Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän taloudessa mies hoitaa kotityöt ja lapsen

Vierailija
04.12.2019 |

Minä käyn töissä ja tuon leivän pöytään. Mies tiskaa, pyykkaa, siivoaa ja hoitaa kaiken muunkin kotiin liittyvän työn AINA. Toimii meillä. Nytkin katselen telkkaria nojatuolissa viinilasin kera ja kirjoittelen tänne. Mies tuolla paraikaa valmistelee päivällistä. On se elämä vaan helppoa, kun on mies joka tottelee kiltisti ja hoitaa kotiasiat. Eipähän meidän talossa naista syrjitä!

Mites muilla? Kohdellaanko teidän taloudessa naisia oikeudenmukaisesti?

N28, feministi

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivat voimafantasiat. 

Vierailija
2/10 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno kuulla että edes jossakin naista kohdellaan niinkuin kuuluu. Naisen paikka ei ole keittiössä, vaan se on miehen paikka!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa!

T. Toinen feministi

Vierailija
4/10 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet helmi. Minulle sopisi hyvin, että mies hoitaisi lapsen ja kodin. Minä voisin käydä töissä. Pääsisi pois kotoa. Itseasiassa voisin tehdä monta lasta sillä periaatteella, että mies hoitaa. Vauvaa voisin imettämisen takia hoitaa noin 9 kk asti, mutta sitten mies voisi astua puikkoihin.

Vierailija
5/10 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika palliton mies sinulla. Pukeutuuko hameeseen?

Vierailija
6/10 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kohdellaan kaikkia perheenjäseniä oikeudenmukaisesti.

Vierailija
7/10 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että miehet ovat jopa parempia lapsien kanssa. Eivät niin kireitä, kuin äidit. Naiset huolehtivat liikaa ja ovat liian tarkkoja. Esimerkkinä miehiltä puuttuu usein esim. siivoussilmä. Keittiö on siivottu, vaikka muruja on ympäriinsä. Naiset puunaa kaikki viimeisen päälle, ehkä sen takia ovat kireitä.

Joskus katson, kun miehet työntävät kadulla lasta rattaissa. Lapsen pukeutuminen saattaa olla sinne päin, esim,  ohut hattu päässä kylmällä. Mies tietysti itse ilman hattua. Molemmat silti ihan tyytyväisiä. Ei se lapsi hajoa, vaikka ei nyt olisi justiinsa säänmukainen pukeutuminen.

Vierailija
8/10 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri käy töissä ja vapaa-ajat pelaa pokemonia kaupungin miesten kaa, mies käy töissä, mutta muuten on kotona lasten kanssa :D

Vierailija
9/10 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, meilla on myos just tuommoinen huusholli ja toiden jako. Mina kayn "vain" toissa ja mies tyottomana hoitaa kaikki kotihommat. (Paitsi viikonloppuisin mina kylla yleensa laitan ruokaa etta mieskin voi kayda valilla valmiiseen poytaan.)

Semmoinen ero vaan, etta mies yleensa on valmistellut ruuan jo paivan aikana ja kun mina tulen toista kotiin, ja juo mun kanssa sen lasin viinia samalla kun hieroo mun jalkoja. (Ja tama ei ole edes vitsi :D)

Toki sitten kun han tyollistyy, katsotaan tuo huushollista huolehtiminen uusiksi molempien tyotuntien ja kotonaolon mukaan. Tasa-arvoa se feminismikin on. 

Vierailija
10/10 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos roolit on toisinpäin niin mies on kauhee sovinisti sika ja nainen alistettu. Eli sä oot nyt sit sika ja miehes alistettu. Onko oikeudenmukaista? Jos on ihan ok, niin miksi vaahdota naisten oikeuksista pois hellan äärestä, onhan teidänkin perheessä roolijako että toinen hoitaa kaikki kotihommat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi