Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies petti prostituoitujen kanssa - voiko tästä päästä yli?

Vierailija
04.12.2019 |

Sain tietää mieheni pettäneen minua ainakin kahden prostituoidun kanssa. Asia selvisi minulle vahingossa ja tuli täysin yllättäen. Olen aina pitänyt suhdettamme hyvänä, viihdymme toistemme kanssa ja seksielämämme on aktiivista. Sanomme toisillemme päivittäin rakastavamme ja vietämme paljon aikaa yhdessä. Nyt elämältä putosi pohja. Olemme keskustelleet asiasta, miehen mukaan syy pettämiseen ei ole minussa vaan hän on hakenut seksikokemuksia koska ei ole nuoruudessaan harrastanut seksiä ja tämä aiheuttaa hänelle ahdistusta. Hänellä on masennustaustaa jonka uskon myös vaikuttavan asiaan. Emme ole enää erityisen nuoria vaan kumpikin jo yli 30v eli mistään nuoruuden sekoilusta ei ole kyse.

Haluaisin kovasti yrittää päästä asiasta yli ja jatkaa parisuhdetta, mutta olen todella ahdistunut ja pelkään että mies satuttaa minua uudelleen. Harkitsen pariterapiaa. Mies vakuuttaa ettei pettäminen toistu, mutta asia vaivaa minua päivittäin. Puhumme paljon ja yritämme selvittää asiaa, mutta ahdistukseni lisääntyy ja olen todella ripustautunut mieheeni. Hän on kärsivällisesti vastannut kysymyksiini ja lohduttaa minua ja tiedän hänenkin kärsivän tilanteesta valtavasti. Olen tahtomattani välillä todella ilkeä ja mustasukkaisuuteni on koko ajan lisääntynyt.

Voiko tästä päästä yli? :( Riittääkö rakkaus?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä seksin ostaminen ei ole pettämistä. Vertautuu sairauksiin, poikkeavuuksiin ja luonnevikoihin enemmän, jos pystyy seksiin, jossa toinen ei sitä halua. Jotkut seksin ostajat jopa kuvittelevat ja uskottelevat itselleen, että myyjä haluaa sitä aivan niin kuin jotkut lapsiin sekaantuvat tai raiskaajat väittävät lapsen halunneen sitä. 

Minä myyn itseäni vapaaehtoisesti. Että se siitä argumentistasi. Joka oli alun alkaenkin heikko.

N23v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi