Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saan pettämiset anteeksi kerta toisen jälkeen

Vierailija
05.12.2019 |

Mies on vaan kiltimpi minua kohtaan. En haluaisi tehdä niin, mutta syyllisyys on pienempi joka kerta. On vaikeaa lopettaa, kun tietää että toinen jää silti minun vierelle. Päätän aina ettei koskaan enää.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Sitten vaan jalat ristiin ja oot sen omas kanssa.

Vierailija
2/11 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen niitä jotka anteeksiantavat miehelle pettämisen. Annan sen anteeksi koska tiedän, että miehellä on seksiaddiktio ja että hän TEKEE jotain sen eteen että pettämistä tapahtuisi aina vain harvemmin ja harvemmin. Jos hän ei työskentelisi aktiivisesti sen eteen ja meidän suhteemme eteen, lähtisin kävelemään.

Jos et tee mitään parisuhteesi pelastamisen eteen, niin en usko että miehesi psyyke jaksaa kauhean kauan. Hän joko lähtee tai musertuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä lopettaisit kun siihen ei mitään tarvetta? Oma mieheni hyväksyy jos olen naisten kanssa ja heitä on ollutkin monia. Toki mukaan mahtuu miehiäkin ja heistä ollaan käyty keskustelua kun olen jäänyt kiinni mutta aina saan anteeksi ja seuraava kerta tulee. Enää en edes yritä itsellenikään väittää etten pettäisi jatkossakin. Teen niin kun tilaisuus tulee ja yksi syy on pettämisen mahdollistava mies kotona. Toisaalta en tiedä pystyisinkö parisuhteeseen jossa en saisi muitakin ja etenkin naisia seuraksi kun haluan. Kotona saatukin tuntuu paremmalta jos on myös välillä muitakin. 

Vierailija
4/11 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku neuropsykiatrinen juttu voi lisätä taipumusta jaella sinnetonnetänne.

Sinänsä on typerää uskotella itselleen että muutos tulisi muuten kuin lopettamalla hyväksikäytön kokonaan.

Eli pitäs olla sit sinkkuna vaan. Ja kertoa ne valheet itselleen.

Kunnon uunottajia kaikki eli minkäänsortin riippuvaiset.

Pitäisi luoda terve suhde itseen. Joskus se tarkoittaa pitkää selibaattia eli PESÄeroa asioihin joiden kanssa ei ole balanssissa.

N45

Vierailija
5/11 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tämä on kuin huume, jota vastaan vaikea taistella. Jännitys toisen kanssa on suuri. Silti rakastan omaa miestäni eniten. En tiedä miten saisin kierteen loppumaan. T.ap

Vierailija
6/11 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pystynyt antamaan itselleni anteeksi pettämistäni, joten erosin. Puoliso varmaan olisi ajan kanssa antanut, mutta tuskin enää ikinä luottanut.

Vierailija
7/11 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

trollolllolooo

Vierailija
8/11 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä lopettaisit kun siihen ei mitään tarvetta? Oma mieheni hyväksyy jos olen naisten kanssa ja heitä on ollutkin monia. Toki mukaan mahtuu miehiäkin ja heistä ollaan käyty keskustelua kun olen jäänyt kiinni mutta aina saan anteeksi ja seuraava kerta tulee. Enää en edes yritä itsellenikään väittää etten pettäisi jatkossakin. Teen niin kun tilaisuus tulee ja yksi syy on pettämisen mahdollistava mies kotona. Toisaalta en tiedä pystyisinkö parisuhteeseen jossa en saisi muitakin ja etenkin naisia seuraksi kun haluan. Kotona saatukin tuntuu paremmalta jos on myös välillä muitakin. 

Onhan siihen tarve - puolison hyvinvointi. Ihan ihmeellinen ajatusmaailma että kun kerran puoliso ei jätä niin sitten ei ole seuraamuksia.

Vierailija
9/11 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan siihen tarve - puolison hyvinvointi. Ihan ihmeellinen ajatusmaailma että kun kerran puoliso ei jätä niin sitten ei ole seuraamuksia.

Kyllä, tämä on suurin motivaatio lopettaa

Vierailija
10/11 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiriippuvaisille on kyllä omia aputahoja. Vaihda johonkin muuhun jännään. Hyvä kauppa se on. Kleptomania tai kuumailmapalloilu. Adrikset on taatut.

Vierailija
11/11 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiriippuvaisille on kyllä omia aputahoja. Vaihda johonkin muuhun jännään. Hyvä kauppa se on. Kleptomania tai kuumailmapalloilu. Adrikset on taatut.

Seksiriippuvaisille on ihan oikeaa terapiaakin tarjolla. Ja minulla ainakin tärkeintä on se, että mies yrittää tehdä asialle jotain, eikä vain tyydy siihen että no koska on tälläinen.

Se, jonka mies on seksiriippuvainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi