Mies lupasi tehdä tänään ruuaksi "vähän parempaa"
Mikä odottikaan sitten kun tulin kotiin. Uunimakkaraa, johon laitettu viiltoihin edamjuustoa...
Kommentit (56)
Mutta mäpä leivon huomenna gourmet-pitsan kallein täyttein. Ja syön sen ihan itse. 😋 🍕🍷Kukaan ilkeä ja kiittämätön ämmä ei pääse osingolle kun elämässäni ei sellaista ole. Eikä tule.
No "parempaa" ruokaa mä ainakin tulkitsen että paremman makuista. Ja se ei aina oo sama kuin kalliimpaa tai vaivalloisempaa. Ja kyllä mullekin juustot ja makkarat ovat sitä parempaa koska niitä ei viitsi jatkuvasti syödä vaikka mieli tekisi.
Parempaa voi tarkoittaa makunsa puolesta parempaa. Uunimakkarahan on hyvän makuista.
Jospa hän on kyllästynyt sun vetisiin ja energiaköyhiin kasvisruokiin.
Sehän sano että parempaa.
Ei mitään hienompaa fine diningia, kuten mustekalan klitorista.
Uunimakkarasta haaveilen minäkin...
Vierailija kirjoitti:
Jospa hän on kyllästynyt sun vetisiin ja energiaköyhiin kasvisruokiin.
Ja lihaisa HK-Sininen sitten on kunnon ruokaa?
Mun pojat rakastaa yli kaiken uunimakkaraa. Viiltoihin laitan juuston lisäksi tomaattia ja sipulia. Nam.
Mä ostin tänään pari pakettia lenkkimakkaraa ja huomenna uuniin, kylkeen pottuvoita. Mies nyt ainakin tykkää.
Kannattaa muuten kokeilla homejuustoa viiltoihin.
Leipova mies kirjoitti:
Mutta mäpä leivon huomenna gourmet-pitsan kallein täyttein. Ja syön sen ihan itse. 😋 🍕🍷Kukaan ilkeä ja kiittämätön ämmä ei pääse osingolle kun elämässäni ei sellaista ole. Eikä tule.
Kyllä mä voisin tulla sun kanssa syömään...
Voisin tuoda pullon viiniä mukanani, mitäs sanot? :)
Vierailija kirjoitti:
Leipova mies kirjoitti:
Kyllä mä voisin tulla sun kanssa syömään...
Voisin tuoda pullon viiniä mukanani, mitäs sanot? :)
Sopii! Mikä sun kik?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muuten kokeilla homejuustoa viiltoihin.
Valkosipulisiivutkin antavat mukavan säväyksen.
Uunimakkara on tosi hyvää.