Palstasta on tullut politikkojen leikkikenttä saisiko politiikalle oman alueen
Kommentit (17)
Vielä kun kestäisi puhua päihdepolitiikasta mutta se on liian arka aihe ainakin ok dementikolle.
Lisäksi tv-ohjelmille, julkkiksille ja ilmastoöyhötykselle, sekä veganismille. Seksille ja nimillehän on jo.
Noitten "politikkojen" asiasisältö on kyllä järkeäään sellainen että kyllä ne ovat ihan pesunkestäviä Av-Trolleja :D
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Minua ne ei haittaisi mutta käki eivät spammaisi kymmeniä ketjuja samasta asiasta. Jokainen avaa ölinälleen oman ketjun.
Vierailija kirjoitti:
Vielä kun kestäisi puhua päihdepolitiikasta mutta se on liian arka aihe ainakin ok dementikolle.
On se ok tyyppi ehtinyt tähänkin alapeukuttamaan. Tsiisus sä olet pelle.
Vierailija kirjoitti:
Minua ne ei haittaisi mutta käki eivät spammaisi kymmeniä ketjuja samasta asiasta. Jokainen avaa ölinälleen oman ketjun.
Jep ja osaava mode voisi yhdistellä niitä. Se on kyllä kumma ettei voi kirjoittaa jo olemassa olevaan ketjuun.
henkilökohtainen on poliittista, ettäs tiiätte!!
Täällä on kyllä aika paljon ainakin kokoomuslaisia mielipidevaikuttamassa, että sinällään kyllä ihan hyvä idea
Vierailija kirjoitti:
Täällä on kyllä aika paljon ainakin kokoomuslaisia mielipidevaikuttamassa, että sinällään kyllä ihan hyvä idea
On monen muunkin puolueen kannattajia ja politiikka osio olisi tervetullut lisä. Se on minuakin eniten kiinostava aihe. Erityisesti päihdepolitiikasta olisi mukava keskustella kun kansalaisaloitteen takia aihe on ajankohtainen.
Samaa toivon. Ei kiinnosta pätkääkään ja pilaa muut ketjut.
Nuo jotka kirjoittavat palstalle politiikka-aiheesta, eivät ole poliitikkoja. Heillähän ei ole edes perusymmärrystä politiikasta ja kirjoittavat ihan hassuja.
Satun itse olemaan poliitikko oikeasti ja luen palstalta pelkästään ihmissuhdehömppää. Tämä korvaa naistenlehdet ja miessuhteista juoruilun kavereiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Nuo jotka kirjoittavat palstalle politiikka-aiheesta, eivät ole poliitikkoja. Heillähän ei ole edes perusymmärrystä politiikasta ja kirjoittavat ihan hassuja.
Satun itse olemaan poliitikko oikeasti ja luen palstalta pelkästään ihmissuhdehömppää. Tämä korvaa naistenlehdet ja miessuhteista juoruilun kavereiden kanssa.
Kyllä täällä on nähnyt ihan järkevää tekstiä ja mielipiteitä politiikasta. Et taida olla kovin häävi politikko kun hömppä ja juorut kiinostaa. Nooh voihan se olla vastapainoa työlle en nyt ihan täysin tuomitse.
Ei kait ok dementikko ole mode? Se kyllä selittäisi miksi poistuu niin nopeasti kannabikseen liittyvät keskustelut.
Laita pyyntö myös ylläpidon esimiehelle tatu piste kaskela at sanoma piste com sekä päätoimittajalle, jos haluat, että siitä on jotain hyötyä. Itse olen toivonut jo kauan sitten, että perustettaisiin erillinen "Yhteiskunta ja politiikka" -palsta, mutta ehdotus menisi varmasti paremmin läpi, jos moni muu toivoisi samaa.
Tälle palstalle kirjoittaminen ei mitenkään edistä ehdotustasi.
Joo. Politiikka kiinnostaa minua kyllä, mutta jos siitä ei osata keskustella kuin paskanheittotyylillä, keskustelkoon muualla kuin täällä.