Monta sanaa sä kirjoitat kännykällä minuutissa? Mun lapsi 70, mä 20. En ehkä kestä....
Mielestäni oon näppärä ja nopea, mut totuus on toinen. OMG! Paljonko sä saat tästä näpyttelypelistä:
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2019/12/03/napyttelypeli
Vai onkohan tässä joku yläikäraja? 30 vee ehkä ;)
Kommentit (33)
En oikein tajunnut tota testiä. Mulla luki jo siinä laatikossa oikea lause, mutta testi väitti että siitä puuttuu vielä kirjain? Sitten aika vaan meni loppuun.
Tässä siis kuva tuosta tilanteesta, voi olla että en vaan tajua itse mikä vialla ja joku osaa ehkä selittää:
Mutta montako mottia halkoja teini tekee päivässä?
Miten te muuten saatte sanat oikein kerralla, mulla tulee tosi paljon typoja, jotka on sitten jälkikäteen korjattava, ja se vasta hidasta onkin. Kaiken lisäks mulla on tosi pienet peukalot joten olen ilmeisesti vaan superkömpelö? ; )
Ei hätää, koska olen aina tietokoneella.
Vierailija kirjoitti:
Mutta montako mottia halkoja teini tekee päivässä?
Ei ainuttakaan, koska on sometettava.
46 sanaa minuutissa.
Käytän normaalisti sanakirjan ehdotuksia jatkuvasti, mutta se ei tuossa testissä toiminut vaan jokainen kirjain piti näpyttää erikseen ja korjata jos painoi väärin. Tämä oli tosi hidasta minulle, kun olen tottunut näyttämään vain sinnepäin, ja valitsemaan oikean sanan ehdotuksista.
Aallon testissä sai käyttää sanakirjaa, joten luonnollisesti siinä tuli myös parempi tulos.
N29
Siis olen tottunut näpyttämään vain sinnepäin, en näyttämään... Kannattaisi varmaan valita oikea sana niistä ehdotuksista kun niitä kerta käyttää :)
N29
Jonkun 30 sanaa tolla testillä kun siinä pitää yksitellen naputella joka kirjain, en koskaan kirjota silleen normaalissa elämässä.
Muutenkin olen vanhanaikainen ja kirjoitan enemmän tietokoneella, se onnistuu ihan nopsaan kyllä kun olen tehnyt sitä 15 vuotta keskimäärin useamman tunnin päivässä...
30 sanaa. Lukihäiriöisenä ja isosormisena ihan hyvä tulos.
Vierailija kirjoitti:
Miten te muuten saatte sanat oikein kerralla, mulla tulee tosi paljon typoja, jotka on sitten jälkikäteen korjattava, ja se vasta hidasta onkin. Kaiken lisäks mulla on tosi pienet peukalot joten olen ilmeisesti vaan superkömpelö? ; )
Mulla taasen niin isot peukalot, että eivät millään osu vain yhteen kirjaimeen kerralla. Siksi kirjoitan etusormella.
70 sanaa, 15v