Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies petti prostituoitujen kanssa - voiko tästä päästä yli?

Vierailija
04.12.2019 |

Sain tietää mieheni pettäneen minua ainakin kahden prostituoidun kanssa. Asia selvisi minulle vahingossa ja tuli täysin yllättäen. Olen aina pitänyt suhdettamme hyvänä, viihdymme toistemme kanssa ja seksielämämme on aktiivista. Sanomme toisillemme päivittäin rakastavamme ja vietämme paljon aikaa yhdessä. Nyt elämältä putosi pohja. Olemme keskustelleet asiasta, miehen mukaan syy pettämiseen ei ole minussa vaan hän on hakenut seksikokemuksia koska ei ole nuoruudessaan harrastanut seksiä ja tämä aiheuttaa hänelle ahdistusta. Hänellä on masennustaustaa jonka uskon myös vaikuttavan asiaan. Emme ole enää erityisen nuoria vaan kumpikin jo yli 30v eli mistään nuoruuden sekoilusta ei ole kyse.

Haluaisin kovasti yrittää päästä asiasta yli ja jatkaa parisuhdetta, mutta olen todella ahdistunut ja pelkään että mies satuttaa minua uudelleen. Harkitsen pariterapiaa. Mies vakuuttaa ettei pettäminen toistu, mutta asia vaivaa minua päivittäin. Puhumme paljon ja yritämme selvittää asiaa, mutta ahdistukseni lisääntyy ja olen todella ripustautunut mieheeni. Hän on kärsivällisesti vastannut kysymyksiini ja lohduttaa minua ja tiedän hänenkin kärsivän tilanteesta valtavasti. Olen tahtomattani välillä todella ilkeä ja mustasukkaisuuteni on koko ajan lisääntynyt.

Voiko tästä päästä yli? :( Riittääkö rakkaus?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin rakkaus on sokea, kuuro ja rampa. Se kestää seksin ostot, sukupuolitaudit ja ihan mitä tahansa, kunnes jonakin päivänä havahtuu siihen, että miksi helvetissä olen suostunut tähän. Sulla ei edes ole lapsia, joiden takia suhteeseen jäämistä usein selitellään. Minkä sille mahtaa, jos haluat kerran uskoa, että tuo tuollainen on rakkautta ja haluat jatkaa suhdetta.

Vierailija
22/41 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on todella p*ska kun sua tuolla tavalla petti.

Sen kuitenkin sanon, että tämä palstan käsitys prostituoiduista on kyllä kuin jostain synkältä 1700-luvulta. Iso osa suomalaisista palveluntarjoajista on keskivertoa vahvempia, fiksuja nuoria naisia. Ilman kondomia ei tehdä yhtään mitään ja osalta saa myös ihan alv-erottelun sisältävän kuitin. Eli puheet jostain saastaisista tautipesistä ja ihmiskaupan uhreista on kyllä täysin turhia. 

Näin keski-ikää lähestyvänä sinkkumiehenä katson sivusta kun samanikäiset naiset ravaa baarissa nauttimassa uudesta vapaudestaan eron jälkeen. Pannaan eri miehen kanssa joka viikonloppu, ja kuten täälläkin on monesti todettu, taudeilta suojautuminen on vähän mitä sattuu.

Jos nainen kertoisi mulle käyneensä maksullisissa (ja tätäkin tapahtuu!), niin se olisi mulle paljon pienempi turn-off kuin se, että olisi raahannut joka vkl uuden miehen kämpille, jonka kanssa harrastanut kännistä räpellystä ilman asinmukaista suojaa.

Ap:lle sanon kuitenkin, että älä tuollaista katsele hetkeäkään. Sä ansaitset enemmän kuin tuollaisen pettävän p*skiaisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos TODELLA rakastat ja HALUAT jatkaa hänen kanssaan, ota selvää mitkä oli ne seksijutut, joita hän siellä toteutti ja kysy miksei sinulle ehdottanut niitä. Jos hän avautuu tästä asiasta ja ne on sinusta toteuttamisen arvoisia, mikä estää niitä ottamasta yhteiseen seksiinne mukaan. Jos lisäksi tiedustelet hänen mieltymyksiään, että mitä juttuja haluaisi kokeilla kanssasi tai fantasioi, saatatte päästä varsin hedelmällisen keskustelun alkuun.

MUTTA jos et pysty täydestä sydämestäsi antamaan harharetkiään anteeksi (jos on edes aidosti pahoillaan), on kärsimystä turha myöskään pitkittää.

Ainahan tuollaisiin reissuihin joku syy on, monesti se on kommunikaatiossa (ettei edes uskalleta ehdottaa puolisolle "liian riettaita" juttuja, vaikka toinen voisi niistä jopa innostua. Uskoisin, että miehille yleisin syy käydä vieraissa, on saada suuseksiä  (edes joskus). Toinen kestosuosikki, jota moni ei edes kehtaa kotona kysyä, on seksi peppuun. Onko pyytänyt joskus jompaa kumpaa ja oletko kieltäytynyt? En yritä syyllistää, vaan listata yleisimpiä aitoja syitä lähteä vieraisiin (joko maksullisiin tai ilmaisiin). 

Sorry jos olen hieman provosoiva, kun näin suoraan sanon, mutta noin se vaan menee, voi olla vaikea tietää totuuskin (ja minun jutut ei ole sinun miehen totuus, sen kuulet häneltä itseltään). Asian saaminen pois päiväjärjestyksestä vaatii valitettavasti hyvin avointa keskustelua ja sinulle aikaa, jotta pystyt antamaan anteeksi (jos edes pystyt).

Vierailija
24/41 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen kuitenkin sanon, että tämä palstan käsitys prostituoiduista on kyllä kuin jostain synkältä 1700-luvulta. Iso osa suomalaisista palveluntarjoajista on keskivertoa vahvempia, fiksuja nuoria naisia. Ilman kondomia ei tehdä yhtään mitään ja osalta saa myös ihan alv-erottelun sisältävän kuitin. Eli puheet jostain saastaisista tautipesistä ja ihmiskaupan uhreista on kyllä täysin turhia. 

Näin keski-ikää lähestyvänä sinkkumiehenä katson sivusta kun samanikäiset naiset ravaa baarissa nauttimassa uudesta vapaudestaan eron jälkeen. Pannaan eri miehen kanssa joka viikonloppu, ja kuten täälläkin on monesti todettu, taudeilta suojautuminen on vähän mitä sattuu.

Jos nainen kertoisi mulle käyneensä maksullisissa (ja tätäkin tapahtuu!), niin se olisi mulle paljon pienempi turn-off kuin se, että olisi raahannut joka vkl uuden miehen kämpille, jonka kanssa harrastanut kännistä räpellystä ilman asinmukaista suojaa.

Ap:lle sanon kuitenkin, että älä tuollaista katsele hetkeäkään. Sä ansaitset enemmän kuin tuollaisen pettävän p*skiaisen.

Melko lapsellista olettaa, että suomalaismiehet käyttävät vain suomalaisia prostituoituja, kun suurin osa Suomessa työskentelevistä kuitenkin on ulkomaalaisia. Tuskinpa he täällä turhaan ovat.

Jokainen terveydenhuoltoalalla toimiva tietää, että kondomi unohtuu helposti, kun seksistä maksetaan, koska tilanteet tapahtuvat usein päihtyneinä. Ja lukemattomat naiset saavat sukupuolitaudin mieheltään, joka on saanut sen maksetusta seksistä, useimmiten sellainen tilanne on niin, että ulkomailta, Venäjältä, Virosta tai Thaimaasta.

Ap:n tilanne on sellainen, että testissä kannattaa käydä. Harvemmin naisten käyttäminen siihen yhteen tai kahteen kertaan jää, vaan siihen liittyy juuri se ajatus, että on oikeus käyttää naisia. Itse en voisi ajatellakaan missään olosuhteissa miestä, joka hyväksyy tuollaisen ajatuksen seksistä kauppatavarana. 

Vierailija
25/41 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sulle menee tuollaiset selitykset läpi, että haluaa saada seksikokemuksia, kun ei nuorena saanut? Mitä helvettiä, oikeesti en ymmärrä. Ja selittelet itsellesi, että mies ostaa seksiä siksi, että on masentunut!

Kyllä seksin ostaminen on paljon pahempi kuin normipettäminen, jonka ehkä voi jotenkin antaa anteeksi. Mitä hittoa se sellainen on, että käy tyhjentämässä tarpeensa johonkin ihmiskaupattuun tai narkomaaniin ja vielä nimittää sitä seksikokemukseksi. Samalla logiikalla raiskauskin on seksikokemus, koska siinäkin toinen osapuoli ei sitä seksiä halua. Ja seksin ostamisen voisi lailla kieltää, koska eihän siinä seksistä edes ole kyse, vaan hyväksikäytöstä. Ehkä jotkut dominapalvelut poislukien.

Vierailija
26/41 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melko lapsellista olettaa, että suomalaismiehet käyttävät vain suomalaisia prostituoituja, kun suurin osa Suomessa työskentelevistä kuitenkin on ulkomaalaisia. Tuskinpa he täällä turhaan ovat.

Jokainen terveydenhuoltoalalla toimiva tietää, että kondomi unohtuu helposti, kun seksistä maksetaan, koska tilanteet tapahtuvat usein päihtyneinä. Ja lukemattomat naiset saavat sukupuolitaudin mieheltään, joka on saanut sen maksetusta seksistä, useimmiten sellainen tilanne on niin, että ulkomailta, Venäjältä, Virosta tai Thaimaasta.

Jos haluaa vastuullisesti toimia, niin toki pitää valita keneltä palvelun ostaa. Samaan tapaan kuin ostaako marokkolaisen vai suomalaisen kirsikkatomaatin k-kaupasta. Tai ostatko vaatteesi puolalaiselta halpaketjulta?

Sen sijaan väite siitä että maksullisissa kumi unohtuisi useammin kuin kännisissä baarisäädöissä on typerä. Känniset käännytetään jo ovelta.

Ulkomailla huorissa ravaavia, selkeästi ihmisiä hyväksikäyttäviä "miehiä" en ymmärrä minäkään lainkaan. Mutta jos katsot esim Tiia Forströmmin haastatteluja, niin kuvaako sanat "hyväksikäytetty" , "reppana" tai "uhri" häntä jotenkin?

Vierailija
27/41 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sulle menee tuollaiset selitykset läpi, että haluaa saada seksikokemuksia, kun ei nuorena saanut? Mitä helvettiä, oikeesti en ymmärrä. Ja selittelet itsellesi, että mies ostaa seksiä siksi, että on masentunut!

Kyllä seksin ostaminen on paljon pahempi kuin normipettäminen, jonka ehkä voi jotenkin antaa anteeksi. Mitä hittoa se sellainen on, että käy tyhjentämässä tarpeensa johonkin ihmiskaupattuun tai narkomaaniin ja vielä nimittää sitä seksikokemukseksi. Samalla logiikalla raiskauskin on seksikokemus, koska siinäkin toinen osapuoli ei sitä seksiä halua. Ja seksin ostamisen voisi lailla kieltää, koska eihän siinä seksistä edes ole kyse, vaan hyväksikäytöstä. Ehkä jotkut dominapalvelut poislukien.

Eiköhän kuitenkin ap:lla suurin suru tule siitä, että mies on vierasta bylsinyt, tuskin se kovin paljoa merkitsee, onko siitä jotain maksanut vai muulla tavalla lirkutellut itsensä vieraan lihapadan äärelle.

Se kuinka eettistä on rahaa vastaan panna ketään, riippuu täysin olosuhteista ja siitä onko rahasta paneminen palveluntarjoajan oma valinta vai ei. Ota huohuomioon, etät on myös prostituoituja, joilla on jatkuva seksintarve, jota kukaan yksittäinen ei jaksaa tyydyttää, jolloin hänen kannaltaan voi olla jopa optimiratkaisu tarjota palveluja rahaa vastaan. Itsekin tottakai tuomitsen todella hyrkästi kaikenlaisen ihmiskaupan ja paritustoiminnan, mutta aina kyse ei ole siitä. Hankalaksihan tämän tekee se, että millä ostaja voi vakuuttua homman perustuvan omaan vapaaseen tahtoon (kyllähän siihenkin jotakin keinoja on). Enkä todellakaan ole rahasta ketään ikinä nainut, aina on löytynyt halukas nainen siihen puuhaan ja parhaat jopa hotellihuoneenkin maksaneet seksinhimoissaan. Hmmm.. tekeekö se minusta sitten miesprostituoidun :O, no ei se ainakaan ammattimaista toimintaa ole, vaikka naisten tyydytyksen hyvin osaankin.

Vierailija
28/41 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sait selville?

Vierailija
29/41 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kravattisonni kirjoitti:

Tää on oikeesti yksinkertainen juttu, mutta sen kertominen ei ole nykyään poliittisesti korrektia... homma on niin, että mies joka saa kotona 1) riittävästi ja 2) laadukasta seksiä ei hae sitä muualta. Ja jos tämä ei toteudu, niin sitten sitä lopulta haetaan muualta.

Jos 1 & 2 toteutuvat kotona, niin ei tarvetta käydä maksullisissa tai vonkailla baarissa.

100% tuttavien eroista, jossa mies jätti vaimon ja lapset johtuvat tästä. Ei ne ex-vaimot sitä toki tiedä/ymmärrä itse, mutta kaverit tietää kyllä.

Nyt kun tiedät tämän, niin arvaas miksi ukkosi kävi maksullisissa? Oikea syy ei todellakaan ole se mitä sinulle nyt selittää

Jätti vaimon ja lapset? Siis jätti omat lapset kun aikuinen mies ei saanut joka hetki elintään upottaa johonkin.

Jos kotona seksi on huonoa ja sen vuoksi haluaa muuta niin ihmisen pitåä erota rehellisesti ensin ja sitten ryhtyä muihin.

Ei sitten teille miehille tule koskaan mieleen ettå miksi se vaimo ei halua? Se mitå selittåä syyksi esim väsymys, työstressi jne ei ole oikea syy. Oikea syy on huono seksi. Yksikään nainen ei kieltäydy hyvästä tyydyttävästå seksistä. Sen ihanampaa ei ole.

Olen joskus sanonut miehelleni ettå jos miehet älyäisivät ja viitsisivät harrastaa vaimoakin tyydyttåvää seksiä niin eräskin pariskunta olisi huomattavasti onnellisempi.

Mieheni on ihana rakastaja ja olen onnea ja energiaa täynnä hänen kosketuksensa jäljiltä ja teen mitä vain hänen eteensä.

Vierailija
30/41 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole kummempaa kuin hierojalla käynti. Voithan myös itse huollattaa itseäsi.

Vierailija
31/41 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä seksin ostaminen ei ole pettämistä. Vertautuu sairauksiin, poikkeavuuksiin ja luonnevikoihin enemmän, jos pystyy seksiin, jossa toinen ei sitä halua. Jotkut seksin ostajat jopa kuvittelevat ja uskottelevat itselleen, että myyjä haluaa sitä aivan niin kuin jotkut lapsiin sekaantuvat tai raiskaajat väittävät lapsen halunneen sitä. 

Vierailija
32/41 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kravattisonni kirjoitti:

Tää on oikeesti yksinkertainen juttu, mutta sen kertominen ei ole nykyään poliittisesti korrektia... homma on niin, että mies joka saa kotona 1) riittävästi ja 2) laadukasta seksiä ei hae sitä muualta. Ja jos tämä ei toteudu, niin sitten sitä lopulta haetaan muualta.

Jos 1 & 2 toteutuvat kotona, niin ei tarvetta käydä maksullisissa tai vonkailla baarissa.

100% tuttavien eroista, jossa mies jätti vaimon ja lapset johtuvat tästä. Ei ne ex-vaimot sitä toki tiedä/ymmärrä itse, mutta kaverit tietää kyllä.

Nyt kun tiedät tämän, niin arvaas miksi ukkosi kävi maksullisissa? Oikea syy ei todellakaan ole se mitä sinulle nyt selittää

Jätti vaimon ja lapset? Siis jätti omat lapset kun aikuinen mies ei saanut joka hetki elintään upottaa johonkin.

Jos kotona seksi on huonoa ja sen vuoksi haluaa muuta niin ihmisen pitåä erota rehellisesti ensin ja sitten ryhtyä muihin.

Ei sitten teille miehille tule koskaan mieleen ettå miksi se vaimo ei halua? Se mitå selittåä syyksi esim väsymys, työstressi jne ei ole oikea syy. Oikea syy on huono seksi. Yksikään nainen ei kieltäydy hyvästä tyydyttävästå seksistä. Sen ihanampaa ei ole.

Olen joskus sanonut miehelleni ettå jos miehet älyäisivät ja viitsisivät harrastaa vaimoakin tyydyttåvää seksiä niin eräskin pariskunta olisi huomattavasti onnellisempi.

Mieheni on ihana rakastaja ja olen onnea ja energiaa täynnä hänen kosketuksensa jäljiltä ja teen mitä vain hänen eteensä.

Oikea syy seksin ostamiseen on on hyvin syvällä oleva itsekeskeisyys ja piittaamattomuus muista ja etenkin naisista. Hyvä esimerkki asennevammasta ovat tässä ketjussa olevat seksin ostamista puolustavat viestit ja ap:n miehen selitys siitä, miksi tämä tapahtui.  Eihän tuollaista voi mitenkään korjata, jos jotain on noin perustavalla tavalla pielessä.

Mutta jos ap olet päättänyt jo jatkaa, niin ole sitten edes itsellesi rehellinen. Kyse ei ole mistään miehen masennuksesta, vaan hänen persoonastaan ja ajattelutavastaan naisia ja seksiä kohtaan. 

Vierailija
33/41 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kravattisonni kirjoitti:

Jepjep. Niinhän se AP:kin luuli. Kerroin nyt vaan miten asia on, ymmärtäminen jää sitten itsellenne. Osa saa varmaan aikanaan ahaa-elämyksiä, ja osa ei ymmärrä koskaan. Mutta onpa kerrottu.

Vierailija
34/41 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle se että mies sanoo ostaneensa seksiä on pahin mahdollinen turn off. Mieluummin ottaisin jopa miehen joka olisi myynyt seksiä. Ostajaa en ikinä.

Vierailija
35/41 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo ei ole eron paikka. Koeta rauhoittua. Mitään uutta suhdettahan ei miehesi ollut etsimässä. En tiedä miksi, mutta näen tuon ihan eri tason pettämisenä, kuin varsinaisen suhteilun.

Juuri näin. Varsinkin kun kohteena ei ole salarakas, vaan pelkkä tyhjennys. Vikaa voisi ehtiä kodin seksielämästä ja ihan itsestäänkin. Se ei tietenkään oikeuta tällaiseen, mutta siellähän se syy kuitenkin on. Mies ei ole tyytyväinen seksiin oli se sitten kumman syy tahansa. Tai molempien. Sama mies se edelleen on eikä vierailla käyminen ole keneltäkään pois kun kyse ei ole rakkaudesta.

Vierailija
36/41 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jatkatte suhdetta, mutta se on sitten 50€ hj, 100€ bj ja 150€ helahoito. Plus tietysti kuluttajahintaindeksiin sidottu vuotuinen hinnan korotus.

Vierailija
37/41 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo ei ole eron paikka. Koeta rauhoittua. Mitään uutta suhdettahan ei miehesi ollut etsimässä. En tiedä miksi, mutta näen tuon ihan eri tason pettämisenä, kuin varsinaisen suhteilun.

Juuri näin. Varsinkin kun kohteena ei ole salarakas, vaan pelkkä tyhjennys. Vikaa voisi ehtiä kodin seksielämästä ja ihan itsestäänkin. Se ei tietenkään oikeuta tällaiseen, mutta siellähän se syy kuitenkin on. Mies ei ole tyytyväinen seksiin oli se sitten kumman syy tahansa. Tai molempien. Sama mies se edelleen on eikä vierailla käyminen ole keneltäkään pois kun kyse ei ole rakkaudesta.

Miestä jolla on tuollainen asenne ei oikein voi rakastaa. On alinta pohjasakkaa miehenä ja ihmisenä.

Vierailija
38/41 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Haluaisin kovasti yrittää päästä asiasta yli ja jatkaa parisuhdetta, mutta olen todella ahdistunut ja pelkään että mies satuttaa minua uudelleen. Harkitsen pariterapiaa. Mies vakuuttaa ettei pettäminen toistu, mutta asia vaivaa minua päivittäin. Puhumme paljon ja yritämme selvittää asiaa, mutta ahdistukseni lisääntyy ja olen todella ripustautunut mieheeni. Hän on kärsivällisesti vastannut kysymyksiini ja lohduttaa minua ja tiedän hänenkin kärsivän tilanteesta valtavasti. Olen tahtomattani välillä todella ilkeä ja mustasukkaisuuteni on koko ajan lisääntynyt."

Hyvä ap, viestisi on osoitus siitä, että olet todellakin ripustautunut mieheen epäterveellä tavalla. On suurta itsepetosta kuvitella miehen kärsivän tilanteesta valtavasti ja että prostitoidulla käyminen johtuisi masennuksesta. Nuo ovat samanlaisia selityksiä kuin ne, joilla hakkaavan miehen luokse jäämistä perustellaan ja johtuvat jostain syvemmällä olevasta asiasta sinussa itsessäsi ap. 

Toista ei voi muuttaa. Ja nuo selitykset mitä mies on esittänyt oikeuttavat milloin tahansa tekemään saman uudelleen. Mieshän ei näe mitään vikaa siinä, että naisen voi käyttöönsä ostaa. Tuota pahempaa ei voi ollakaan ja samaan pakettiin kuuluu paljon muutakin pahaa, ainakin kaikissa niissä seksin ostajamiehissä, jotka tiedän. Parempi pysyä kaukana myös tuttavuudesta.

Vierailija
39/41 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh.....

Vierailija
40/41 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on ihan sun oma asia miten suhtaudut.

Mulle tuo ei olisi kovin iso juttu (jos käyttäisi kortsua ja eikös maksulliset yleensä sitä vaadi) ja käyttäisin luultavasti tilaisuuden hyödyksi eli pyytäisin lupaa käydä myös itse välillä panemassa jotain toista miestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän