Olisitko mieluummin pyöreä, vähän ylipainoinen ja kaunis kasvoiltasi vai hyväkroppainen, hoikka, mutta kasvoilta vaatimaton?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyväkroppainen tietenkin, koska olisin silloin todennäköisesti hyvinvoivampi ja paremmassa kunnossa kuin pulskana. Ja joo tiedän, ei hoikkuus välttämättä tarkoita hyvää kuntoa ja lihavakin voi olla urheilullinen, mutta todennäköisesti voisin hoikkana paremmin. Harrastan juoksua, joogaa ja tanssia eivätkä ylimääräiset kilot ainakaan paranna suorituksia. Kasvoilta olen vaatimaton nytkin mutta ei se ole ikinä estänyt tekemästä asioita, ylipaino voi estääkin.
No itse oon hoikka, mutta syön mitä sattuu ja liikun tällä hetkellä aika vähän, lähinnä tulee hyötyliikuntaa jonkin verran. Tiedän hyvinvoivia vähän ylipainoisia liikunnallisia tyyppejä, jotka ovat varmasti paremmassa kunnossa kuin minä. Joten ei se hoikkuus tosiaan kerro paljon mitään.
Niinhän minä viestissäni sanoin, lihavakin VOI olla urheilullinen ja hyvässä kunnossa. Todennäköisesti (!) se maratonille treenaamisen aloittaminen on kuitenkin helpompaa jos ei ole liikakiloja rasitteena. Varmasti moni lihavakin maratonin juoksee, mutta kun noita osallistujia olen katsonut niin suurin osa on kuitenkin hoikkia.
Näin 5kg ylipainoisena sanon että hoikka. Olen nyt 50++ lihonut nuo muutamat kilot ja todellakin on inhaa. Vaatteet ei istu päälle, tursuaa joka puolelta jne. Eikä laihtumista tapahdu millään!?
En ole ollut koskaan mikään suuren luokan kaunotar mutta aina käynyt flaksi yli tarpeen. Ryhdikkyys, hymy, ilmeisesti jotenkin sensuelli olemus hoikkuudesta ja siroudesta huolimatta on vedonnut miehiin.
No miksi et laihduta? Kerta sinulla on jo valmiiksi kauniit kasvot niin ei ne kasvot katoa laihduttaessa.