Nolostuttaako sinua kävellä aivan yksin kadun yli jos liikennevaloissa seisoo useita autoja?
Minua nolotti eilen. Leveä katu ja viisi kaistaa jossa autoja ja minä yksin ylittämässä katua. En vain haluaisi tehdä sitä ihan yksin, jo toinen siinä samaan aikaan helpottaisi.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
No eipä nolota. Sen kun katsovat, jos kiinnostaa. Kyllä minussa katsottavaa riittääkin. Olen tyylikäs lady. JOs joku tööttää, näytän kättä.
Voit olla varma että sinua toljotetaan! Niin hyvässä kun pahassakin😍😠
Ei nyt ihan nolota, mutta kiusaantunut tunnelma on. Inhoan esiintymistä, ja siinähän sitä vähän niinkuin tallustellaan lavan poikki.
Vierailija kirjoitti:
Ihana 😊 ei kyllä nolota, mutta nyt jatkossa varmaan mietin asiaa kun ylitän tietä 😆
Ihan samoin, nyt varmaan alan nolostella.
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt ihan nolota, mutta kiusaantunut tunnelma on. Inhoan esiintymistä, ja siinähän sitä vähän niinkuin tallustellaan lavan poikki.
Jep. Lisäksi nuoruuden koulukiusaus jolloin kiusaajakusipäät vahtivat ja haukkuivat jokaista vaatekappaletta, kampausta tms on jättänyt jälkensä. Tuntuu vieläkin inhottavalta kävellä yksin ihmisjoukon edestä.
On siinä pieni performanssi kun joutuu valokeilassa yleisön edessä esiintymään ja varomaan että ei liukastu persiilleen.
Toivottavasti täytätte nopeasti 50v, viimeistään tuolloin kaikenlainen nolostelu loppuu.
Haha Miksi pitäisi? Käveletkö alasti tai tanssimalla? :))
No ei tietenkään, äkkiä vaan siitä pois että autot pääsee jatkamaan matkaa.
Kyllä mua on kerran aikuisiällä nolottanut.
Tulin tuommoiseen isompaan risteykseen tohinalla ja painoin sitä nappulaa, että pääsis yli. Kesti ja kesti.. Sitten tajusin, että olin painanut väärään suuntaan menevät vihreät päälle. Ihmettelinkin, kun tolppa oli ollut jotenkin niin kaukana siitä ylityspaikasta.
Tuntui, että kaikki huomas mokani ja naureskelivat autoistaan. Nolotti.
No eipä nolota. Sen kun katsovat, jos kiinnostaa. Kyllä minussa katsottavaa riittääkin. Olen tyylikäs lady. JOs joku tööttää, näytän kättä.