Vaikea löytää rintsikoita koko 60G. Mistä kannattaa etsiä?
Oon 32-vuotias 161cm/52kg. Haluaisin ostaa liikkesstä en netistä. Asun Lounais-Suomessa.
Kiits etukäteen!
Kommentit (112)
Et tuota kokoa löydä hyllystä mistään. Kysy jos paikallinen alusvaateliike voisi tilata sinulle soviteltavaksi ko. kokoa (jos edustavat merkkiä joka tekee 60 ympäryksiä) Tosin helpommalla selviät kun tilaat tuolta lumingerielta kotiisi sovitettavaksi.
Paljonko on rinnanalusmittasi? Jotkut merkit ovat ympäryksiltään napakampia ja 65 voisi silloin sopia, sitä on edes vähän helpompi löytää.
Tule Kotiini sovittamaan, hankin montaa merkkiä ja mallia. Voin antaa tinnoille myös tentouttavan öljyhieronnan!
T: Tissimies
Kyllä alusvaateöiikkeistä saa pieniäkin kokoja.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä alusvaateöiikkeistä saa pieniäkin kokoja.
Mutta kaikki merkit eivät tee 60 ympäryksisiä liivejä.
Mun koko on 55J niin arvaapa täytyykö käydä ulkomaissa hakemassa. 🙄
Huh huh, onko tuollaisia jymylolloja olemassakaan? Ennen oli joku 70D jätti 😁
Vierailija kirjoitti:
Huh huh, onko tuollaisia jymylolloja olemassakaan? Ennen oli joku 70D jätti 😁
Sulla on 50-lukulainen käsitys siitä miltä rintsikkakoot näyttävät. Ajat ja koot on muuttuneet moneen kertaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun koko on 55J niin arvaapa täytyykö käydä ulkomaissa hakemassa. 🙄
Mistä ostat ja mikä merkki?
Change? Siellä on monenkokoista.
Changen nettikaupassa tosiaan oli montaakin mallia tuossa koossa, mutta koska tuo on niin marginaalikoko epäilen että liikkeessä on montaakaan mallia valmiina hyllyssä. Tilaisivatkohan ap:lle kokeiltavaksi?
Kokoa 60G tekevät ainakin Curvy Cate, Freya ja Panache, joten jos paikallisissa liiviliikkeissä on noita merkkejä, voivat hankkia kokoasi. Tosin helpommalla pääset, kun tilaat sieltä Lumingeriestä muutamia liivejä kokeiluun.
Freya, primadonna. Sokokset ainakin myy. Noita merkkejä itse käytin ennen rintojenpienennysleikkausta.
Vierailija kirjoitti:
Kuva tai en todellakaan usko!
Mitä jos kokeilisit googlea? EU-koko 65G vastaa brittikokoa 30F. Niitä voi ihmetellä vaikka täällä: https://whatbrasizeslooklike.wordpress.com/category/30/30f/
Vierailija kirjoitti:
Freya, primadonna. Sokokset ainakin myy. Noita merkkejä itse käytin ennen rintojenpienennysleikkausta.
Promadonnalla pienin ympärys on kai 65.
Funky Ladya olisin ehdottanut mutta niillä ei näköjään ole liikkeitä kuin pääkaupunkiseudulla. Sieltä olen itse löytänyt parhaiten vaikka kokoni onkin vähän pienempi kuin sinulla (65G). Freya ja Primadonna ovat olleet omia merkkisuosikkeja ja on löytynyt nättejäkin ja nuorekkaita.
Changesta löytyy myös välillä mutta minusta ne eivät ole niin mukavia päällä. Sokokselta tai Stockmannilta ei ainakaan pääkaupunkiseudulla löydy koskaan kokoja. Paikallisesta liiviliikkeistä varmaan saisi parhaan avun.
Vierailija kirjoitti:
Funky Ladya olisin ehdottanut mutta niillä ei näköjään ole liikkeitä kuin pääkaupunkiseudulla. Sieltä olen itse löytänyt parhaiten vaikka kokoni onkin vähän pienempi kuin sinulla (65G). Freya ja Primadonna ovat olleet omia merkkisuosikkeja ja on löytynyt nättejäkin ja nuorekkaita.
Changesta löytyy myös välillä mutta minusta ne eivät ole niin mukavia päällä. Sokokselta tai Stockmannilta ei ainakaan pääkaupunkiseudulla löydy koskaan kokoja. Paikallisesta liiviliikkeistä varmaan saisi parhaan avun.
Kokosi on isompi tarkoitat? 65G on yhden kuppikoon isompi kuin 60G
Taas tämä keskustelu menee pilkun viilaukseksi. Eihän tätä keskustelua kerta kaikkiaan voi käydä pelkällä kokomerkinnällä. Osa puhuu EU ja osa UK merkinnöistä (joku vielä kertoo Changen niistä käyttämät versiot). Valmistaja, malli, mieltymys jne. vaikuttavat myös olennaisesti asiaan.
Koko on taas tässä asiassa sivuseikka, korkeintaan suuntaa-antava asia ongelmassa. Haetaan siis ison valikoiman omaavaa liikettä.
Lumingerie?