Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monta sanaa sä kirjoitat kännykällä minuutissa? Mun lapsi 70, mä 20. En ehkä kestä....

Nakkisormi
03.12.2019 |

Mielestäni oon näppärä ja nopea, mut totuus on toinen. OMG! Paljonko sä saat tästä näpyttelypelistä:
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2019/12/03/napyttelypeli

Vai onkohan tässä joku yläikäraja? 30 vee ehkä ;)

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

70 sanaa, 15v

Vierailija
22/33 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tajunnut tota testiä. Mulla luki jo siinä laatikossa oikea lause, mutta testi väitti että siitä puuttuu vielä kirjain? Sitten aika vaan meni loppuun.

Tässä siis kuva tuosta tilanteesta, voi olla että en vaan tajua itse mikä vialla ja joku osaa ehkä selittää:

https://aijaa.com/0fO65L

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

300 yhdellä kädellä.

Vierailija
24/33 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta montako mottia halkoja teini tekee päivässä?

Vierailija
25/33 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöskin 70 sanaa, 23v.

Vierailija
26/33 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te muuten saatte sanat oikein kerralla, mulla tulee tosi paljon typoja, jotka on sitten jälkikäteen korjattava, ja se vasta hidasta onkin. Kaiken lisäks mulla on tosi pienet peukalot joten olen ilmeisesti vaan superkömpelö? ; )

Vierailija
27/33 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää, koska olen aina tietokoneella.

Vierailija
28/33 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta montako mottia halkoja teini tekee päivässä?

Ei ainuttakaan, koska on sometettava.

Vierailija
29/33 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

46 sanaa minuutissa.

Käytän normaalisti sanakirjan ehdotuksia jatkuvasti, mutta se ei tuossa testissä toiminut vaan jokainen kirjain piti näpyttää erikseen ja korjata jos painoi väärin. Tämä oli tosi hidasta minulle, kun olen tottunut näyttämään vain sinnepäin, ja valitsemaan oikean sanan ehdotuksista.

Aallon testissä sai käyttää sanakirjaa, joten luonnollisesti siinä tuli myös parempi tulos.

N29

Vierailija
30/33 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olen tottunut näpyttämään vain sinnepäin, en näyttämään... Kannattaisi varmaan valita oikea sana niistä ehdotuksista kun niitä kerta käyttää :)

N29

Vierailija
31/33 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun 30 sanaa tolla testillä kun siinä pitää yksitellen naputella joka kirjain, en koskaan kirjota silleen normaalissa elämässä.

Muutenkin olen vanhanaikainen ja kirjoitan enemmän tietokoneella, se onnistuu ihan nopsaan kyllä kun olen tehnyt sitä 15 vuotta keskimäärin useamman tunnin päivässä...

Vierailija
32/33 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 sanaa. Lukihäiriöisenä ja isosormisena ihan hyvä tulos. 

Vierailija
33/33 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te muuten saatte sanat oikein kerralla, mulla tulee tosi paljon typoja, jotka on sitten jälkikäteen korjattava, ja se vasta hidasta onkin. Kaiken lisäks mulla on tosi pienet peukalot joten olen ilmeisesti vaan superkömpelö? ; )

Mulla taasen niin isot peukalot, että eivät millään osu vain yhteen kirjaimeen kerralla. Siksi kirjoitan etusormella. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi