Kokoomus ja PS valmiita hallitusyhteistyöhön - Petteri Orpo mielii pääministeriksi
Vielä pitäisi saada Kepu mukaan kelkkaan.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f4aaba74-589b-4621-8276-86d04e3c4…
Kommentit (31)
Vanhukset hukkuvat kakkaan ilman kehitysmaista roudattuja orjía! Aasialaiset naiset ovat omiaan suomalaismiesten tarpeisiin. Yksi ripeä ja ahkera filippiiniläinen hoitaja hoitaa ja ruokkii yksin 30 vanhusta ja lattiatkin kiiltävät työvuoron jälkeen! Ja vain tonnin palkalla! Passi takavarikkoon ja ruokaa vasta sitten, kun työt on hoidettu. Laiskoihin suomalaisiin tehoaa vain nyrkki ja ruóska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huutista Boomer-Orpon harhoille!
Lapsikulta. Tuo Ameriikan ihmemaasta apinoitu boomer -hokema ei sovi tähänkään tapaukseen. Suomalaiset suuret ikäluokat ovat yli seitsemänkymppisiä.
Boomerkloonit ovat juuri noita Orpon, Halla-ahon ja Häkkäsen ikäisiä. Sellaisia pikkuvanhoja valtiosetämiehiä.
Boomerit ovat Yhdysvalloissakin syntyneet 46-64.
Häkkänen -85
Orpo -69
Halla-aho -71
Myy hei uudehko bemarisi maksan satasen.
Halla ahon pitää odottaa vaaleja. Saa bemaristaan markkinahinnan. Eli pääministeri on hän.
Mikä markan suutari tämä orpo on. Lupaa apupojan paikkaa vaikka on itse päätä lyhempi kannatuksessa sius.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Demokratian irvikuva, jos vaalien häviäjät kepu ja kokoomus alkavat hallitusta kyhätä.
Miksi alkaisivat? Nykyinen pohja jatkaa ja Marin pääministerinä.
Niinpä, mutta Petterin haaveissa tämä on totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akkavalta on murskattava keinolla millä hyvänsä. Halla-aho laillistaa r a ískaukén avioliitossa ja mimmit ovat pian niin kipeitä alapäästään, etteivät pääse töihin!
Boomerit runkkaa suu auki kokoomusnuorten lupaamalle parisuhteen sisäisen riskauksen dekriminalisoinnille!
Se on sitä oikeiston omaa, parempaa voimankäyttöä. Sori siitä. Tankit vaikka sinne kaduille ja luoteja työttömien, duunarien ja sairaiden ja heikkojen suuntaan. Kunhan tulee se kaikille selväksi, että orjátaloudesta emme ilman sísällisótaa luovu. Suomen talouden vuoksi kaikki naiset on nyt vaikka väkisin käännettävä tuottavaan asentoon, koska muutoin tänne ei synny uusia kansalaisia.
Ei persujen kannata mennä hallitukseen. Odottakaa 3 vuotta, niin olette ainoana hallituksessa ja palautukset alkaa. Tuhoa on tullut, mutta ei sille mitään voi. Parempi myöhään kuin milloinkaan.
kokoomuksen johtokin on silloin jo vaihtunut
mies51v
Orpo on itse Sáatána. Valehtelee kuten kaikki oikeistolaiset, kun suu avautuu. Juu varmaan on nuorten ja yhteiskunnan heikoimpien asialla ihan yhtä paljon kuin viime hallituksessa ollessaan oli.
Höpö-höpö. Ei kokoomus ota persuja hallitukseen, kun ei tule saamaan niitä peukalonsa alle. Tai mistä sen tietää, ehkä tulevaisuudessa, kun Halla-aho ei ole enää pj, niin tulee seuraava Soinin kaltainen seteliselkärankainen, joka haluaa hallitukseen vaikka kengänpohjan nuolemisministeriksi.
Vierailija kirjoitti:
Orpo on itse Sáatána. Valehtelee kuten kaikki oikeistolaiset, kun suu avautuu. Juu varmaan on nuorten ja yhteiskunnan heikoimpien asialla ihan yhtä paljon kuin viime hallituksessa ollessaan oli.
Kaikki ne valehtelee. Etkö sitä tiennyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ne valehtelee. Etkö sitä tiennyt?
Vain oikeisto pääsee pakoon valheitaan. Sori siitä. Muut vedetään tilille, kuten juuri tänään näimme. Jos oikeiston päitä vaadittaisiin yhtä lailla valheistaan vadille kuin vasemmiston, Suomi olisikin hyvä paikka elää. Kokkarien suusta tulee aivan päinvastaista shittiä siihen nähden, mitä he itse edustavat. Se shitti pätisi kyllä heihin 100%, muttei juuri muihin.
Miksi alkaisivat? Nykyinen pohja jatkaa ja Marin pääministerinä.