Onko ok lähestyä omaa serkkua?
Muutaman vuoden ollut "säpinää" serkun kanssa, mutta koskaan ei mitään sen kummempaa. Molemmat tykätään hengailla yhdessä, mutta alkanut viimeaikoina tuntumaan että serkulla saattaisi olla enemmänkin tunteita mua kohtaan. Olen ollut ihastunut serkkuuni jo ainakin vuoden verran. Luulen että tämä johtuu siitä kun erosin exästäni niin serkkuni oli tukenani vaikeissa paikoissa. Huomasin miten ihana ihminen hän on...
Onko ok lähestyä häntä ja kysyä asiasta suoraan? Hän on siis nainen. Mitä tehdä? Serkkuromansseista tietäviä paikalla?
Kommentit (28)
et siinä mitään menetä vaikka kertoisit tunteistasi. olen itse ottanut joitain kertoja serkkutytöltä suihin.
Ensin käy serkku ja kohta sisko, lopuksi äiti ja mummo. Eih, älä lähde tuolle tielle.
Rovunjalostusta parhaimillaan palautetaan Suomi perus tilaan.
Ei muutakuin geenimutaation omaavia lapsia suunnittelemaan! Siinä taas yhdenlaisia suvun edustajia, huhhuh ja vielä kerran huhhuh.
Mikä jottei, saahan serkun kanssa mennä naimisiinkin.
Sukulaisliittojen (serkkuavioliittojen ) riskeistä onneksi nykyään uskalletaan puhua suht avoimesti. Jälkeläisillä voi olla aivan käsittämättömiä ja järkyttäviä kehitysvammoja.
Tietoa on saatavilla nykyään. Mm dokumentteja kannattaa katsoa tästä aiheesta.
Tällöin useinmiten suurimmat viehätykset omien sukulaisten kanssa intiimiä kontaktia kaihoavilla, saattavat sen myötä kadota.
Vanha Pakistanilainen sananlasku sanoo:
"Mitä serkumpi, sen herkumpi."
Jatka valitsemallasi tiellä. Parhaiden perinteiden mukaisesti.
Mitä serkumpi, sitä herkumpi. Tämä on se oikea muoto sanonnasta.
Mitä serkumpi sen vajaampi lapsesta.
Ok, taidanpa siis lähestyä häntä. Harmittaa vaan jos vaistoni onkin väärässä.
Ap
Aikamoista heteroseksuaalista wt-meininkiä.
Serkkuavioliitot ovat Suomessa laillisia, mutta...
"Marriage between first cousins doubles risk of birth defects, say researchers": https://www.theguardian.com/science/2013/jul/04/marriage-first-cousins-…
Vierailija kirjoitti:
Aikamoista heteroseksuaalista wt-meininkiä.
Sanoiko ap olevansa mies?
Yök.