Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen läski mutta en voi olla pluskokoisten ryhmässä Facebookissa

Vierailija
05.12.2019 |

Siellä pitää koko ajan vaan kehua. Kaikki vaatteet muka sopii kaikille ihanasti päälle eikä kukaan kestä edes pientä kritiikkiä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä valehdellaan!

Vierailija
2/23 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta niin ei tarvitse siihen ryhmään haikailla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä valehdellaan!

Niin, miksi tuollainen ryhmä on olemassa, kun kaikkia aina vaan kehutaan? Tuskin laihojen ryhmissä, sanotaan että kaikki vaatteet sopii kaikille.

Vierailija
4/23 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä laihduttaa aio mutta ryhmästä erosin.

Vierailija
5/23 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haluaisit tehdä, sanoa rumasti niille toisille?

Kai sulle joku ilkeiden ryhmä löytyy.

Vierailija
6/23 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen läski enkä ymmärrä, miksi minun pitäisi kuulua mihinkään ryhmään?Mikä pointti sellaisella ryhmällä on?

Vierailija
7/23 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vähän tarkempia esimerkkejä

Vierailija
8/23 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen läski enkä ymmärrä, miksi minun pitäisi kuulua mihinkään ryhmään?Mikä pointti sellaisella ryhmällä on?

Ei siinä muuta pointtia taida olla kuin se, että kaikki saavat kehuja. Minusta esim tuo Veera Korhosen suunnittelema tunika suureen käsityölehteen ei sovi hänelle. Tuskin sopii muillekaan isokokoisille. Kuvassa näyttää maha todella isolta. Sitä ei tietenkään ääneen sanota.

Vierailija
9/23 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siellä joku kiloraja? Esim. 150kg jos et täytä riteerejä.

Vierailija
10/23 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoitko itse, vai mistä tiedät, että on sopimatonta sanoa ääneen?

Vierailija
11/23 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoitko itse, vai mistä tiedät, että on sopimatonta sanoa ääneen?

Veera hermostuu heti jos saa vähänkin kritiikkiä. Hän ei kestä sitä yhtään. Esim värikäs pipsa taas minusta kestää hyvin ja ottaa kritiikin hyvin vastaan.

Vierailija
12/23 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Denialismi jyllää siellä läskiryhmässä. Kyllä he sen tietävät, että berliininmunkit vievät heidät nopeaan haitaan, mutta haluavat silti nauttia esim. Hienoista vaatteista joita näkyy normaalien päällä. Yms. He eivät halua täysin segregoitua yhteiskunnan somemaailmasta, mutta heittäytyvät marttyyreiksi, jos he saavat osakseen somen neg. puolta mm. sokerikuorruttamatonta kritiikkiä. " m-koon paita ei ehkä näytä 90kg ruhon päällä mairittelevalta"

Vierailija
13/23 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Denialismi jyllää siellä läskiryhmässä. Kyllä he sen tietävät, että berliininmunkit vievät heidät nopeaan haitaan, mutta haluavat silti nauttia esim. Hienoista vaatteista joita näkyy normaalien päällä. Yms. He eivät halua täysin segregoitua yhteiskunnan somemaailmasta, mutta heittäytyvät marttyyreiksi, jos he saavat osakseen somen neg. puolta mm. sokerikuorruttamatonta kritiikkiä. " m-koon paita ei ehkä näytä 90kg ruhon päällä mairittelevalta"

Itsekin haluan hautaan mahdollisimman äkkiä mutta silti kestän kritiikkiä ja jos suunnittelin vaatteita ottaisin kritiikistä opikseni. Ap

Vierailija
14/23 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et halua ko. ryhmään etkä halua keskustella ryhmän säännöillä. Trust me, sua ei jää kukaan kaipaamaan.

Oman tekstisi perusteella haluat puhua ilkeästi ja aiheuttaa ihmisille pahan mielen. Ehkä sun kannattais perustaa oma ikävien ihmisten ryhmä jossa pelkästään puhutaan rumasti muista ryhmäläisistä ja kommentoidaan kaikkeen veetuilemalla. Siitä vaan, tästä maasta löydät paljon muita samalla tavalla ajattelevia.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
15/23 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et halua ko. ryhmään etkä halua keskustella ryhmän säännöillä. Trust me, sua ei jää kukaan kaipaamaan.

Oman tekstisi perusteella haluat puhua ilkeästi ja aiheuttaa ihmisille pahan mielen. Ehkä sun kannattais perustaa oma ikävien ihmisten ryhmä jossa pelkästään puhutaan rumasti muista ryhmäläisistä ja kommentoidaan kaikkeen veetuilemalla. Siitä vaan, tästä maasta löydät paljon muita samalla tavalla ajattelevia.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä monet kysyy, että sopiiko tämä vaate minulle? Onko se sitten ilkeilyä, jos näkee ettei vaate sovi ja sanoo sen ääneen?

Vierailija
16/23 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkuthan esim. just kyselevät kavereiltaan tai ryhmistä, että sopiiko tää takki mulle. Ihan siis normaalipainoiset ihmiset, ja niihin kyllä on aina saanut että hei toi leikkaus ei ehkä ihan oo sun vartaloon sopiva mutta oisko takki x parempi tai sulle sopii toi punainen hyvin, mutta toi malli ei oikein istu. Näitäkö ei saisi sanoa? Vai onko suututtu kun ei saa sanoa, "kauhean näköinen"? Eihän toi kommentti auta, kun vaan on suoraan ilkeilyä.

Vierailija
17/23 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkuthan esim. just kyselevät kavereiltaan tai ryhmistä, että sopiiko tää takki mulle. Ihan siis normaalipainoiset ihmiset, ja niihin kyllä on aina saanut että hei toi leikkaus ei ehkä ihan oo sun vartaloon sopiva mutta oisko takki x parempi tai sulle sopii toi punainen hyvin, mutta toi malli ei oikein istu. Näitäkö ei saisi sanoa? Vai onko suututtu kun ei saa sanoa, "kauhean näköinen"? Eihän toi kommentti auta, kun vaan on suoraan ilkeilyä.

Siis ei saa sanoa, että joku leikkaus vaatteessa ei nyt sovi yms ja esim Veeran vaatteista kaikki pitävät. Minusta tuo tunika jonka hän suunnitteli, ei ole isokokoiselle hyvän mallinen.

Vierailija
18/23 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä valehdellaan!

Niin, miksi tuollainen ryhmä on olemassa, kun kaikkia aina vaan kehutaan? Tuskin laihojen ryhmissä, sanotaan että kaikki vaatteet sopii kaikille.

Jos olisi olemassa joku ryhmä joka on vain laihoille, luulisin että siitä olisi kuultu jo melkoinen haloo.

Vierailija
19/23 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vau, en tiennytkään, että jos on somessa, siellä on automaattisesti joku negatiivinenkin puoli. Mulle some (instagram lähinnä) on sellainen hyvän mielen juttu. Jos sieltä tulisi jatkuvasti jotain pahaa mieltä, niin en kyllä sitä käyttäisi.

Vierailija
20/23 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä laihoilla ole ryhmiä, jossa kyseleete, sopiiko tämä vaate minulle?