Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

18 vuotiaista miehistä jo 25% on lihavia

Vierailija
05.12.2019 |

Osa joutuu keskeyttämään armeijan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähde?

Vierailija
2/7 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkuthan lihottavat itsensä sen takia, että saisivat armeijasta vapautuksen. Pelkäävät, että mt-diagnoosista on haittaa tulevaisuudessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/7 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. No, ilmeisesti olen toiminut väärin kun en ole parinvalinnassa tarpeeksi painottanut kumppanin fyysistä kompetenssia. Eli tästä eteenpäin alan vaatia mieheltä riittävän hyvää fyysistä kuosia ennen kuin alan mihinkään. Luulisi nostavan kuntoiluhaluja.

Vierailija
5/7 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok. No, ilmeisesti olen toiminut väärin kun en ole parinvalinnassa tarpeeksi painottanut kumppanin fyysistä kompetenssia. Eli tästä eteenpäin alan vaatia mieheltä riittävän hyvää fyysistä kuosia ennen kuin alan mihinkään. Luulisi nostavan kuntoiluhaluja.

Jos naiset vaihtaisivat pituusvaatimuksensa normaalipainovaatimukseen, ihmiset olisivat terveempiä ja paremmin voivia

Vierailija
6/7 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsuntaikäisistä miehistä 27 % oli vähintään ylipainoisia, 9 % lihavia ja 3 % vaikeasti lihavia vuonna 2017.

Vierailija
7/7 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos naiset vaihtaisivat pituusvaatimuksensa normaalipainovaatimukseen, ihmiset olisivat terveempiä ja paremmin voivia

Kerrotko lisää? Olen kelpuuttanut treffeille jotain 15-20 senttiä lyhyempää miestä, joka on ollut kuitenkin fyysisesti hyvässä kunnossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme