Millä rahalla Sofia Berlörf elää?
Ihmisellä ei ole mitään koulutusta tai työtä. Millä rahoitetaan asunto Helsingissä?
Kommentit (21)
Asuu ilmaiseksi, työtön ei ole tuloton.
Kyllä launis nainen tietää, miten voi tienata vuokrat sun muut.
Myy varmaan omaisuuttaan. Luksuslaukuista saa hyvät rahat.
Hullu mammat elättävät, koska ostavat ihan sikana fitness-valmennuksia.
Millä rahalla? Siis euroilla. Ulkomailla sitten jollain muulla,.
Onhan sillä verotuksessa ihan komeet tulot ollu vuosia, jotain jääny varmaan säästöönkin.
Vierailija kirjoitti:
Kysyit jo aiemmn. Ehdotin avoappea elatuksen lähteeksi.
Ei kysynyt, minä tein samasta aiheesta ketjun tänään. Kämppä nyt voi olla vaikka Nikon perheen tms. Minua ihmetyttää miten maksaa muun elämisen ja ennenkaikkea miten joku voi päivästä toiseen vaan maleksia kahviloissa koiransa kanssa tai tuijotella itseään peilistä. Ei mitään intohimoja tai tavotteita elämälle.
Minä mietin tätä edelleen näin muutaman vuoden jälkeen.
Tekisiköhän samaa mitä Lontoossa?
Vierailija kirjoitti:
Seksityöllä?
Ammattihan se on toki sekin.
Pillu tuo fyrkkaa, kun vähän myös twerkkaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kysynyt, minä tein samasta aiheesta ketjun tänään. Kämppä nyt voi olla vaikka Nikon perheen tms. Minua ihmetyttää miten maksaa muun elämisen ja ennenkaikkea miten joku voi päivästä toiseen vaan maleksia kahviloissa koiransa kanssa tai tuijotella itseään peilistä. Ei mitään intohimoja tai tavotteita elämälle.
Onhan hänellä intohimo, hän itse. Tavoite tuntuisi olevan että saisi huomiota ja arvostusta. On vaan valinnut kovin vaikean tien siihen.
Yhdellä dubain keikalla elää monta kuukautta suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksityöllä?
Ammattihan se on toki sekin.
Iltalehdistä saa tämän tästä lukea, että seksityö on hyvin palkattua, mukavaa ja itsenäisen voimaantuneen naisen valinta.
Katiska rahoilla, ei sitä vaan tuomittu.