Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nainen ja myönnän laittautuvani miehiä varten! :) En siis itseäni varten.

Vierailija
03.12.2019 |

Toki se itseäkin piristää, kun tietää näyttävänsä hyvältä. Mutta kyllä, miesten huomion takia ensisijaisesti laittaudun.

Kuka muu nainen uskaltaa myöntää tämän tämän ikiaikaisen totuuden?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan.

Vierailija
22/50 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä meikkaan vaikka olisin yksin kotona koko päivän. Lähinnä siksi että se sujuu niin rutiinilla, samalla vaivalla kuin hammaspesu ja hiusten harjaus. Tulee tehokkaampi olokin sitten. Töissä on "meikkipakko" (eli pitää näyttää asialliselta) niin sinne meikkaan joka tapauksessa tai tulee huolestuneita katseita:D

Peilikuva näyttää omaan silmään hassulta jos meikkaus unohtuu, mutta voin kyllä ihan hyvin käydä vaikka kaupassa myös ilman meikkiä. Arkimeikkiin menee minulla 2-5min (ripsari, kulmakynä, huulirasva) joten en koe sitä isona panostuksena. Olen vaalea, eli ilman meikkiä käytännössä eli ripsetön ja kulmakarvaton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mielestäni niin luonnonkaunis ettei tarvitse meikata. Ripsaria vaan laitan.

Vierailija
24/50 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaiten näkee kun katsoo keskenään olevia naisia jossain missä ei miehiä, aika vähän siellä laittaudutaan

Juuri kävin mammakerhossa, jossa vain äitejä ja vauvoja. Kaikki olivat meikanneet ja kivat vaatteet päällä.

Meillä on töissä vain naisia. Joka työaamu meikkaan ja laitan hiukset ihan normaalisti. Se itselläni kuuluu ihan yleiseen siistiytymiseen, sama kuin laittaisi deodoranttia jne.

Jos eläisin yksin autiolla saarella, tuskin laittautuisin, mutta kyllä se tehdään muita ihmisiä - ei vain miehiä - varten. Se on sellaista perussiistiytymistä, ettei aivan täysin hosulina kulje töissä tai ystäviä nähdessä. Täyshosulina kuljen kyllä kaupoissa ja kotona, ettei sekään mitään vierasta ole.

Vierailija
25/50 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvostan laittautuvia, naisellisia naisia. M40

What's in it for me eli miten minä sinun arvostuksestasi hyötyisin?

Kuten tämäkin viesti osoittaa, naiset eivät ole (lompakko)loisia....

Vierailija
26/50 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totesin meikkaavani ihan kaikkia ihmisiä varten! En halua näyttäytyä meikkaamattomana kenellekään, en edes paikalliselle kyläjuopolle.

Kysymys ei kuitenkaan ole mistään hirveästä maskista, vaan ripsiväri-rajauskynä-peitevoide. Juhlaan lisäksi huulikiilto ja poskipuna

Vierailija
27/50 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleen havitella universaalisti miesten huomiota. Omaa miestä varten kyllä, mutta sinkkuna itseä varten.

Vierailija
28/50 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä katso aiheelliseksi myöntää sellaista, mikä ei omalla kohdallani ole totta. Työpäivinä meikkaan hyvin kevyesti (meikkipuuteri, ripsiväri ja sipaus poskipunaa). Olen asiakaspalvelutyössä ja enimmäkseen asiakkaat ovat naisia. Vapaa-ajalla harvoin viitsin meikata lainkaan. Juhlatilaisuuksiin laittaudun enemmän, mutta niitä on tosi harvoin.

Mielestäni se, että ehostaa itseään tilanteen mukaan ei ole miesten huomion hakemista. Jos minun olisi tarkoitus saada miesten huomiota, muuttaisin meikkaustapojani jollain tavalla, sillä tämä nykyinen systeemi ei miesten huomiota herätä kyllä juuri ollenkaan. Mutta kun se ei mua haittaa, niin en näe syytä muuttaa tapojani. En ole lainkaan kiinnostunut meikkaamisesta, joten hyvä vaan etten tunne tarvettakaan alkaa meikkaamaan enemmän tai paremmin.

Vierailija
29/50 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa enkä ole kiinnostunut muiden miesten katseista. Laittaudun aamulla, koska ulkonäkö on valtaa. Olen päättävässä asemassa töissä ja pukeudun ja laittaudun sitä silmällä pitäen. 

Vierailija
30/50 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmiannettu

Vierailija
31/50 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä peitän punastuvia poskiani. Pakko.

Vierailija
32/50 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko naiset myös kommentoida, että miksi pitää laittaa sellainen paita päälle, että noin 60% rinnoista näkyy kaikille, ja sitten valitetaan kun miehet katsovat rintoja. En ole ikinä ymmärtänyt tätä logiikkaa.

Vierailija
33/50 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen naimisissa enkä ole kiinnostunut muiden miesten katseista. Laittaudun aamulla, koska ulkonäkö on valtaa. Olen päättävässä asemassa töissä ja pukeudun ja laittaudun sitä silmällä pitäen. 

Eli meikkaat miesten takia, jotta sinulla olisi enemmän valtaa.

Vierailija
34/50 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä 40v av-mamma en laittaudu miehiä varten. Oma mies on kotona, hän pitää siitä että laittaudun juhliin. Ripsaria laitan uloslähtiessä. Kotipäivinä en meikkaa. Ei voisi vähempää kiinnostaa mitä muut miehet minusta ulkona ajattelee. Se ripsari minkä laitan kuuluu samaan kuin hygienia, siistit vaatteet ja huoliteltu olemus. Se on kaikkia minua ja muita (Ei sukupuolisidonnaisesti!) ihmisiä varten joiden kanssa kohtaan.

Ripsari, hygieniä ja huoliteltu olemus ei kuulu välttämättä yhteen.  Muita ihmisiä varten ei tarvitse käyttää ripsiväriä, oli kyse sitten miehistä tai naisista. Minä en meikkaa, mutta olen silti hygieeninen ja pukeudun siististi.

Vierailija
35/50 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvostan laittautuvia, naisellisia naisia. M40

What's in it for me eli miten minä sinun arvostuksestasi hyötyisin?

Kuten tämäkin viesti osoittaa, naiset eivät ole (lompakko)loisia....

Et siis osannut vastata. Ihan vilpittömästi haluaisin kuitenkin tietää, millä tavalla täysin random-miehen arvostus minun elämänlaatuani millään tavalla parantaisi. Toivoisin, että jokainen nainen pysähtyisi mielessään miettimään, miksi pitäisi miellyttää miehiä, joita ei edes tunne ja joilla ei ole mitään vaikutusta omaan elämään.

Vierailija
36/50 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaudun vain juhliin ja toisten naisten takia. Tunnen itseni hölmöksi, jos muut laittautuvat ja minä en. Hiukset on tärkeämmät kuin meikki. Miehiltä en huomiota halua. Minulla on mies, joka ei arvosta laittautumista.

Vierailija
37/50 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaudun omaa miestä varten. Tätä ei saa sanoa ääneen, mutta jätän usein laittautumatta siksi että en halua ärsyttää muita naisia, koska olen sen näköinen että saan paljon kehuja ulkonäöstä ja huomiota, ja jos vielä korostaisin parhaita puoliani niin huomio menisi epäolennaisuuksiin ja kokisin että muut naiset ajattelevat minusta pahaa. Eli siinä missä joku voi hyvin meikata niin minä en, ellen halua ylimääräistä huomiota. Ajattelen ehkä tyhmästi, että joku ulkonäkömielessä huonommat geenit saanut voi hyvin ehostautua ja se on ok, mutta minun ei kannata jos en halua antaa huonoa kuvaa itsestäni.

Vierailija
38/50 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli meikkaat miesten takia, jotta sinulla olisi enemmän valtaa.

Kuka sanoi että meikkaan? Hah, olet nolo :D 

Vierailija
39/50 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä, vaikka olen ihan rivityöntekijä. Kanalaumassa painavat tämmöiset asiat, vaikka itse työjutut eivät siitä miksikään muutu. Siitä syystä herään aamuisin jopa tunninkin aikaisemmin vetääkseni pakkelit naamaan. Naiset on idiootteja, miehille olen aina kelvannut muutenkin.

Vierailija
40/50 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko naiset myös kommentoida, että miksi pitää laittaa sellainen paita päälle, että noin 60% rinnoista näkyy kaikille, ja sitten valitetaan kun miehet katsovat rintoja. En ole ikinä ymmärtänyt tätä logiikkaa.

Kylläpä sinä tarkkaan syynäät toisten rinnat. Itse käytän avonaisia toppeja, koska vaihdevuosien kuuluvat kuumat aallot ei tällöin niin paljon tunnu. Lisäksi ahdas kaula-aukko ahdistaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä