Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

No nyt vasta hoksasin, ketä Jannika B muistuttaa

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku Myyn kaksoisolento😊

Vierailija
2/27 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa kuvassa joo, mutta ei minusta yleisesti ottaen ole saman näköinen kuin SJP.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo molemmat tuollaisia kolhoja, leuka pitkä ja kapea naama.

Vierailija
4/27 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori Alec Baldwin ja Ryan Gosling. Frances O'Connor ja Mary-Louise Parker.

Vierailija
5/27 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria Drockila tuli ensi vilkaisulla tuosta kuvasta mieleen.

Vierailija
6/27 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvä, ennen kuin edes klikkasin otsikkoa koitin miettiä ketä hän muistuttaisi ja minulle tuli myös heti mieleen Sarah Jessica Parker, eli pakko tuossa on olla perää. Uskoisin että meillä on vain tarkempi silmä kuin muilla.

Vierailija
7/27 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko paha asia, jos sanotaan SJP:n näköiseksi? Mua eräs v-mäinen sukulainen on useasti sanonut hänen näköisekseen, vaikka omasta mielestä meissä ei ole mitään samaa. Olen nuori (alle 30) enkä pidä kovin imartelevana, että mua verrataan ko. näyttelijään.

Vierailija
8/27 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko paha asia, jos sanotaan SJP:n näköiseksi? Mua eräs v-mäinen sukulainen on useasti sanonut hänen näköisekseen, vaikka omasta mielestä meissä ei ole mitään samaa. Olen nuori (alle 30) enkä pidä kovin imartelevana, että mua verrataan ko. näyttelijään.

Minusta SJP on omalla tavallaan kaunis. Ei tietenkään mitenkään Marilyn Monroemaisella tavalla kaunis vaan sellaisella hyvin omintakeisella tavalla. En ole koskaan ymmärtänyt sitä kohkaamista että hän olisi ruma.

Vierailija
9/27 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jannika B muistuttaa vanhempaa Janice Dickinsonia. Janice Dickinson puolestaan Caitlyn Jenneriä.

Vierailija
10/27 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ainakaan kehu ole.

Vierailija
11/27 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta SJP on omalla tavallaan kaunis. Ei tietenkään mitenkään Marilyn Monroemaisella tavalla kaunis vaan sellaisella hyvin omintakeisella tavalla. En ole koskaan ymmärtänyt sitä kohkaamista että hän olisi ruma.

Ok. Mua kuitenkin aina loukkaa kamalasti, kun en ole muutenkaan kovin hyvällä itsetunnolla varustettu. Tuo henkilö yrittää muutenkin aina vihjata minun olevan ruma ja epäviehättävä hänen mielestään, vaikka olen saanut monesti myös kuulla olevani kaunis. Tiedä sitten, mikä on totuus. Sori nyt tällainen offtopic.

Vierailija
12/27 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jannika B muistuttaa vanhempaa Janice Dickinsonia. Janice Dickinson puolestaan Caitlyn Jenneriä.

Caitlyn Jenner ja Brooke Shields muistuttavat toisiaan

Vierailija
13/27 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jannica B on mielestäni kaunis (mutta tietenkin kauneus on katsojan silmässä), mutta ennen kaikkea: hän on hyvä tanssija.

Vierailija
14/27 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julie Roberts

Vierailija
15/27 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jannica B:stä mulle tulee mieleen se takavuosien Idols tuomari Nanna Mikkonen. 

Vierailija
16/27 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Caitlyn Jenner ja Brooke Shields muistuttavat toisiaan

Totta muuten.

Vierailija
17/27 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä just vasta hoksasin että hän ei olekaan Jannika Bi tai Jannika Bee, vaan oikeasti tuo pelkkä Jannika B.

Vierailija
18/27 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita lookalikeja:

Eränkävijöiden Antti Kokko ja Heartbeatin Mike Bradley eli näyttelijä Jason Durr. Kuvia en nyt ehdi valitettavasti etsimään, mutta Google löytää.

Vierailija
19/27 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ainakaan kehu ole.

Höpö höpö, SJP on kaunis ja todellakin on kehu. Hänen kasvonpiirteensä eivät ole ehkä aivan tyypilliset missikasvot, mutta ei hän mikään ruma todellakaan ole. Persoonallisella tavalla kaunis.

Tai okei, jos SJP on ruma, niin minä olen sitten varmaan viehätystasoltani kuukauden vanhassa maidossa lionnut suohirviö.

Vierailija
20/27 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Mua kuitenkin aina loukkaa kamalasti, kun en ole muutenkaan kovin hyvällä itsetunnolla varustettu. Tuo henkilö yrittää muutenkin aina vihjata minun olevan ruma ja epäviehättävä hänen mielestään, vaikka olen saanut monesti myös kuulla olevani kaunis. Tiedä sitten, mikä on totuus. Sori nyt tällainen offtopic.

Kyllä SJP oli nuorena kaunis. Mutta tuollaiset pitkät piirteet voivat tulla kolkon näköisiksi vanhemmiten, kun kasvoista katoaa se nuoruuden pehmeys. Veikkaan, että SJP näyttäisi nyt paremmalta, jos olisi pari, kolme kiloa painavampi.