotias mummo vastaa kysymyksiinne hetken ajan. Kysykää!

Vierailija
05.12.2019 |

Olen naimisissa, rakastan miestäni enemmän kuin hän minua. Palvon miestäni ja hän ei tykkää mun ulkonäöstä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko harkinnut eroamista vai oletko päättänyt että näillä mennään?

Vierailija
2/15 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä syötte jouluaattona?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä seksiä kuitenkin?

Ei kai kukaan lähtökohtaisesti tykkää 75-vuotiaan ulkonäöstä seksuaalisessa mielessä, mutta rakkaus... 

Vierailija
4/15 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annakko billua?

Vierailija
5/15 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauhtia vastaamiseen mummo!

Vierailija
6/15 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olen halunnut kuitenkin erota jo kolkyt vuotta, mutta en tiedä mihin menisin. Jännitän kaikkia uusia tilanteita niin paljon enkä haluaisi yksiönkään muuttaa, kun meillä on yhdessä iso omakotitalo. On se surullista minulle kun aviopuoliso ei koskaan osta lahjoja mulle tai edes kukkia. Ostan itse itselleni lahjoja.

Vierailija
7/15 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä syötte jouluaattona?

Toisiamme

Ap

Vierailija
8/15 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluna mennään sukulaisten luo, en jaksaisi enää joulua järjestää yksin. Seksielämää meillä ei ole ollut kymmeneen vuoteen. Olen sitä paitsi pettänyt miestäni.

Vierailija
9/15 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommunikoitko koskaan tuntemattomien kanssa ilman minkäänlaista pohjustavaa viittausta perheeseesi?

Vierailija
10/15 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele mummo lainaamaan viestejä vastauksiisi.

Vierailija
11/15 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron aina perheasioita täällä. Olen kirjoitellut täällä kymmenen vuotta ainakin. Syömme jouluna perus jouluaterian kinkkuineen päivineen. Minä en pistä tikkua ristiin jouluna. Olen suvun vanhin siinä porukassa.

Vierailija
12/15 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis olen halunnut kuitenkin erota jo kolkyt vuotta, mutta en tiedä mihin menisin. Jännitän kaikkia uusia tilanteita niin paljon enkä haluaisi yksiönkään muuttaa, kun meillä on yhdessä iso omakotitalo. On se surullista minulle kun aviopuoliso ei koskaan osta lahjoja mulle tai edes kukkia. Ostan itse itselleni lahjoja.

Siis sanot rakastavasi, mutta halunnut erota kolkyt vuotta..? Ja minkä näköinen se miehesi on, jos ei tykkää sinun ulkonäöstäsi ja ilmeisesti sanonutkin sen?

Vierailija
13/15 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin haluaisin itsekin erota, totta se on. Kun mieheni ei esim suostu remontoimaan kotiamme, sanoo että menee liikaa rahaa, vaikka varaa olisi. Meillä on tapetit repeilleet seinistä, pitäis laittaa uudet. Hävettää vähän tää räjähtänyt kotimme.

Vierailija
14/15 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on pitkä käyrä selkä, hänellä komea iso nenä johon nuorena ihastuin. Itselläni perunanenä.

Vierailija
15/15 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on sanonut riidan tullen että näytän kamalalta. En tosin meikkaa ollenkaan ja olen ylipainoinen. Muistutan miestäni välillä miltä nuorena näytin. Olen kyllä itseeni ihastunut sen myönnän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi