Kiinnostuuko kukaan oikeasti naisesta joka ei laittaudu koskaan?
Itsestä puhun. Vaatteet ovat puhtaat mutta lattialta poimitut ja aina eri paria sukkia lukuunottamatta. En omista yhtään juhlamekkoa, en ole koskaan edes kokeillut korkkareita enkä varmaan osaisi niillä kävellä. Pelkkä ajatus saa mut nauramaan. En meikkaa ja hiukset on joko täysin puhtaat ja vähän likaiset hiukset. Hygienia on kunnossa.
Kommentit (33)
Siinä mielessä kiinnostava että tekisi mieli kokeilla yllesi jotain todella näyttävää ja sitten katsoa millaisia reaktioita se sinussa saisi aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet liikunnallinen ja kroppa on kunnossa.
Tuo 1000x tärkeämpää kuin laittautuminen.
Liikun ahkerasti ja kroppa on kunnossa. En ole pullea enkä sohvaperuna.
kyllä sellaisillekin ottajansa on, tai oli ainakin ennen. itse olen tuollainen, ja muutama tarjokas oli, niistä yhden otin ukokseni.
Vierailija kirjoitti:
Lukioaikana tykkäsin koeviikoista, kun tytöt olivat usein nuhjuisen ja huolittelemattoman näköisiä huppareissaan
Vaatteeni ovat aina puhtaat ja ehjät eivät nukkaiset tai rikki.
Miksi säilytät vaatteita lattialla, ap? Millainen äitisi oli? Onko sinulla ongelmia oman naiseutesi suhteen - miksi ajatus kauniista vaatteista on mahdoton?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikun ahkerasti ja kroppa on kunnossa. En ole pullea enkä sohvaperuna.
No sitten olet ainakin siltä osin kiinnostava.
Eli vastaus on kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Näin naisena pakko allekirjoittaa. Itse olen aina ollut ulkoilmaihminen, vaatteet on tyyliä flanelliruutupaita ja vaellushousut tai villapaita. Tukkani sentään on kyllä puhdas aina. Mutta en ikinä meikkaa tai laita tukkaa muuten kuin vaan kampaan ja laitan ponnarin tai letin. Ikinä en ole hiuksia värjännyt. Käytän silmälaseja, koska piilarit ei sovi pilalle menneen taittovirheleikkauksen jälkeen.
Miehet tuntuu silti tykkäävän minusta ja olen ollut 15 vuotta onnellisesti naimisissa. Nykyään olen hiukan ylipainoinen (urheilen kyllä edelleen mikä tietysti näkyy), mutta miehet tykkää minusta silti. Ihmettelen sitä aina välillä kun tässä iässä pitäisi kuulemma olla näkymätön.
Mutta joo, ei tarvitse laittautua.
Mä ainakin olen onnellisesti naimisissa. Eräjorman kanssa saa olla homssantuu.
Miksei voisi kiinnostua? Mielestäni sellainen nainen joka ei laittaudu on silti nainen.
Itse naisena olen kuvailemasi kaltainen "epätyypillinen" nainen ja kavahdan hieman näitä naisia jotka antavat ymmärtää ettei nainen voi olla nainen jos ei pue hametta ikinä ja laita korkkareita yms.
Vierailija kirjoitti:
Miksi säilytät vaatteita lattialla, ap? Millainen äitisi oli? Onko sinulla ongelmia oman naiseutesi suhteen - miksi ajatus kauniista vaatteista on mahdoton?
Omistan liikaa vaatteita eivätkä kaikki mahdu kaappiin. Mitä tekemistä vaatteilla on äitini kanssa? Ei ole ongelmia naiseuden suhteen, ei naiseus tarkoita korkokenkiä. Pidän kauniista vaatteista, mutta en ole ostanut yhtään naisellista mekkoa kun ei ole käyttöä sellaisille. En omista ainuttakaan hupparia.
Naiset meikkaavat itseään, muita naisia ja heikkonäköisiä miehiä varten. Heikkonäköiset miehet mainitsin siksi, että he eivät välttämättä näe naisten kasvonpiirteitä ilman meikeillä korostamista.
Laittautunut nainen on luonnoton. Naama ja muu ulkonäkö ovat kuin mallinukella.
Suurin osa suomalaisista vaimoista ei meikkaa, ja pukeutuvat Prismasta otettuihin vaatteisiin.
Katsokaa vaikka ympärillenne, kun liikutte bussilla tai käytte ostoskeskuksissa.
Aloin meikata, käyttää korkkareita ja pukeutumaan kauniisti 12 vuotiaana. Olen melkein 70 ja jatkan samaan malliin.
En käy edes lähikaupassa ilman meikkiä.
Jos on hyvät ja naiselliset kasvonpiirteet, niin miksi pitäisi mitään fiksailla?
Se on rumia varten, joilla ei oma feissi riitä.
Vierailija kirjoitti:
kyllä sellaisillekin ottajansa on, tai oli ainakin ennen. itse olen tuollainen, ja muutama tarjokas oli, niistä yhden otin ukokseni.
Mitä niille muille tarjokkaille tapahtui?
Mun mies kulkee navettahaalareissa niin miksi mun pitäisi laittautua?
Hygienia ei todellakaan ole kunnossa jos vaatteita säilytetään lattialla ja hiukset joskus vähän likaiset.
Lukioaikana tykkäsin koeviikoista, kun tytöt olivat usein nuhjuisen ja huolittelemattoman näköisiä huppareissaan