Miten te meikkaatte joilla ei ole melkein ollenkaan silmäluomia?
Mun silmäluomet on kuin autotallin ovi, joten ainoa osa mikä näkyy on se mistä ripset alkaa.
Kommentit (9)
"Mun silmäluomet on kuin autotallin ovi"
XD kiitos tästä, kiintoisa mielikuva.
Laitan vain ripsiväriä. Senkin pitää olla 38 asteessa lähtevää. Sekä tavalliset että vedenkestävät ripsarit leviävät hetkessä. Yläripset ottavat kiinni rasvaisiin luomiin.
ap, googlaa "hooded eyes", niin löydät tipsejä raskasluomisille
Rajaan mustalla kajalilla ympäriinsä
Youtubesta ym löytyy meikkausvinkkejä, mutta itse en jaksa panostaa että opettelisin kunnolla. Laitan ripsaria ja levitän luomivärin koko luomelle, näkyy tai ei eli ei. Joskus laitan nestemäiset rajaukset ja leikin että silmäni näyttävät yhtä upeilta kuin tummasilmäisten kissansilmät.
Oikeasti olen todella kateellinen sellaisille, joilla on kunnon isot ja näkyvät silmäluomet, jotka saa meikattua vaikka miten.
Miksi ihmiset välttelevät luomileikkausta? Minulla ei ollut edes pahasti raskaat luomet, oikeastaan koko homma oli omaa turhamaisuuttani. Halusin vain ylimääräisen ihon pois (muutama milli) ja aavistus rasvaa poistettiin kulmakarvojen alta. Lopputulos on oikein hyvä ja luonnollinen, tuskin kukaan ikinä huomaisi että mitään on edes tapahtunut verrattuna entiseen, jos en itse mainitse asiaa.
Tosin en silti käytä luomiväriä.
Itse tietenkin näen pienen muutoksen, koska yllättäen katselen itseäni peilistä lähietäisyydeltä päivittäin. Mutta aina olen saanut kehuja silmistäkin, olivat leikatut tai ei.
Niin ja itselläni kulmakarvat ovat aavistuksen matalalla, minkä takia luomet eivät näy kovin paljon. Mutta en halunnut muuttua eri ihmisen näköiseksi joten en tee kulmakarvoille mitään. En ole kiinnostunut luomiväristä muutenkaan.
-leikkausoperaationainen
Nostan jos jollakin on vinkkiä