Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nainen ja myönnän laittautuvani miehiä varten! :) En siis itseäni varten.

Vierailija
03.12.2019 |

Toki se itseäkin piristää, kun tietää näyttävänsä hyvältä. Mutta kyllä, miesten huomion takia ensisijaisesti laittaudun.

Kuka muu nainen uskaltaa myöntää tämän tämän ikiaikaisen totuuden?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen yksin kotona, en laittaudu, voin olla etäpäivän meikittä tukka sekaisin vaikka pieruverkkareissa.

Toimistopäivinä tai muuten ihmisten ilmoille mennessä siistin itseni. Ja ihan tietysti muita varten ja toisaalta itseäni varten, sillä en halua tulla pidetyksi jotenkin suttuisena ja itsestään huoltapitämättömänä.

Vierailija
42/50 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapaan todella vähän miehiä missään. laittaudun ja meikkaan aina samalla huolitellulla tavalla riippumatta siitä, ketä on vastassa. en mä edes ymmärrä, missä ja miten sitä "miesten huomiota" tavoiteltaisiin ja saataisiin, ihan tavallisena arkipäivänä.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tapaan todella vähän miehiä missään. laittaudun ja meikkaan aina samalla huolitellulla tavalla riippumatta siitä, ketä on vastassa. en mä edes ymmärrä, missä ja miten sitä "miesten huomiota" tavoiteltaisiin ja saataisiin, ihan tavallisena arkipäivänä.  

Muiden miesten puolesta en osaa sanoa, mutta yleistän silti: miehillä on silmät, niillä katsellaan, ja jos näkyy, jotain miellyttävää, siihen kiinnitetään ehkä sitten extrahuomiota. Arjessakin.

Vierailija
44/50 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvostan laittautuvia, naisellisia naisia. M40

What's in it for me eli miten minä sinun arvostuksestasi hyötyisin?

Kuten tämäkin viesti osoittaa, naiset eivät ole (lompakko)loisia....

Et siis osannut vastata. Ihan vilpittömästi haluaisin kuitenkin tietää, millä tavalla täysin random-miehen arvostus minun elämänlaatuani millään tavalla parantaisi. Toivoisin, että jokainen nainen pysähtyisi mielessään miettimään, miksi pitäisi miellyttää miehiä, joita ei edes tunne ja joilla ei ole mitään vaikutusta omaan elämään.

Se nyt vaan tuntuu hyvältä.

Vierailija
45/50 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa laittaudun aina joka tapauksessa mihin ikinä menen, eli löytyy aina se tietty ”standardi” mikä minulla on mutta jos tiedän että vastassa on joku tietty mies niin sitten mietin ehkä enemmän vaatetusta jne.

Vierailija
46/50 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko naiset myös kommentoida, että miksi pitää laittaa sellainen paita päälle, että noin 60% rinnoista näkyy kaikille, ja sitten valitetaan kun miehet katsovat rintoja. En ole ikinä ymmärtänyt tätä logiikkaa.

Ei se että pukeudun tietyllä tavalla tarkoita että sinä saat tuijottaa ja kuolata ja EN pitäisi sitä omituisena... Jos paita on mukava ja mielestäni kaunis, niin saattaa olla että siitä näkyy rintavakoa tai voi olla näkymättä. Nänni siinä rinnassa on se mikä pitää yhteiskunnan mielestä piilottaa. Ihoa se on rinnan iho siinä kuin käsivarrenkin.

Vierailija
47/50 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä meikkaan vaikka olisin yksin kotona koko päivän. Lähinnä siksi että se sujuu niin rutiinilla, samalla vaivalla kuin hammaspesu ja hiusten harjaus. Tulee tehokkaampi olokin sitten. Töissä on "meikkipakko" (eli pitää näyttää asialliselta) niin sinne meikkaan joka tapauksessa tai tulee huolestuneita katseita:D

Peilikuva näyttää omaan silmään hassulta jos meikkaus unohtuu, mutta voin kyllä ihan hyvin käydä vaikka kaupassa myös ilman meikkiä. Arkimeikkiin menee minulla 2-5min (ripsari, kulmakynä, huulirasva) joten en koe sitä isona panostuksena. Olen vaalea, eli ilman meikkiä käytännössä eli ripsetön ja kulmakarvaton.

Missä sä oikein olet töissä jos sinne todella TÄYTYY meikata? Eikö ilman meikkiä voi näyttää asialliselta?

Vierailija
48/50 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon usein ilman meikkiä, mutta kun meikkaan, meikkaan useista eri syistä:

- vaikuttaakseni skarpimmalta muiden silmissä (peitän esim. väsymyksen tai alkoholin jäljet)

- ollakseni itse tyytyväisempi katsoessani peiliin

- näyttääkseni kauniimmalta naisten, miesten, tuttujen, tuntemattomien, ystävien tai vihamiesten silmissä

- kunnioittaakseni juhlia

- ilahduttaakseni omaa miestäni, joka useimmiten ”joutuu” katselemaan meikitöntä naamaa

Vierailija
49/50 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laittaudut saaadaksesi miehiltä katseita ja kehuja, niin silloinhan laittaudut itseäsi varten, koska sinähän niistä kehuista nautit. Saat itsellesi jotain mitä haluat, tässä tapauksessa kehuja ja katseita.

Vierailija
50/50 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse meikkaan vain viikonloppuisin koska haluan olla nätti vain miehelleni. Töissä itsevarmuuteni laskisi jos joutuisin miettimään onko joku mahdollinen av-mamma joka tulee tänne valittamaan "en ymmärrä miksi työpaikan nuori nainen ei käytä peitevoidetta. Jos on köyhä, miksi ei voi jättää ripsiväriä ostamatta?" Eli vihaan kilpailua niin paljon että en ikinä meikkaa töihin. Inhoan myös sitä kun sade ja tuuli voivat pilata meikin ja hiukset (ja nolata minut) ulkona. Korkeintaan kesällä voi kävellä 2km kauppaan vaikka olisi ripsiväriä. Kaatuminenkin on nolompaa meikattuna. Uskon että osa tuntee vahingoniloa kun se hoikka ja ylimielinen (eli ujo ja siksi nyrpeän näköinen) nainen mokaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä