Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Appi ukko jäi kiinni siitä että haukkuu miniöille toisiaan näiden tietämättä. No nyt on tiedossa kuka aiheuttaa

Vierailija
03.12.2019 |

ikävän hiljaisuuden ja vaivaantumisen tunteen sunnuntai lounailla.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee ko suur riita?

Vierailija
2/16 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämän kerrottu av-palstalle...? Miten surullista voikaan olla ap:n elämä kun ei ole mitään muuta paikkaa purkaa tätä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö.pitäisi olla "mini öille"

Vierailija
4/16 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tämän kerrottu av-palstalle...? Miten surullista voikaan olla ap:n elämä kun ei ole mitään muuta paikkaa purkaa tätä!

Jaahas, ap:n appiukkokin näköjään aktivoitui kirjoittelemaan palstalle.

Vierailija
5/16 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös tiedossa suuri pääsiäisriita. Anoppi on haukkunut vuosikymmeniä omia lapsiaan toisilleen, sekä minua miniää ja vävyjä heille. Vävyt hän haukkuu myös minulle ja oletettavasti minut vävyille. Tapaamiset ovat olleet vaivaannuttavia ja negatiivisesti latautuneita, kun osa on uskonut selän takana puhutut asiat. Anoppi on voinut hallita ja pyörittää koko dynastiaa. Nyt riittää ja tänä keväänä asiat selvitetään.

Vierailija
6/16 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus tehty viime vuosikymmenellä.

Vierailija
7/16 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä myös tiedossa suuri pääsiäisriita. Anoppi on haukkunut vuosikymmeniä omia lapsiaan toisilleen, sekä minua miniää ja vävyjä heille. Vävyt hän haukkuu myös minulle ja oletettavasti minut vävyille. Tapaamiset ovat olleet vaivaannuttavia ja negatiivisesti latautuneita, kun osa on uskonut selän takana puhutut asiat. Anoppi on voinut hallita ja pyörittää koko dynastiaa. Nyt riittää ja tänä keväänä asiat selvitetään.

Viehättävä anoppi.

Vierailija
8/16 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viehättävä anoppi.

Noita se on. Pääsiäisnoita.

Vierailija
9/16 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa tekee sisareni minusta muille.Olen katkaisut välit häneen ja sanan saatajiin..Niin en kuule asioista mitään.

Vierailija
10/16 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on hyvän mielen ketju 😊

Vierailija
11/16 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies haukkuu riidan aikana että ole  loukannut  se  lapsia. ,( en todellakaan ole)

Heillä oli lomamatka ja sen aikana meillä oli parisuhteeseen liittyvä riita. Tällä loukkasin heidän lapsia? Bah

Lapset ovat jo teinejä. Enkä ole heitä loukannut millään tavalla. Mies ei halunnut minua lomalleen mukaan. Mies puhuu valheita koko ajan! 

Vierailija
12/16 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun appeni haukkui aina selän takana kaikki. Sätti ja nälvi kyllä myös päin naamaa. Sitten hän piti teatteriesityksiä siitä, miten leppoisa mies hän on.

Vierailija
13/16 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka näitä 2019 vuodelta olevia aloituksia nostaa? 

Vierailija
14/16 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies haukkuu riidan aikana että ole  loukannut  se  lapsia. ,( en todellakaan ole)

Heillä oli lomamatka ja sen aikana meillä oli parisuhteeseen liittyvä riita. Tällä loukkasin heidän lapsia? Bah

Lapset ovat jo teinejä. Enkä ole heitä loukannut millään tavalla. Mies ei halunnut minua lomalleen mukaan. Mies puhuu valheita koko ajan! 

Et kykene tekemään edes selkeää kommenttia.

Vierailija
15/16 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun mies ruma ja ilkeä?

Vierailija
16/16 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se pappa ja haisee hikidödölle?