Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nolostuttaako sinua kävellä aivan yksin kadun yli jos liikennevaloissa seisoo useita autoja?

Vierailija
05.12.2019 |

Minua nolotti eilen. Leveä katu ja viisi kaistaa jossa autoja ja minä yksin ylittämässä katua. En vain haluaisi tehdä sitä ihan yksin, jo toinen siinä samaan aikaan helpottaisi.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä nolota. Sen kun katsovat, jos kiinnostaa. Kyllä minussa katsottavaa riittääkin. Olen tyylikäs lady. JOs joku tööttää, näytän kättä.

Vierailija
22/30 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä nolota. Sen kun katsovat, jos kiinnostaa. Kyllä minussa katsottavaa riittääkin. Olen tyylikäs lady. JOs joku tööttää, näytän kättä.

Voit olla varma että sinua toljotetaan! Niin hyvässä kun pahassakin😍😠

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ihan nolota, mutta kiusaantunut tunnelma on. Inhoan esiintymistä, ja siinähän sitä vähän niinkuin tallustellaan lavan poikki.

Vierailija
24/30 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana 😊 ei kyllä nolota, mutta nyt jatkossa varmaan mietin asiaa kun ylitän tietä 😆

Ihan samoin, nyt varmaan alan nolostella.

Vierailija
25/30 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt ihan nolota, mutta kiusaantunut tunnelma on. Inhoan esiintymistä, ja siinähän sitä vähän niinkuin tallustellaan lavan poikki.

Jep. Lisäksi nuoruuden koulukiusaus jolloin kiusaajakusipäät vahtivat ja haukkuivat jokaista vaatekappaletta, kampausta tms on jättänyt jälkensä. Tuntuu vieläkin inhottavalta kävellä yksin ihmisjoukon edestä.

Vierailija
26/30 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinä pieni performanssi kun joutuu valokeilassa yleisön edessä esiintymään ja varomaan että ei liukastu persiilleen.

Vierailija
27/30 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti täytätte nopeasti 50v, viimeistään tuolloin kaikenlainen nolostelu loppuu.

Vierailija
28/30 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha Miksi pitäisi? Käveletkö alasti tai tanssimalla?  :))

Vierailija
29/30 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään, äkkiä vaan siitä pois että autot pääsee jatkamaan matkaa.

Vierailija
30/30 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua on kerran aikuisiällä nolottanut.

Tulin tuommoiseen isompaan risteykseen tohinalla ja painoin sitä nappulaa, että pääsis yli. Kesti ja kesti.. Sitten tajusin, että olin painanut väärään suuntaan menevät vihreät päälle. Ihmettelinkin, kun tolppa oli ollut jotenkin niin kaukana siitä ylityspaikasta.

Tuntui, että kaikki huomas mokani ja naureskelivat autoistaan. Nolotti.