Kondomien kanssa ongelma
Kondomien käytöstä kaipailisin vihjeitä ja neuvoja. Ensiksikin kumin rullaaminen päälle on yhtä tuskaa, kun tuntuu että sitä ei millään saa menemään terskan ylitse. Oikein voimalla jos saa sen tehtyä ja kiskottua kumin jotenkuten päälle, se puristaa kuitenkin niin epämukavasti että hommista ei tule sitten mitään. Kumin kyllä saa rullattua jotenkuten päälle, mutta se jää ikään kuin "puolitiehen" kuitenkin (noin 3cm tyvestä).
Onko tässä nyt katseltava muita vaihtoehtoja vai mikä eteen?
Kommentit (15)
Tapa se on tuokin kertoa, että on isokullinen.
Osta sultan max kortsuja. Nuo magic kortsun on paksua kumia joten rullaaminen on hankalaa kun rullalla ollessaan rulla ei veny. Ja kato nyt kuitenkin että oot rullaamassa sitä oikein päin.
Noi sultanit on hyviä. Esim magic on kyllä helvetin ahdas, vaikka en itse omistakkaan mitään mahti melaa (18 ja ymp vähän vajaa 14) marketin malleissa on itsellä ongelma, että ne puristaa varren tyvestä mulkun lähes tunnottomaksi, ikään, kuin olisi liian kireä penisrengas. Kivaahan se toisaalta, että pamppu turpoaa äärimmilleen, mutta kun tunto katoaa. Onneksi vakisuhteessa ei kumeja juuri tarvitse käyttää.
Itse tuskailin vuosia samaa ongelmaa Sultan Conturen kanssa. Apu löytyi MySize kondomeista. Itse käytän joko MySize 57 tai 60 kokoja. Suosittelen kokeilemaan itselle sopivan koon.
Kondomien nettikauppaan ja sen ohjeilla mittaat ja tilaat. Sitten nautit.
Mitä mikromunia täällä on? T: 62v 25/19
Vierailija kirjoitti:
Mitä mikromunia täällä on? T: 62v 25/19
Kalevi älä viitti. Vaikka sulla on pienempi kuin mulla ja joudut aina sitä palvelutalon saunailtana vähän häpeilemään, niin kyllähän se sinunkin nakki ihan kelvollinen on. Kalavaleitahan kerrot koko ajan yrittäessäsi tehdä vaikutuksen Kaarinaan, mutta hän on just mun suihkussa kun telmittiin koko aamu. Tuskin siis näkee juttujasi täältä.
Tänään on itsenäisyyspäivä ja hoitajat lupasivat että jälkiruuaksi on kuningatarkiisseliä! Sellaista siivilöityä, eli siemenet ei jää ikävästi tekareiden koloihin. Sun lempparia.
Terveisin
Juhani naapurihuoneesta
Esim. täällä saa Prismasta ainakin Protex XXL -kondomeja, jotka ovat meillä ainakin olleet sopivia kooltaan.
Täältä ääni myös Protexille. Paras marketista saatava kumi ehdottomasti.
Sileät on ihan jees myös, mutta varsinkin ne juomutetut saa muijan villiksi.
Tuo Magic on kyllä p*ska tuote. Mulla on ihan perusnakki (16/13), mutta silti puristaa todellakin väärästä paikasta ja vie sekä erektion että tunnon.
Esim lateksiton Durex on ihan eri maailmasta.
Käytä liukuvoidetta kondomin kanssa. Silloin se on paljon helpompi saada vedettyä päälle.
Vierailija kirjoitti:
Esim. täällä saa Prismasta ainakin Protex XXL -kondomeja, jotka ovat meillä ainakin olleet sopivia kooltaan.
Hyvä keino tehdä kassa neitiin vaikutus.
No, Magic nyt ei mahdu kenellekään ellet ihan mikropenistä omista. Kondomikaupasta vain tilaamaan. Nuo ruokakauppojen kumit ovat oikeastaan kaikki ahtaita ja surkeita.