Riistakameroista tietävät, apua kaivataan.
Osaako joku linkata sellaisen riistakameran, jossa on ominaisuus, siten että kamera lähettää esim puhelimeen kuvan jos tapahtuu jotain, mielellään paristo/akku käyttöinen. En tiedä näistä mitään mutta menisi ulkorakennus käyttöön. Ja niin, että kuvasta vielä saisi jotain selvääkin niin olisi hyvä.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Muistathan, että kuvat eivät käy todistusaineistona poliisille jos ei ole näkyvää ilmoitusta kameravalvonnasta. Jos siis satut varkaita kuvaamaan
Kyllä kuule käy jos on tueksi muutakin todistusaineistoa. Ja sitä on.
Itsekin etsin juuri lähettävää riistakamera ja törmäsin tähän vertailuun https://mujo.fi/paras-lahettava-riistakamera/, josta löytyi itse asiassa parikin minun käyttöön sopivaa vaihtoehtoa.
Mielipide surkeasta Boly Guard BG-668 4G 4K riistakamerasta ja Bolymedia valmistajan epärehellisestä toiminnasta.
Ostin 22.4.2020 Bolymedian tehtaalta Kiinasta Boly Guard BG-668 4G 4K riistakameran. Samaa kameraa toimitetaan ilmeisesti myös Scout Guard nimellä. Ostamassani kamerassa oli heti alussa useita vikoja, sekä heikko kuvan laatu.
On-Set-Off kytkimessä oli jotain irti sisällä, eikä se kunnolla toiminut. Lähetin Bolymedialle kuvan ja videon viasta ja se olisi kuulemma helppo saada toimimaan. Kamera lähetti kuvia säädetyn intervalliajan mukaan, eikä PIR liiketunnistimen mukaan, vaikka se oli asetuksissa valittu. Tämä oli tehtaan mielestä jo ongelmallisempi kuntoon laitettava. Huonolaatuiset 20, 30 ja 36 Mp kuvakoot on tehty interpoloimalla, eli kuvaan pikseleitä keinotekoisesti lisäämällä. Heikon 14 Mp:n Boly Guard objektiivin yhteydessä tällä kikkailulla ei saavuteta hyvää kuvan laatua. Nimimerkki Linda Lee kirjoitti 10.6. että heille on vaikeaa tehdä laajakuvalinssiä laadukkaaksi.
Eli, tehtaan henkilöstö on myöntänyt virheet, sekä huonon laadun ja olleet niistä pahoillaan – ei tehnyt muuta konkreettisempaa.
Reklamoin virheistä tehdasta sähköpostilla, siitä alkoi väsytystaktikointi, joka ei ole loppunut vieläkään, vaikka vuosi 2021 on jo vaihtunut. Vaadin useasti tehtaalta joko toimivaa riistakameraa, tai rahat takaisin, mutta vastaukseksi olen saanut vain epämääräistä selittelyä.
Asiaa edes takaisin pallottelivat useat henkilöt, eikä heillä ole tarkoituskaan hoitaa asiaa kuntoon. Epäluotettavat nimimerkit ovat: suzy_su@bolymedia.com, xiaoyan_li@bolymedia.com, linda_lee@bolymedia.com, amanda_gao@bolymedia.com, ricky_cheng@bolymedia.com, ray_cheung@bolymedia.com, sales@bolymedia.com, 476860146@qq.com, 454342216@qq.com.
Sitten 12.6. nimim. Linda Lee pyysi palauttamaan kameran tehtaalle Shenzheniin ja lähetin sen postimaksu maksettuna. Bolymedia ei kuitenkaan vastaanottanut lähetystä ja se on palautettu lähettäjälle, taas minun rahdilla. Vetkuttelu vaan jatkui.
Heidän tarkoituksenaan oli aiheuttaa lisäkuluja, jotka saisivat minut unohtamaan koko asian liian pitkällisenä hoidettavana. Yllättäen 1.12. Linda Lee ilmoitti että kamera olisi pitänytkin lähettää Hong Kongiin ja pyysi sen sinne lähettämään. Siitä olisi tullut minulle jo neljäs rahtikulu, eli ne olisivat ylittäneet reilusti kameran hinnan. Pidän tätä törkeänä toimintatapana, mielestäni tehdas on erittäin epäluotettava.
Ovatko Bolymedia tehtaan johtajat Mr. Xiaoping Hu ja Mr. David Tsang epärehellisiä? Kyllä, jos he ovat määränneet henkilöstönsä toimimaan reklamaatiossa näin kierosti. Nyt näyttää siltä, että menetän rahtien myötä rahani kaksinkertaisesti. Onko tämä petos?
Oman keskeneräisen ostokokemuksen perusteella varoitan kaikkia Boly Guard BG-668 kameran huonosta laadusta ja epärehellisestä Bolymedia yhtiöstä! Myös Bolymedian ja sen jälleenmyyjien markkinoinnissa käyttämiin valokuviin ja videoihin kannattaa suhtautua suurella varauksella!
Mieti myös: Onko tällainen epärehellinen toiminta yleistä Kiinassa? Kannattaako mitään Kiinalaisia tuotteita ostaa, jos ne ovatkin halpoja, mutta heikkolaatuisia? Voit menettää rahasi tuplasti, kuten minä? Ei takuuta, vaan paljon hermoja repivää vääntämistä!
Tämän mielipiteen saa jakaa, kopioida, sekä julkaista vapaasti kaikissa medioissa ja kaikilla sivustoilla.