Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lahjaksi 40v vaimolle?

Vierailija
03.12.2019 |

Nainen, mistä ilahtuisit? :)

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisi tykännyt yleiskoneesta, mutta mulla on sellainen jo.

Vierailija
22/42 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keinutuoli, rollaattori, lahjakortti lonkkaleikkauksen, kroonikkovaippoja tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan mistä vaimo pitää.

Mieheni antoi minulle 40v lahjaksi osakkeita n. 1500e edestä. Olivat hyvä ostos, niiden arvo on jo yli 9000e nyt 5v myöhemmin.

Miestä vaan harmittavaa ettei ostanut itselleen niitä myös 😂

Mutta tässä siis mies tiesi että ko. tyylinen lahja olisi minulle mieluisa enkä kaipaa koruja tmv.

Vierailija
24/42 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilahtuisin yllätysmatkasta. Esim. pidennetty viikonloppu jossain.

Vierailija
25/42 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.siluetti.fi/sivu/lahjakortit

Ehdottomasti joka euron arvoinen hoito!

Vierailija
26/42 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Täytän itsekkin 40 pian. Mies on huono keksimään lahjoja. Jos aikoo antaa viikonloppuloman, hotelliyön, konsertin tai muuta vastaavaa, toivon todella että hän itse järjestää hoitopaikan lapsille ja koiralle. Kiristää päänuppia kun joutuu itse ratkomaan tuon vaikeimman esteen noiden tieltä.

Vierailija
27/42 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salskea etelänmaalainen gigolo.

Vierailija
28/42 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehtoja nelikymppiselle naiselle lahjaksi, kortin lisäksi: 1. Raha. 2. Lahjakortti. 3. Itse valittu riipus /koru (ei tarvitse maksaa liikaa). 4. Itse valittu ulkomaanmatka, mutta siten että toinenkin pitää paikasta yhtä paljon. 5. Yhteistä aikaa tai apua johonkin käytännön asiaan, johon toinen toivoo. Ystävällisyyttä. 6. Treffi-ilta (sopivana ajankohtana) ottaen hänen toiveensa huomioon, mutta siten että mies tykkää myös illan rennosta suunnitelmasta, ettei väkinäisesti. Pienen lahjan voi antaa myös silloin. Kaikki naiset eivät halua treffi-iltoja todellakaan. 7. Kädentaidoista pitävälle naiselle voi tehdä yksinkertaisella suunnittelulla tilan (huoneeseen jossa ikkuna), tuuletuksen, kunnolliset hengityssuojaimet, pientä välinettä alkuun, kaappia ja pöytää - jossa nainen voi valmistaa kaikenlaista harrastuksena. Kannattaa kysyä tosin etukäteen onko se hyvä idea ja mihin kohtaan. 8. Huonekalukauppa, verhokangasta, muu kauppa, nainen voi uudistaa jotain. 8. Miehen hyvä luonne on paras lahja. 9. Lahjan ei tarvitse olla kallis. Naiselta kannattaa kysyä itseltään. 10. Pienituloinen nainen saattaa ilahtua jos autetaan hammaslääkärimaksuissa tietyn ajan tai muussa vastaavassa, tosin lahja saisi olla enemmän vapaa-aikaan liittyvä - jotkut loukkaantuvat liian käytännönläheisestä lahjasta. 11. Lahjakortti verkkokirjakauppaan.

Vierailija
29/42 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelen että epähuomiossa kohta 8 tuli kahteen kertaan, pitää opetella kirjoittamaan uudelleen. 

Vierailija
30/42 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa tehty luonnonkuituinen neuletakki. Maammekauppa.fi on hyvä paikka etsiä nimenomaan kotimaista tuotantoa jos ei Weecosista löydä sellaista. Ei mielellään mustaa vaan silmien värinen olisi ihanin.

Vierailija
31/42 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdettiin Greikkaan viiden tähden hotelliin ilman lapasia viikoksi. Kyllä kelpasi.

Vierailija
32/42 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähdettiin Greikkaan viiden tähden hotelliin ilman lapasia viikoksi. Kyllä kelpasi.

Kävittekö ihan Adeenassa?

Vierailija
33/42 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.siluetti.fi/sivu/lahjakortit

Ehdottomasti joka euron arvoinen hoito!

Mielenkiinnosta kysyn, miksi alapeukutatte tätä? Varmaankin Suomen paras kauneushoitola. Eikö hemmottelu ole hyvä lahja?

Vierailija
34/42 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikonit, otsabotox, 23,5 cm kikoloa ja aski Hoffman pikkusikareita.

Vierailija
35/42 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävyttömän kokoinen dildo.

Vierailija
36/42 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villakangasmi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävittekö ihan Adeenassa?

Lindöksessä käytiin tällä kertaa.

Vierailija
37/42 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silikonit, otsabotox, 23,5 cm kikoloa ja aski Hoffman pikkusikareita.

Tämä olis muuten hyvä, harmi kun mies ei tajua.

Vierailija
38/42 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Timantit kelpaa melko varmasti.

Ei kelpaa, kun ei tiedä millaisissa oloissa se on louhittu. Muutenkin turhaa laittaa rahaa johonkin kiiltävään kiveen.

Vierailija
39/42 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ilahtuisin lintukivääristä, tommipuukosta ja 25 sarjan trangiasta kaasu- tai multifuelpolttimella. Panokset toimii kans aina. Tarttisin myös lumipuvun ja yhden alkukauteen sopivan mettätakin. 😅

Vierailija
40/42 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtoehtoja nelikymppiselle naiselle lahjaksi, kortin lisäksi: 1. Raha. 2. Lahjakortti. 3. Itse valittu riipus /koru (ei tarvitse maksaa liikaa). 4. Itse valittu ulkomaanmatka, mutta siten että toinenkin pitää paikasta yhtä paljon. 5. Yhteistä aikaa tai apua johonkin käytännön asiaan, johon toinen toivoo. Ystävällisyyttä. 6. Treffi-ilta (sopivana ajankohtana) ottaen hänen toiveensa huomioon, mutta siten että mies tykkää myös illan rennosta suunnitelmasta, ettei väkinäisesti. Pienen lahjan voi antaa myös silloin. Kaikki naiset eivät halua treffi-iltoja todellakaan. 7. Kädentaidoista pitävälle naiselle voi tehdä yksinkertaisella suunnittelulla tilan (huoneeseen jossa ikkuna), tuuletuksen, kunnolliset hengityssuojaimet, pientä välinettä alkuun, kaappia ja pöytää - jossa nainen voi valmistaa kaikenlaista harrastuksena. Kannattaa kysyä tosin etukäteen onko se hyvä idea ja mihin kohtaan. 8. Huonekalukauppa, verhokangasta, muu kauppa, nainen voi uudistaa jotain. 8. Miehen hyvä luonne on paras lahja. 9. Lahjan ei tarvitse olla kallis. Naiselta kannattaa kysyä itseltään. 10. Pienituloinen nainen saattaa ilahtua jos autetaan hammaslääkärimaksuissa tietyn ajan tai muussa vastaavassa, tosin lahja saisi olla enemmän vapaa-aikaan liittyvä - jotkut loukkaantuvat liian käytännönläheisestä lahjasta. 11. Lahjakortti verkkokirjakauppaan.

Tämä kertoo enemmän naisista, joita tunnet kuin naisista yleensä. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi